[Centraal] Welk spel moet ik kopen? [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Lenny-t, 21 jun 2011.

  1. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    ^ Wat hij zegt.
    En natuurlijk is er dan nog Borderlands 1 als je echt niet kunt wachten.:+
     
  2. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Left4Dead 2 en Portal 2 zijn briljante co-op games :b:
     
  3. iveL

    iveL Active Member

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    Portal en Left4Dead al gespeeld :p Ik zal Borderlands gaan proberen! :D
     
  4. DaanovicNL

    DaanovicNL Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Goeie game?

    Hallo mensen. Ik zoek eigenlijk een goede game, uit in 2012 met een goede gameplay. Geen shooter als het kan.
     
  5. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Ik zag in het topic dat je aangemaakt had dat je vriend deus ex had, dat is zeker een goede game, al heeft het wel shooter elementen. Je had het ook over een rpg als prototype, in dat geval kun je misschien Darksiders 2 proberen, dat is een rpg die beter is dan prototype.
     
  6. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Met The run heb ik mij wel vermaakt. Zitten een paar leuke dingen in. Maar Hot Pursuit is de betere van de twee. Langere SP en op veel vlakken zit het beter in elkaar. Het enige aan HP is dat ik niet weet of online nog een beetje leeft.

    ....Heiligschennis!!! Prototype een RPG noemen, mijn hart bloed :'-(.
    Nee Prototype en Darksiders zijn spellen met een paar kleine RPG elementen. Leuke spellen, dat wel. Maar zeker geen RPG's. Wil je een 'echte' RPG spelen dan is Dragons Dogma zeker een aanrader. Als je iets zoekt als Prototype dan is Darksiders zeker geen slechte. En als je dan voor deel 1 gaat dan is ie ook nog voor weinig te vinden als bundel met Metro 2033 en dan heb je twee goede spellen, alleen zijn ze niet uit 2012. Dragons Dogma wel. En Darksiders II natuurlijk ook.
    Als arcade games ook een optie voor jou zijn is Dust Elysian Tales en Mark of the Ninja ook aan te raden (geen rpg's).
     
  7. kula

    kula jiehaa

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Lord of the Rings: War in the North
     
  8. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik zou je Catherine kunnen aanraden. Het is een puzzelgame met een goed verhaal. Erg tof als je houdt van anime. Zeer unieke game.
     
  9. DaanovicNL

    DaanovicNL Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zag laatst Heavy Rain en dat lijkt me een erg toffe game! Alleen die is niet op de xbox 360. Weet iemand een game die op Heavy rain lijkt? Goeie (emotionele) storyline?
     
  10. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Hiervoor moet je niet telkens een aparte topic gaan aanmaken als er al meerdere malen tegen je gezegd wordt dat hier een centrale topic voor is :F:
     
  11. pi3t

    pi3t Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.158
    Leuk Bevonden:
    48
    @Daanovic

    The Walking Dead
     
  12. DaanovicNL

    DaanovicNL Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    ow sorry, ik heb hier weinig verstand van die forums dus... maar nu weet ik het
     
  13. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Alan Wake

    Echt een ijzersterke game, met een diep (en emotioneel) verhaal.

    Maar Walking dead van telltelle is ook een goeie ja :) maar wel totaal anders.
     
  14. pi3t

    pi3t Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.158
    Leuk Bevonden:
    48
    Qua gameplay (hoe beperkt ook) lijkt TWD ook wel een beetje op Heavy Rain. Alan Wake is zeker ook gaaf.

    The Witcher 2 heeft ook een interessante manier van verhaalvertelling en op een andere manier is Spec Ops: The Line heel interessant qua verhaal.
     
  15. Grub

    Grub think on your sins

    Berichten:
    954
    Leuk Bevonden:
    2
    Er is ook nog Fahrenheit op de oude Xbox, wat feitenlijk een voorloper van Heavy Rain is. Als je niks tegen oude games hebt, zou ik die tweedehands op proberen te pikken.
     
  16. Rich_Art

    Rich_Art The one and only

    Berichten:
    313
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik zit te twijfelen tussen 1 van de twee...

    Battlefield 3 of COD: wodern Warfare 3??

    Beide voornamelijk om de singel player.. Dit omdat ik eigenlijk vrij weinig online game..

    Welken geniet bij jullie de voorkeur... (zal wel een welles nietes worden maar ik ben benieuwd)

    Peace,
    Rich_Art. :thumbs:
     
  17. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Het gaat je echt enkel en alleen om de single player? De MP ga je nooit en te nimmer aanraken?

    Dan denk ik van die 2 misschien toch MW3.

    Ik ben een enorme BF3 MP fan en speel daardoor CoD al bijna een jaar niet meer maar kan met de beste wil van de wereld niet een strak gezicht de SP van BF3 aanraden

    Als je gewoon op zoek bent naar een leuke shooter in een moderne setting zou je ook eens naar Spec-Ops the Line kunnen kijken. Het is wel 3rd person maar vond dat een betere SP dan BF3 en MW3 bij elkaar opgeteld

    Maar mocht je toch stiekem ook wel eens online gaan dan BF3. Beste online shooter op de consoles imho en dat gaat voorlopig denk ik niet veranderen (of Halo 4 moet verassen)
     
  18. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Wat Delphiki zegt. BF3 is geweldig online, maar voor de SP zou ik hem niet aanraken. Naast een leuke SP heeft MW3 ook nog wat andere single player modus die je kunt spelen.
     
  19. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.591
    Moet toch ook maar eens aan BF3 beginnen. Zitten daar online codes bij? I.e. niet tweedehands kopen?
     
  20. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.484
    Leuk Bevonden:
    5.083
    Online pass zit er in ja.. Wat je ook kan doen is de Premium editie kopen, dan heb je gelijk alle DLC (+toekomstige DLC).
     

Deel Deze Pagina