[Centraal] Welk spel moet ik kopen?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Jort, 23 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    CoD World at War word off course meer gespeeld :) CoD 4 word nu aanzienlijk minder gespeeld dan CoD 5. :9
     
  2. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    LIVE Activity for week of October 27th
    Xbox 360 Top Live Titles (based on UU’s)
    1 Call of Duty 4
    2 Halo 3
    3 Fable II
    4 Gears of War
    5 FIFA 09
    6 World at War Beta
    7 Saints Row 2
    8 GTA IV
    9 Madden NFL 09
    10 Fallout 3

    These lists are based on global unique users connected to Xbox Live or in the case of Arcade, full versions purchased that week.
    Posted: Nov 04 2008, 02:40 PM by Major Nelson


    BRON:
    http://majornelson.com/archive/2008/11/04/live-activity-for-week-of-october-27th.aspx
    De komende weken zal COD5 ongetwijfeld een deeltje van de spelers van COD4 afpakken, maar twee weken geleden stond COD4 dus nog trots op 1. Ik denk niet dat COD4 uit de top3 zal verdwijnen de komende weken.

    Ikzelf vind COD4 leuker dan COD5, vooral omdat COD4 zich in het heden afspeelt, met modernere wapens.
     
  3. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er misschien een soort (arcade)game zoals Snake? Want m'n ma begon voor de grap met Snake 3D op de telefoon van m'n tante en anderhalf uur later zat ze nog steeds te spelen (waarbij ze heel vaak doodging). En ze vroeg me ook of er zo'n game was voor de 360, iemand tips?
     
  4. Klik

    Klik Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik twijfel tussen Tomb raider underworld OF Prince of persia.
    Welke lijkt jullie leuker en net zo belangrijker welke heeft een langere single player!
     
  5. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik zou moeten kiezen, dan Prince of Persia. Lijkt me iets specialer!
     
  6. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    is nog niet echt te zeggen, games zijn nog niet uit en er zijn ook nog geen reviews van. Ik zou de reviews van underworld even afwachten, die zullen komend weekend dwel overal online gaan.
     
  7. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Persoonlijk vind ik Fallout 3 de(!) game van 2008. Aan alle games kun je wel een minpuntje op noemen. Een game als Fable 2 heeft me positief verbaast door vrijwel alles waar te maken wat genoemd werd, maar heeft me misschien nog wel meer verbaast doordat ik hem in een uurtje of 15 compleet had uitgespeeld.

    Gears 2 heeft ook een geweldige singleplayer, maar Gears koop je niet voor de 20u SP (Hardcore + Insane)... Die koop je voor de multiplayer. Echter het matchmaking systeem werkt zo goed, dat het 10 minuten duurt voor je een match hebt.

    Ook als je een die-hard RPG fan bent, is Infinite Undiscovery goed voor de nodige plezierige uurtjes. Overall denk ik dat je denkt je te kunnen vermaken met een fps/rpg/science-fiction game als Fallout 3, voor minstens 50 uurtjes kunt vermaken.
     
  8. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Ik vond Fable II maar saai, had totaal geen verwachtingen ofzo, maar ik vond de game nou niet echt speciaal...
     
  9. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat vinden jullie van Timeshift? Aangezien ik Stranglehold kon lenen van een vriend denk ik erover om die te kopen.
     
  10. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Huh? Nog een keer: omdat je Stranglehold kon lenen van een vriend wil je Timeshift kopen. Ik zie de link niet helemaal...
     
  11. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    hij hoefde Stranglehold niet meer zelf te kopen;)

    Timeshift heb ik alleen de demo van geprobeerd maar was ik niet zo van gecharmeerd.

    er zijn veel betere 1st person shooters op de 360,.. heb je The Orange Box al? die kun je volgens mij tegenwoordig ook al voor €25 kopen.
     
  12. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik zou het het superpakket kopen dan voor de PC.
    Zo zwaar is HL2/L4D ook niet voor de pc.

    $99 voor Half Life 1, 2, CS, L4D, DoD en nog meer.
     
    Laatst bewerkt: 19 nov 2008
  13. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Voor een tientje bij Dynabyte kan je geen miskoop maken lijkt mij, gewoon kopen. :D
     
  14. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Ik vond Timeshift slecht.

    Online zijn er (werkelijk waar) vaak slechts 2 mensen online. De singleplayer is niets van wat je allemaal al gezien hebt in de wereld. Simpel gezegd baal ik als een stekker dat ik hem nog uit moet spelen (Voor de gamerpoints) omdat het een slechte game is (Vooral grafisch).
     
  15. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Wow, ik heb de drukste gameperiode achter de rug. Heb net even zitten kijken wat er allemaal in Q1 2009 uitkomt en (gelukkig) is dat allemaal niet boeiend. Ik hoef dus voorlopig geen games te kopen. :). Kan ik Fallout 3 mooi in januari gaan spelen.
    Gears of War 2 hoef ik niet (8)), en Call of Duty 5 komt ook nog wel. :). Gelukkig, want ik zit mezelf steeds te dwingen om games te kopen terwijl ik dat niet wil (SWS :)).
     
  16. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Volgens mij ben ik in Q1 2009 nog bezig met games die ik nu heb, heb te veel ^^. December alleen nog Prince Of Persia. 2009 zie ik nog niet veel, Skate 2 koop ik pas in de zomer en dan is het alleen wachten op de content van GTA IV. En Fallout 3 volgend jaar kopen :+
     
  17. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Je moet er nog altijd tijd in steken. Ik heb zelf ook wel eens de neiging om goedkoop matige games te kopen die dan vervolgens ongebruikt in de kast blijven liggen. Bullet Witch is daar een mooi voorbeeld van :+
     
  18. RecklessL1fe

    RecklessL1fe Gamer in heart

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb op de release Gears 2 gekocht. Beste koop ooit. Natuurlijk de collectors edition, maar ik was al een fan vanaf deel 1 er je moet er maar van houden. Ik raad tenminste GoW2 aan.
     
  19. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Oja, over Prince of Persia moet ik ook nog ff goed nadenken. Dus dan staan er momenteel 3 games op de verlangelijst. Toch nog best veel.. |:-
    En ik moet nog een voetbalgame kiezen.
     
  20. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Kies Fifa 09. Vind ik zelf de beste footie van 2008. PES6 blijft natuurlijk het beste
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina