Crysis inderdaad, dat is toch (nog steeds?) wel één van de mooiste, en tevens ook zwaarste games die er zijn. Bioshock 1/2 vond ik ook altijd erg mooi. Misschien niet zo gelikt als Crysis, maar damn... die sfeer
Ik zoek niet te gewelddadige games voor 2 player co-op/versus op één console, split-screen of shared screen maakt me niet uit. Het is voor mij en m'n vriendin, die houdt niet van veel geweld.
Aye, m'n vriendin vond Portal ook leuk, dat ik daar nog niet aan gedacht heb. Thanks. Nog een andere tip? Heb pas Viva Pinata Trouble in Paradise demo gedownload, die proberen we binnenkort eens.
Vandaag ben ik weer flink de lul en komen er 3 gasten ff een krater in m'n drank voorraad slaan. Weet iemand ff een beetje leuke co-op game of racert (ala Sega Sonic Racing etc)
Ben wel benieuwd wat jullie adviezen zijn: ik zit te twijfelen tussen NFS: the run en NFS: hot pursuit. Burnout paradise beviel heel goed en als ik het goed begrepen heb heeft criterion in pursuit daar nogal wat van opnieuw gebruikt? Bij the run lees ik als minpunt dat als je teveel naast de baan bent je mogelijk een stuk terug gezet wordt?
Heb hot persuit wel gespeeld en vond dit sinds tijden weer een goede nfs! THE run nog niet gedaan omdat reviews slecht zijn
-Leuke co-op game waar je lang zoet mee bent... (niet samen op de bank maar in een party) Elk soort genre mag.