1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Welk spel moet ik kopen?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Jort, 23 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tim91

    tim91 Legendary

    Berichten:
    516
    Leuk Bevonden:
    170
    ik ben wel een fan maar ook niet zo super erg want ik vind het steeds minder worden eigenlijk en ik vond RoaN wel leuk maar ook niet zo'n spektakel ofzo daarom denk ik dat ik eerst voor PoP gaat omdat het toch weer wat anders is en de stijl spreekt me ook wel aan
     
  2. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Ik wil een rpg kopen... en ik twijfel tussen Infinite Undiscovery & The Last Remnant... ;)

    Hulp graag dus :)
     
  3. KhaosFoShow

    KhaosFoShow Ad Fundum!

    Berichten:
    334
    Leuk Bevonden:
    0
    Heey ik wil graag een nieuw spel kopen €50.00 is mijn limiet. Ik ben iemand die van shooters houd (heb halo 3 besteld) en hou ook wel van een goede rpg op zijn tijd. Heeft iemand een idee welk spel ik zeker zou moeten halen.

    Editje: Ik heb xbox live gold en hou graag van online shooters mijn beste game tot nu toe was: Quake 3 Arena dus het is wel tijd voor een nieuw spel
     
    Laatst bewerkt: 27 nov 2008
  4. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    Street Fighter HD Remix, Street Fighter HD Remix, Street Fighter HD Remix, Street Fighter HD Remix, Street Fighter HD Remix, Street Fighter HD Remix, Street Fighter HD Remix, Street Fighter HD Remix, Street Fighter HD Remix, Street Fighter HD Remix,
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dan zal ik voor Fallout gaan want dat is een mooie combinatie tussen een shooter en een RPG.
     
  6. KhaosFoShow

    KhaosFoShow Ad Fundum!

    Berichten:
    334
    Leuk Bevonden:
    0
    Street Fighter HD Remix misschien?:D

    Is the orange box wat online? iemand ervaring mee toevallig en bedankt voor zo snel antwoorden Kareem en HybridTheory85
     
  7. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Shooters: CoD4, Gears 1 en 2, Bioshock, Orange Box
    RPG: Mass Effect, Oblivion, Fable 2, Fallout 3
     
  8. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    In Street Fighter HD Remix kan je fireballs 'schieten.' Het is een betere 'shooter' dan al die spellen :p
     
  9. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Bij RPG's zet ik er graag Eternal Sonata bij. Dat vind ik echt een fantastisch spel.
    Bij goede shooters denk ik aan Call of Duty 4 en Gears of War 2
     
  10. RdG

    RdG lettss gooo

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik moet nog een aantal games zeker kopen:

    Left 4 Dead
    Call Of Duty: World at War
    Gears Of War 2


    Welke zal ik eerst kopen???
     
  11. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    1. GoW 2
    2. Left 4 Dead (beste voor de pc)
    3. CoD dan maar
     
  12. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Left 4 Dead (Singleplayer niet echt boeiend maar met vrienden is het geweldig)
    Gears of War (Kan je nog even wachten totdat het online allemaal gefixt is :+)

    Geen ervaring met COD. Heb wel de beta gespeeld maar die vond ik niet geweldig. Vooral door de mindere MP maps.
     
  13. clawclock

    clawclock Active Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    Welk van deze 3?

    -Tomb Raider Legends
    -Turok
    -GRAW2

    Of iets anders budget:D
     
  14. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    GRAW2 is echt een goed spel, maar je moet wel van hardcore shooters houden. 1 shot 1 kill etc. Tomb raider legends is een aardige tomb raider maar niet meer dan dat. Van Turok heb ik alleen de demo gespeeld en die vond ik ronduit slecht...

    van die 3 zou ik zelf absoluut GRAW2 aanraden maar wel met de kantekening dat die realistische stijl je wel moet liggen.
     
  15. mazterroulz

    mazterroulz Active Member

    Berichten:
    78
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, de sinterklaastijd is aangebroken dus ik moet een cadeau verzinnnen. :D

    Ik denk dat ik een 360 spel neem, ik heb wat rondgekeken maar heb nog niet echt iets gehad van "JAAH DIE DIE DIE", dus misschien kunnen jullie me helpen. O-)

    Ik hou veel van Action of Adventure games, een paar van mijn favoriete spellen:
    -Call of Duty 4
    -Call of Duty 3 (vanwege de online split-screen modus:thumbs:)
    -Assassin's Creed
    -Gears of War
    -Grand Theft Auto 4
    -Bioshock

    Wat ik zoek is een spel dat het liefst recent is uitgekomen, en waar ik wel lekker een tijd mee kan bezig zijn, multiplayer of singleplayer maakt niet veel uit.
    Een groot voordeel is het als er split-screen online multiplayer in zit, Call of Duty 3 en Halo 3 zijn volgensmij een van de weinige spellen die dit hebben, Halo 3 is echter niks voor mij.

    Kan iemand een spel voor me bedenken? Het liefst dus met lekker lange split-screen gameplay. :)
     
  16. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Gears of War 2? Aangezien je van 1 houd, vind je 2 vast ook wel leuk denk ik :)

    Call of Duty: World at War lijkt me ook wat voor jou, en dan kijk ik puur naar de games die je leuk vind :9
     
  17. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Call of Duty 5?

    edit:// wat Steel Dogg zegt idd , als je 3 en 4 zo cool vond dan is 5 toch een no-brainer voor jou :)

    en anders qua co-op spel is GOW2 inderdaad een automatische aanrader
     
    Laatst bewerkt: 28 nov 2008
  18. mazterroulz

    mazterroulz Active Member

    Berichten:
    78
    Leuk Bevonden:
    0
    Call of Duty 5 zit ik ook over na te denken, maar ik heb daar wel de beta van gehad en ik was minder enthousiast dan bij de cod4 beta, vooral omdat het eigenlijk gewoon hetzelfde spel was, en ik weet niet of ik daarom nog zin heb in het hele online ranking gebeuren.
    Klopt het ook dat er geen 'oneindige' split-screen multiplayer in zit, dus dat je alleen de scenario kan volgen?
     
  19. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    CoD 5 is gewoon CoD 3 en 4 gecombineerd. De geweldige MP van CoD 4 (_O_ ) + de setting van CoD 3.

    Dus zeker een aanrader in jou geval :)
     
  20. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Ik ben mijn lijstje aan het maken voor die goedheilig man. En nu wil ik dus graag een nieuwe game erbij hebben. Ik krijg al Dead Rising, maar dacht misschien nog aan Mirror's Edge; die lijkt me wel vet alleen zo kort. Ik raak namelijk snel gefrustreerd van speedruns oid. Daarnaast nog Far Cry 2 en Call of Duty World at War. Van CoD vond ik de SP niks en de MP tof, maar ik heb CoD 4 hier ook en die word ook nog flink gespeeld. Far Cry lijkt me snel vervelen. Fallout en Fable zijn RPG's en dat heb ik nooit echt tof gevonden. Gears 2 heb ik al. Verder dacht ik aan Dead Space, alleen mijn lichaam vind dat soort games niet tof, maar mijn hersens wel.^^ Wie kan mij helpen met deze o zo moeilijke keuze.

    Oja, Midnight Club LA lijkt me ook tof. Het pimpen en moeilijke race heb ik altijd al leuk gevonden (Underground 2). Echt veels te veel keuze.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina