1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Welk spel moet ik kopen?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Jort, 23 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dribble

Dribble Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Klopt, dat hij agressief is heeft niks met gamen te maken, die gozer is gewoon niet helemaal 100% waardoor die zo agressief doet. Hij heeft gewoon een sociaal probleem, heeft niks met gamen te maken :) Ga het alsnog wel even kijken, want Keith had laatst in een bericht zelf gezegt dat het niks met gamen te maken heeft. Vind die dingen altijd wel intressant.

2. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Maarree, waarom post je dat in dit topic? Weet je dat je helemaal fout zit? :+

Maargoed, ik ga het denk ik ook wel kijken :9

3. Tismilucas

Tismilucas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    O-) Och, het valt allemaal best mee. Het is per slot van rekening ook wel een game met een gezonde portie sarcasme. Voor iedereen die twijfelt... gewoon doen. Het is een beetje jammer dat het wapentuig niet bijster realistisch is, maar als je into snipping bent is BBC een aanrader.

4. Nurt Cobain

Nurt Cobain the real RocknRolla

Leuk Bevonden:
    0
    Zit mezelf echt ziek te twijfelen tussen GOW2 en Left 4 dead....

Allebei heel dik in CO-OP... wat te doen wat te doen...

5. Nurt Cobain

Leuk Bevonden:
    0
    Heb het gevoel dat dit schaamteloze reclame is en jij geen vriend bent van Mike :p

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Als je er 60 euro voor gaat betalen dan GOW2. Left 4 Dead is een super spel maar heel kort en een perfecte game voor 30 euro.

7. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Gears en daarna doorruilen voor L4D ;)

8. Nurt Cobain

Leuk Bevonden:
    0
    30e voor l4d? Waar dan? Zie hem bij de gebruikelijke kanalen nog steeds voor 60...

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Voordat je klaar bent met Gow is die wel overal goedkoper en 2hands kan hem dan zeker oppakken voor 30.

10. Nurt Cobain

Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha ik heb een lichte verzamelwoede... vooral spellen die je blijft spelen (door live enzo)... zal dus niet snel dit soort games ruilen... Misschien dat ik iemand kan vinden die hem wil ruilen tegen Far Cry 2... die vind ik redelijk teleur beginnen te stellen na 40%...

11. DarkAlbino nl

DarkAlbino nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je mensen kent die L4D hebben is het zeker de moeite waard. GOW2 is ook zeker 60 euries waard, vooral de co-op is vermakelijk met mensen die je kent, maar als je co-op gaat spelen met vreemden vind ik het nooit echt zo leuk.
    Kortom...ik zou voor L4D gaan , de herspeelbaarheid is veel groter.

12. Nurt Cobain

Leuk Bevonden:
    0
    DarkAlbino je avatar is serieus een van de mooiste filmbeelden in de geschiedenis... toen ik het zag pinkte ik een traantje weg ;)

OT... Gears of war 2 kun je die dan ook via xbox live co-op spelen en dan als je friend een keer niet online is in je eentje verder spelen... en dat hij later weer bij kan springen?

13. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    jazeker , je kunt dan gewoon kiezen vanaf welke chapter je verder wilt co-oppen

14. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Brothers in Arms: Hell's Highway of Midnight Club: LA? BIA = 17 @ Play-asia en Midnigt 26 @ Gamehubs. Ik heb genoeg geld om ze beide te bestellen maar ik moet nog wat dingen kopen dus moet ik persé één game kiezen. Is BIA een beetje zoals Medal Of Honor/Call of Duty of moet je echt strategisch te werk gaan? Ik heb ook wel zin in een racegame waarbij je kan tunen, heb nu NFS: Carbon geleend van een vriend maar die trekt me niet zo (heb hem wel uitgespeeld op de psp).

Aanbieding van Play-asia is trouwens maar een weekaanbieding dus ik moet snel kiezen.

Laatst bewerkt: 11 dec 2008
  15. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    BIA vind ik zelf niet te vergelijken met CoD en MoH. Bij BIA moet je echt tactisch te werk gaan, veel schuilen en je teammates gebruiken. Zonder teammates zal je het niet zo snel halen. De game is zelf erg vet, alleen zijn de grahpics niet zo sterk en zien de tussenfilmpjes er lelijk uit, maar dat is mijn mening. Voor de rest stelt het verhaal niet veel voor, de game probeert een mooie epische verhaal neer te zetten maar dat lukt overduidelijk niet. Als je deze puntjes niet erg vind en je wel zin hebt in wat tactisch moet je deze zeker halen. Ook omdat het in Nederland afspeelt = VET! :D

Midnight Club niet gespeeld, moet iemand anders je helpen.

16. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, ik denk dat ik dan maar voor Midnight Club ga aangezien dat tactische mij juist niet aanspreekt :+. Ben meer het rambo-type.

17. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    E:NVm.

Laatst bewerkt: 12 dec 2008
  18. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Ligt eraan; wat kost MC LA dan?
    :+

19. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Ook 25 euro :+. Maar ik ga voor MC:LA want Play.com ondersteunt geen paypal :).

20. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Wel virtuele CC's :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina