1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Welk spel moet ik kopen?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Jort, 23 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mick34

Mick34 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik ga een 360 kopen, (premium versie), en een koeler voor als ie vastloopt, maar met een of andere actie krijg je de premium en een spel NAAR KEUZE uit de winkel samen voor 400 euro. maar nou weet ik niet welk spel ik moet nemen, kunnen jullie me iets aanraden? ik kan niet kiezen tussen:

saints row
    lost planet
    gears of war
    fifa 07
    call of duty 3
    dead or alive 4
    en dead rising.

wat kunnen jullie me aanraden om je eerste 360 ervaring mee te hebben? hij moet wel nog minstens 50 euro kosten ander maak ik verlies, en het moet absoluut niet te moeilijk zijn ( en dan bedoel ik lost planet, GOW en dead rising ) kunnen jullie me helpen?

2. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Go Gears baby ;)

3. Scorp2111

Scorp2111 Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    gewoon gears kopen! dat is gewoon het beste spel wat ik heb voor mijn 360... maar ben nu weer wel aan iets nieuws toe :p ik ga misschien FEAR maar eens importeren of Fight Night 3 afgeprijsd zoeken..

4. Mick34

Mick34 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    maar dan maak ik ten eerste verlies want ik lees net dat ie bij de MM voor 44 euro ligt, en is ie niet te moeilijk?

ik dacht zelf eerder aan OF dead rising, OF lost planet, OF saints row.... :thumbs: is lost planet moeilijk voor een eerste ( sirieuze) FPS? i khad al moeite met soldier of fortune...:eek: :+

5. Jort

Jort Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb pas Gears gekocht, en het is zeker een super vette game. Echt zo'n aanrader.
    Moeilijk valt opzich wel mee, ligt eraan wat je gewend bent. Ik vind het op sommige punten wat lastig, maar voor de rest valt het reuze mee. Het is ook niet zo dat je er ff doorheen rushed ofzo, dus niet té makkelijk, maar ook niet té moeilijk.

Dead Rising is ook wel tof, maar daar zijn wat problemen met kwaliteit van de tekst enzo op SDTV's (heb je HD, dan maakt het niet echt uit ;)).

6. Looney

Looney Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Dat is een mening geen feit. Als je van trage, tactische schooters houd dan is r6 je ding wil je lekker snel knallen dan zou ik niet voor deze game gaan...

7. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Dead rising is naar mijn mening moeilijker dan GOW. GOW is wel aardig te doen, casual is erg makkelijk en hardcore gaat ook redelijk goed, ook voor de beginnende gamer denk ik. Even over je spellen het volgende:

saints row: Goed te doen, veel te completen en ook na het uitspelen zijn er nog genoeg dingen die je nog kan doen, laatste paar missies kunnen wel redelijk pittig zijn. Multiplayer is ook het proberen waard :)

lost planet: Zelf niet gespeeld maar hoor er veel goede meningen over, schijnt (?) wel moeilijk te zijn soms maar zoals ik al zei zelf niet gespeeld dus hier hou ik verder mijn mond over :)

gears of war: Absolute topper, leuke single player, multiplayer is ook erg leuk. Verder natuurlijk co-op waarin een vriend op elk willekeurig moment kan joinen.

fifa 07: Ik ben totaal niet van de voetbalgames dus laat deze buitenwege ;)

call of duty 3: zie hierboven maar dan met oorlogsspellen...

dead or alive 4: Mijn favoriet voor de 360, ben zelf een erg grote doa fan en vind dit een erg goede game. Goede punten zijn vooral de multiplayer die nu allerlei extra's bevat, denk aan avatars kopen voor in de lobby en met het geld wat je online verdient kan je voor offline pakjes kopen. Moeilijkheidsgraad ligt wel een stuk hoger als bij de vorige delen, vooral de eindbaas is een hel...

dead rising: Leuke game, heb hem wel maar nog niet gespeeld :x . Savesysteem is niet echt fijn hier, saven kan alleen op bepaalde momenten/punten. Verder zijn er idd problemen op sommige tv's, denk aan bijvoorbeeld te kleine en onduidelijke lettertypes. Game zelf is wel leuk en als je zombies niet mag of je wilt even je agressie kwijt dan is dit een echte aanrader :+

Hopelijk heb je er wat aan ;)

8. Gallardo

Gallardo De vrolijke strijder

Leuk Bevonden:
    0
    Games in bezit: Gears of War & Kameo
    Budget: € 70,-
    Genre: Racing
    Live ja/nee: Ja

Ik wil graag een derde game kopen, maar Forza 2, GTR en McRae komen de eerste tijd nog niet. Daarom heb ik besloten eerst maar een andere game te halen. Ik twijvel nu tussen GRAW 2 en Viva Pinata.

9. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    als je van racing houd waarom haal je dan niet PGR3 of Burnout 5 of iets dergelijks?

10. snow

snow Flapturd

Leuk Bevonden:
    0
    Games in bezit: COD2, Table Tennis, Dead Rising, GRAW, Splinter Cell DA, Rainbow Six: Vegas, Gears of War, PES6
    Budget: €70
    Genre: Shooters, Sport, Adventure
    Live ja/nee: Uiteraard.

Aanrader is zeker Vegas. De eerste game sinds Counter-Strike 5.1 die mij lang kan boeien.

11. Gallardo

Gallardo De vrolijke strijder

Leuk Bevonden:
    0
    Omdat ik verwacht dat die binnenkort classic worden en dan nog maar 30 euro kosten. Vind het een beetje zonde om daar nu 60 voor te geven dan.

12. gotcha

gotcha Monkey Business

Leuk Bevonden:
    0
    kun je ze beter via x bazaar kopen zijn bijv pgr3 nog maar €20 bij de meeste dacht ik

13. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    Games in bezit: Gears of War, Saint's Row,Pro Evolution Soccer 6,Viva Pinãta
    Budget: € 70,-
    Genre: Free-roaming,,TPS
    Live ja/nee: Ja liefst co-op

ben van plan om crackdown te gaan halen, of zijn er betere games in mijn genres?

14. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Nope, ik zou gewoon lekker wachten op Crackdown. :)

Laatst bewerkt door een moderator: 19 jun 2007
  15. yojesse

yojesse Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Games in bezit:NFS MW, TDU
    Budget: €60
    Genre:Shooter Geen cod3
    Live ja/nee:Ja

Laatst bewerkt: 31 jan 2007
  16. mattiejj

mattiejj Registered Muser