1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Welk spel moet ik kopen?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Jort, 23 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.851
    Twee verschillende games. FIFA is de beste FIFA tot nu toe, heeft ongelofelijk veel dingen. Een totaal pakket voor een voetbal liefhebber. Call Of Duty 4 is een geweldige shooter, een dikke singleplayer met een hele sterke multiplayer. Al kost deze nog rond de 50/60 in de winkels, kan je beter een paar maandjes wachten ( Gok zo rond de 2 a 3 maanden ) voordat hij in prijs wordt verlaagd.
     
  2. dadriaans

    dadriaans Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat idee had ik ook. Ga er vanuit dat COD4 binnen niet al te lange tijd een stukje goedkoper wordt en het wordt weer eens tijd dat ik een goede footie koop. Denk dus dat het Fifa 2009 gaat worden.

    Jammer dat deze niet bij Gamehubs te krijgen is....:mad:
     
  3. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Fifa 09 is een veilige keuze als je een footie wilt. En het is die 60,- wel waard ;) Call of Duty idem!
     
  4. lightchaser

    lightchaser Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb al bijna weer wat geld om een game te kopen maar
    Ik zit ook te twijfelen tussen Far Cry 2 en COD4. Ik heb de demo van COD4 op de pc gezien en die is uber vet. maar van far cry weet ik dat er geen demo komt:'-(
    dus kan iemand advies geven? en trouwens het feit dat far cry 2 pas eind oktober uitkomt maakt niet uit.
     
  5. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou voor COD: World at War gaan.

    Die komt November uit en zal wss beter worden dan COD4, dus ik zou een maandje wachten :thumbs:
     
  6. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Ik heb Fable 2 en Fallout 3 al gepreorderd. En voor de volgende maanden zijn er Mirror's Edge en PoP.

    Maar ik wil er nu ook nog eentje kopen, en ben aan het twijfelen tussen:

    Dead Space
    Saints Row 2
    Star Wars The Force Unleashed

    Kan iemand mij helpen? :)
     
  7. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.830
    Leuk Bevonden:
    850
    Zijn wel 3 totaal andere games, als je een grote fan bent van Star Wars mischien Star Wars. Als je Saints Row 1 vet vond, alleen alles dubbel zo uitgebreid wilt Saints Row 2. Of als Resident Evil meer je ding is alleen dan in de ruimte Dead Space ;).
     
  8. El Jazzaff

    El Jazzaff Active Member

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    3
    @ Lightchaser,

    COD 4 is alweer oud, Far Cry 2 heeft weer een aantal nieuwigheidjes en zal waarschijnlijk grafisch weer iets strakker zijn. Daarbij komt dat de singelplayer van FC2 waarschijnlijk langer zal zijn dan die van COD 4, Beide hebben dan wel weer een volwaardige multiplayer... En.. zoals hierboven al genoemd wordt, COD 5 komt eraan en dan zal COD 4 wel gaan zakken in prijs...
     
  9. Klik

    Klik Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

    Ik ben opzoek naar een paar nieuwe xbox 360 spellen. Het belangrijkste is dat ik ze met mijn vrienden kan doen achter 1 xbox. Mijn voorkeur ligt bij sport en race spellen, eventueel ook party. Het moeten dus spellen zijn die niet moeilijk zijn en meer echte game die je terug vind in de arcade hallen. (geen schiet spellen)
    Ik ga binnen kort 3 a 4 nieuwe of 2de handse games kopen.

    De volgende spellen leken mij wel leuk.
    Race: Grid, Sega rally, Dirt, Forza 2, of Pure
    Sport: Pes 2009 of Top spin
    Party: Scene it of Lips,
    Overige: Facebreaker of Soulcaliber 4

    Andere tips zijn ook altijd welkom!
     
  10. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    Grid en Dirt kan je niet met vrienden op 1 xbox spelen helaas... Echt heel erg zonde.
     
  11. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Okee. Ik heb weer zin in een game, en ja, omdat ik afgelopen vakantie weer eens lekker tekeer ben gegaan met het geld... :9

    ...twijfel ik dus de volgende games:

    - MoH Airborne
    - Army of Two
    - Assasins Creed
    - Burnout Paradise
    - Kane & Lynch?

    Ik moet erbij zeggen dat ik Call of Duty leuk vond, GTA was zeker top!, Halo is ook super. Van Arcade racegames kan ik ook genoeg lol beleven (Burnout stijltje)

    Schietspellen netals CoD kunnen er altijd in. Alleen hou ik niet van Third Person shooters.

    En online is ook belangrijk. Moet ook goed zijn :)
     
  12. Roywilliam

    Roywilliam Active Member

    Berichten:
    439
    Leuk Bevonden:
    1
    Forza 2 sowieso een aanrader. PES 09 geen ervaring mee, wel met Fifa09 en die speelt heerlijk weg. Sega Rally raad ik je dan weer niet aan, vind ik geen goede game.

    Army of Two is een behoorlijk duffe game. Bijna de career nu uitgespeeld met een vriend van me. Veel bugs en totaal niet moeilijk. Burnout Paradise vind diezelfde vriend overigens helemaal geweldig. Ook leuke gratis downloads!
     
    Laatst bewerkt: 13 okt 2008
  13. Klik

    Klik Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor de reacties.
    Erg jammer dat Grid niet mijn zijn 2e kan. Daarom kies ik denk ik voor PURE en Forza 2. Zijn er nog andere leuke spelen voor multiplayer die niet te moeilijk zijn en geen shooter?
     
  14. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.851
    Assassin's Creed. Je hebt een avatar van AC, maar nog niet gespeeld. In ieder geval, AC is voor mij legendarisch. De game is ongelofelijk mooi, geeft de sfeer perfect neer. Het is een genot om in een Jeruzalem of een Damascus te lopen. Je kan overal gaan waar je wilt, klimmen vind ik zeer lekker werken. Het springen over daken is ook erg super. Kwa gevechten is het allemaal wel simpel, maar tevens ongelofelijk bruut. Voor mij was er nergens iets waarvan ik hem minder vond, game is zwaar goed. _O_

    Al zijn er veel mensen die het saai vonden na een tijdje, je bleef maar mensen vermoorden. Tja, Altair gaat niet opeens met paddestoelen gooien ofzo iets.
     
  15. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Offline co-op kan je best veel lol hebben met de hele lego-serie.
    Verder komt Fable II er aan :)
     
  16. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Vergeet de XBLA (co-op) games niet!;

    Castle Crashers, Schizoid, Bionic Commando, Ikaruga, N+, Assault Heroes 1&2.

    Geweldige games stuk voor stuk.
    Alleen en co-op.
    Schizoid is de ultieme co-op game.
     
    Laatst bewerkt: 14 okt 2008
  17. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    En voor de mensen die dan weer twijfelen voor de lag in Castle Crashers : Er is een patch in de maak :thumbs:
     
  18. malamike

    malamike Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0

    Rainbow Six is 100 % een topper !
    maar ik heb me oog ook laten vallen op 'Bourne Conspiracy', aangezien die ook maar € 34,99 kost.
     
  19. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Met de aankomende toppers moet ik toch een keuze maken tussen 2 games. Ik heb CoD 5 al gepre-ordered maar er moet natuurlijk nog een bij.

    Gears of 2 War of Far Cry 2
     
  20. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Gears, maar het is waar je van houd. Vond je Gears 1 vet dan vind je Gears 2 dat ook. Far Cry is weer een heel andere game!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina