1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Welk spel moet ik kopen?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Jort, 23 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Jup, zat ik ook aan te denken. Is dit trouwens een beetje te vergelijken met Fallout 3?

Heb er eigenlijk best spijt van dat ik die weg deed, alleen maar voor een PSP :'-(

2. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Vind ik niet, kwa sfeer niet en kwa gameplay ook niet. Fallout 3 is veel beter.

3. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    virtua tennis of top spin 3? zit te twijfelen

4. Steel Dogg

Leuk Bevonden:
    0
    Top Spin 3 is nieuwer, en lijkt mij ook fijner spelen (Zelf als demo gehad). Maar de demo staat toch nog op de Marketplace? Downen :D

5. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Ligt eraan wat je wilt, Virtua tennis heeft veel kleine 'arcade spelletjes' (om het maar even zo te noemen..) in het spel zitten, wat best leuk is.
    Top spin 3 is toch eigenlijk wel heel erg realistisch in mijn ogen en werkt ook wel verslavend. Beetje de fifa van de tennisgames.

6. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    top spin 3 dan maar

7. Shagoe

Shagoe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga dit weekend een paar tweedehands games kopen.
    Flatout UC, assassins creed en PGR4
    Flatout UC weet ik nog niet zo zeker.
    PGR4 omdat het altijd wel bevolkt is bij online multiplayer en assassins creed omdat ik het nog nooit gespeeld heb. In ieder geval, ik wil op maximum op zo'n 50 euro ongeveer uitkomen.
    Welke games zijn voor jullie nog aanraders (hou wel een beetje rekening met de prijs :)).
    PGR4: 20 euro
    AC: 20 euro
    Flatout: 15 euro

8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    PGR4 en AC zijn voor dat geld wel goede deals denk ik. (het zijn in ieder geval goede games) maar ik zou als ik jou was ook nog even op Gamehubs.com en playasia.com kijken. Die hebben vaak aanbiedingen van relatief nieuwe games voor een paar tientjes. (zo kost de nieuwe Naruto nu op gamehubs maar 20 euro geloof ik en de nieuw Tomb Raider maar 30, en Playasia had laatst Midnight Club en Brothers in Arms voor maar 20 per stuk)

9. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Flatout zou ik idd links laten liggen, tenzij je echt een enorme fan bent van beuken met arcaderacers.

AC zou je denk ik wel goedkoper kunnen krijgen, nieuw is ie 24.50 bij gcshop maar is een leuke game dus.
    PGR4 ook een goede game maar nieuw voor 25 euro bij play.com

10. Shagoe

Shagoe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    is dat allemaal incl. verzendingskosten? Want de persoon waarvan ik het waarschijnlijk ga kopen woont ongeveer 5minuten rijden van me :)

/edit
    Ik denk dat ik flatout & PGR4 ga laten vallen en voor AC & midnight club:LA ga gaan, gaat ongeveer op hetzelfde uitkomen. Goede keuze denken jullie? Of is midnight club: LA maar een hype waarvan je na een tijdje niemand meer online ziet? :confused:

Laatst bewerkt: 3 jan 2009
  11. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Midnight club LA is een goede racer maar het is echt 100% arcade en de besturing vinden sommige kut, andere heerlijk. Echt heel erg arcady.

PGR4 is meer een soort mix van arcade en een beetje simulatie (heb ik me laten vertellen, heb 'm zelf niet) dus aan jou de keuze wat voor soort racer je wilt. Maar beide zijn erg goede games, ligt aan je voorkeur zou ik zeggen. (persoonlijk vind ik MC:LA erg tof :) )

12. thomas2000

thomas2000 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, mee eens! Fallout 3 is helemaal te gek!:thumbs:

13. Nethris

Nethris Guest

Ik ga misschien de nieuwe DragonBall Z halen, maar ik weet het nog niet zeker.
    Kan iemand me verzekeren dat het een goed spel is, goede/slechte kanten laten zien?

14. Steel Dogg

Leuk Bevonden:
    0
    Heb em gehad, na een dagje weer gelijk weggedaan :+ Maar 2 uurtjes gespeeld, maar voldoende om de gehele game op ''Normal'' uit te spelen. Spel was zo simpel als wat, graphics waren mooi, maar niet bijzonder. Als je kijkt naar het aantal beschikbare personages van Burst Limit en de voorgaande delen, zijn de voorgaande delen véél meer gevuld.

En het gaat maar tot de Cell saga, én Online mode is ook niet echt geweldig.

15. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Hij kost €18 bij play-asia. Voor dat geld ie het denk wel waard.

16. VanDen

VanDen Denvan

Leuk Bevonden:
    28
    niet regio vrij!

17. Lijpe Mocro

Leuk Bevonden:
    839
    Maar het is toch NSTC-J ? Kun je toch ook op de xbox in NL spelen of niet ?

18. VanDen

VanDen Denvan

Leuk Bevonden:
    28
    nee niet allemaal, en er staat toch duidelijk op play-asia of het spel op je Pal console het doet :)

19. Lijpe Mocro

Leuk Bevonden:
    839
    Er staat ook NTSC-J. en die kan je ook op je xbox spelen ::+

20. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Wie van jullie heeft ervaring met de game Golden axe - Beast rider?
    Nu heb ik echt weer eens zin om eens wat hersenloos te hack and slashen,en deze game leek me perfect aangezien de video me uitermate goed in de smaak viel.Maar als ik er een review over zoek,merk ik al direkt dat de game zonder pardon met de grond gelijk word gemaakt.

Op zicht verwacht ik niets van de game,aangezien ik voor het hakwerk wilde gaan.De setting vind ik cool,maar mijn vraag is of deze game wel beter is dan andere van dat genre op de 360?Noem bijvoorbeeld die Kingdom under fire - Circle of doom,is die game dan nog beter of slechter?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina