1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Welk spel moet ik kopen?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Jort, 23 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon Fallout 3 nemen, je zult er geen spijt van hebben.

2. KhaosFoShow

KhaosFoShow Ad Fundum!

Leuk Bevonden:
    0
    Zou ze allebei halen zeg je leven maar vaarwel.

3. kilon

kilon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dan zou ik het wel aanraden om eerst Oblivion te spelen, want als je eenmaal aan Fallout 3 bent begonnen, vallen de graphics in Oblivion toch wat tegen en kan dat een beetje tegen gaans taan.

4. TruthLies

TruthLies Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor jullie reacties.

Maar ik verkies toch gameplay boven graphics. ( @ Post hierboven )

5. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Uiteindelijk moet je ze gewoon alle 3 gespeeld hebben want het zijn alle 3 knettergoede games.. :+

6. Crazy Killa nl

Crazy Killa nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ben aan het twijfelen of ik voor kerst Left 4 Dead of Banjo Kazooie moet vragen...
    vind de sfeer van L4D erg vet en zombies zijn awesome,
    banjo kazooie vind ik weer eens wat anders en dat kan ook nooit kwaad

7. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Left4Dead is heel kort, singleplayer that is.
    Of je moet heel erg gek zijn van Coöp en zombies.
    L4D alleen halen als je van plan bent heel veel online en coop te spelen dus.

Banjo Kazooie N&B heeft een veel langere singeplayer, zo'n 30 uur oid.
    Een erg uitgebreide en grappige voertuigen builder game.
    Houd je meer van een singleplayer en uitgebreide game, neem dan Banjo kazooie.

8. Crazy Killa nl

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat ik Left 4 Dead vraag voor Kerst gezien ik veel online speel over het algemeen en coop ook veel gebeurd hier :9
    Koop zelf Banjo wel als die rond de €30 ofzo is.
    Bedankt !

9. RdG

RdG lettss gooo

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ga vandaag NFS: Undercover ruilen tegen een ander spel maar,ik weet nog niet welk spel ik daarvoor zal gaan ruilen.

Far Cry 2,Fable II of mischien Mirror's Edge....

10. Crazy Killa nl

Leuk Bevonden:
    0
    Imo is Fable daar de leukste van.
    Mirrors Edge vond ik persoonlijk naar de eerste 2 chapters erg saai en heb hem ook alleen uitgespeeld voor de achievements. Het heeft ook geen online optie.
    FarCry is heel veel rijden en heel veel geduld hebben, heb je dat beide dan is het zeker een aanrader. Zo niet lekker laten liggen want anders ga je je helemaal dood ergeren.
    Fable is erg vermakelijk. Goede SP die zo lang duurd als je het zelf maar wilt :9
    Het heeft ook een leuke Co-op optie.

Het ligt er eigenlijk aan welk type spel je leuk vind.
    Actie & Avontuur = FarCry 2
    Avontuur & RPG = Fable 2
    Freerunning & Actie = Mirrors Edge

11. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.010
    Ik zit in de knoop welk spel ik moet vragen met kerst, terwijl er toch bakken met topgames zijn op dit moment..
    - Fallout 3? Oblivion vond ik echt te bruut, is dan Fallout 3 ook wat voor mij? Maar eigenlijk heb ik helemaal niks met dat Fallout gedoe..
    - Far Cry 2. Game lijkt me prachtig en t ziet er ook prachtig uit allemaal, maar ik hoor toch wat negatieve reacties her en der.
    - Prince of Persia. Ziet er ook echt geweldig uit, maar heb nog nooit een PoP game gespeeld, dus ik weet niet echt wat me te wachten staat. Vooral het niet doodgaan lijkt me echt zwaar klote.
    - Mirrors Edge. Ook vet, maar veeels te kort heb ik al gelezen. Vind ik de 60euro die me ouders eraan besteden niet waard, die pik ik wel op van de Bazaar.

Dit zijn eigenlijk nog de games die ik op mn lijstje heb staan, maargoed, ik kan niet echt kiezen. :+

12. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Fallout!

Al ga je met PoP echt wel dood hoor, je wordt teruggezet voor het punt waar het misging.

13. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.010
    Ja maar toch hoor je veel berichten dat het toch weer simpel is die game.. net zoals Fable 2, vond ik wel geweldig, maar ook echt simpel..
    Jah en Fallout, weer een game op de Oblivion engine, het lijkt me wel vet, maar die sfeer vind ik niks.

14. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Tja als je de sfeer echt niks vindt houdt het wel een beetje op natuurlijk. Maar ik vind Oblivion zelf ook te gek en was na een paar uurtjes Fallout echt compleet verkocht. Vooral de voice-acting en alle personages in het spel zijn ontzettend veel gaver. Verder is er veel meer te doen en wordt je ook nog steeds compleet losgelaten zoals bij Oblivion. Als ik straks Mass Effect uit heb ga ik met veel plezier hier mee verder.

Fable 2 is idd achterlijk gemakkelijk, speel ik dus alleen nog maar samen met mijn vriendin :+

15. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Vanaf woensdag heb ik een paar dagen vrij (kerst etc.) en nu wil ik even een game aanschaffen. De meest recente games heb ik zo allemaal wel gespeeld. Nu twijfel ik om Gears of War te kopen, het origineel. Natuurlijk, hij is niet duur maar ik vraag me af of het me zal aanspreken. Ik speel nooit op Xbox Live, omdat multiplayer me niet boeit dus als iemand nog een andere leuke singleplayer game weet met een leuk prijskaartje, meld het even :)

16. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Ik zie dat je Oblivion en Mass Effect niet hebt gespeeld. Beide kan je wel voor een mooi prijsje vinden, lijkt je dat niks.

17. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Mass Effect is een beetje in de Halo style right?

18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    meer in de Knights of the old republic stijl maar dan met real-time 3rd person combat (wat je wel op ieder moment kunt stilzetten om acties uit te voeren/plannen)

welke genres vind je leuk? GOW 1 is zeker nog wel een goede game maar je moet wel een beetje van 3rd person shooters houden

19. clawclock

clawclock Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zal ik gaan voor guitar hero 3 vanwege mooi prijsje of,
    toch meteen gaan voor Guitar hero world tour ( ben alleen geïnteresseerd in gitaar:D )

20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    voor een euro of 50 is GHIII nog steeds wel een goede deal, als je nog geen ervaring met dat soort games hebt lijkt het me een mooie manier om het uit te proberen zonder meteen veel geld kwijt te zijn. Des te meer omdat je aangeeft dat je alleen in het gitaar deel geinteresseerd bent.

mocht je hem kopen en je vind het leuk dan raad ik je aan GHII ook aan te schaffen, die koop je tegenwoordig al nieuw voor drie tientjes (zonder gitaar) en is qua gitaarnummers nog steeds echt top

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina