1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Welk spel moet ik kopen?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Jort, 23 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Dat hangt ervan af,.. hou je van appels of peren? ;)

    Die 2 games zijn zo verschillend dat je je gewoon kunt afvragen of je wil racen of RPG'en ,.. er is voor de rest bijna geen basis voor een vergelijk.

    Ik kan wel zeggen dat ik me goed vermaakt heb met LO
     
  2. Xboxgamernr1

    Xboxgamernr1 Active Member

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja, ik bedoel meer, welk spel lijkt jullie leuker?
     
  3. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    lastig omdat Race Driver nog niet uit is,.. als je mij zou vragen welke game mij t leukst lijkt van wat er binnenkort aankomt zou ik voor geen van beide gaan maar lekker Ninja Gaiden II kopen :D (wat ik ook al gedaan heb)
     
  4. Xboxgamernr1

    Xboxgamernr1 Active Member

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    Ninja Gaiden vond ik ook niet zo vet dus 2 kopen zit er voor mij niet in ;)
     
  5. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Wil je lang bezig zijn dan koop je Lost Oddessey. Dat zou overigens ook mijn keuze zijn. Grid kun je altijd nog tweedehands kopen en daar ben je misschien niet zo lang mee bezig om het uit te spelen.

    Met Lost Odessey ben je, zoals ik al zei, heel lang mee bezig. Niet alleen heb je vier discs om uit te spelen, ook moet je ook de nodige moeite doen voor het behalen van de achievements. Hier ben je dus echt wel een lange tijd zoet mee, story en de rest van de game. Grid moet je gewoon een keer uit de budgetbak vissen of anders eerst even de demo spelen. :)
     
  6. Xboxgamernr1

    Xboxgamernr1 Active Member

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    Thanks voor de reactie! :)
    Ik denk dat k LO dus toch maar niet ga halen. Ik wacht iig nog ff op de demo van Grid ;)

    Iemand toevallig nog een tip welke game ik dan kan kopen?
     
    Laatst bewerkt: 8 mei 2008
  7. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
  8. Xboxgamernr1

    Xboxgamernr1 Active Member

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    Die koop ik sowieso, kheb de demo nu ook en tering, dat spel speelt lekker man! :eek: :D
     
  9. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Ik ben op zoek naar een xbox360 game waar veel Quick Time Events in zitten. Ook moeten ze een beetje heftig zijn ala God of War.

    Iemand tips?
     
  10. Atton

    Atton Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    0
    mss even wachten op The Bourne Conspiracy? zitten genoeg QTE in en flink wat botten brekende moves
     
  11. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Beowulf heeft toch ook veel QTE's?
     
  12. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Conan. Precies een zelfde soort game als God of War. Ook met veel quick time events, zeker bij elke eindbaas.
     
  13. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Die heb k al;) Maar eerlijk gezegd vond ik de QTE's een beetje magertjes daar, zeker als je het vergelijkt met GoW.

    BTW, viking hoeven jullie ook niet te noemen want die heb k al, maar vond ik ook alles behalve spectaculair.
     
  14. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    als ik aan QTE's denk op de xbox 360 schieten me ook niet echt meteen toptitels te binnen,... t zijn vaak de movie license games enzo die veel qte's gebruiken en dat zijn vaak niet de leukste games om te spelen.

    Tomb Raider Legend heeft ook een paar qte's maar lang niet zoveel als god of war,...


    je zou kunnen kijken of Shenmue 2 backwards compatible is , daar zitten een paar hele lange toffe QTE sequences in. (eigenlijk de enige game naast god of war met veel qte's die ik WEL tof vond)
     
  15. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    En Shenmue is ook de eerste QTE game;)

    Zal eens kijken, want die lijkt me idd ook wel tof. Als ik aan QTE denk, denk ik altijd aan 3 games, en dat zijn:

    God of War 1 maar vooral 2
    Resident Evil 4
    Shenmue 1 en 2

    EDIT: jep, Shenmue II is BC :D Maar kan ik die game wel nog ergens vinden?:9
     
    Laatst bewerkt: 10 mei 2008
  16. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    en daar noem je meteen volgens mij de enige echte topgames op met (veel) QTE's erin

    edit:// bedenk me net dat Spiderman 3 op de 360 ook best wat qte's heeft, maar dat is nou ook niet echt een must-have (ik ben zelf halverwege afgehaakt)
     
    Laatst bewerkt: 10 mei 2008
  17. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Moet ook nog afwachten wat The Bourne Conspiracy gaat worden. Maar dat zal lang niet zo goed worden als die 3;)

    Maar QTE games zijn ook niet zo populair he? Ik vind het juist altijd uber:D
     
  18. Atton

    Atton Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    0
    denk dat die periode dat ze nog echt hot waren gewoon is afgelopen, vooral omdat er na God of War opeens tig games uitkwamen die ook QTE's hadden
     
  19. Elvini

    Elvini Paramore

    Berichten:
    512
    Leuk Bevonden:
    0
    In Marvel: Ultimate Alliance komen er ook wel soms een aantal in voor (niet zo veel), maar als je een Marvel fan bent is dit wel verplichte kost.
     
  20. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Ik denk dat ik voor Shenmue II ga;)

    Dan heb je goede QTE's en nostalgie in een:D

    Maar waar is die nog te koop? Kun je die 2dehands makkelijk vinden?
     
    Laatst bewerkt: 10 mei 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina