Asura's Wrath (Xbox 360) besteld bij Smargamer.nl Tot heden nog niks mogen ontvangen. Vorige week Zaterdag besteld! nu is het al woensdag en nog niks op de deur mat gevallen. Ben bang dat ik 'm niet meer geleverd ga krijgen. Iemand wel eens problemen met Smartgamer?
LOL, nee juist hele goede ervaring... 5 dagen eerder Halo 4 gekregen met 1 dag levertijd. Het kan ook de post zijn hè, want bij mij is er een online besteld Lacoste petje verdwenen die de postbezorger nu waarschijnlijk draagt. Trouwens... http://forum.xbw.nl/showthread.php?t=157987
Dan heb je volgens mij geluk! Dan moet ik maar aannemen, dat een post bezorger waarschijnlijk de game aan het spelen is. Kan je mijn bericht niet " Merge " Naar de juiste topic? Ik geloof dat dit een mod wel kan.
Ik zoek games die lijken op Halo Wars. Ik weet dat dit lastig is want RPG is niet erg populair op de consoles. 'schijnbaar'
Je bedoeld RTS Er zijn nog wel een paar andere games op de xbox, zoals Command & Conquer 3 en Red Alert 3 volgens mij. Ook heb je nog Supreme Commander 2.
Als het niet perse Real time strategy hoeft te zijn maar turn based ook okay is zou ik van harte X-com aanraden. Is qua strategie/tactische games de beste die ik op de 360 heb gespeeld