Divinity Original Sin. Maar ligt eraan wat je het leukste qua setting vind. Witcher is wat meer medival en wat kleurrijker, en Fallout is apocalyptic en grijs/grauw. Divinity is een old school classic turn based RPG en vrij pittig, beetje slecht getimed met release, maar wel een topper.
Tnx allemaal. Lekker veel informatie ook om mijn keuze op te baseren. Reden waarom Witcher mij erg leuk lijkt: toffe setting, gave graphics en boeidend volwassen verhaal. Fallout: meer te doen overall
Ik ben op zoek naar een RPG (of meerdere) voor de xbox 360 waarbij je online co-op kan spelen. Zijn er RPG's waarbij dat kan?
Borderlands (1, 2 en ook de pre-sequel) Dat was het volgens mij wel.....meeste RPGs zijn solo avonturen, MMOs natuurlijk niet meegerekend.
Wat is een FPS op de PS4 die een beetje toegankelijk is of makkelijk te leren (op multiplayer gebied). Overwatch en Destiny zijn de enige FPS so far die ik heb.
Is Ghosts een goede? Aangezien die het goedkoopst is 4 of Hardline? Oja en kun je bij Battlefield en/of COD de controls spiegelen?
Battlefield all the way. Op dit moment Battlefield 4. Dat is een echte aanrader als je dat nog niet gespeeld hebt. Wat betreft COD heeft iedereen zijn eigen mening over, de laatste jaren is het niks meer naar mijn mening. Je kunt uiteraard controls aanpassen bij beide.
Goede keus, daar ga je geen spijt van krijgen. (tip: speel conquest large; 32 vs 32.....chaos overal!! echt zooooooo vet) Toevallig sinds een paar dagen deze ook weer aan het spelen....blijft vet.