1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Welk spel moet ik kopen?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Jort, 23 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. prozaxx

prozaxx Jeroen__W

Leuk Bevonden:
    0
    houd je van rpg dan zijn fallout 3 en bioschock echte aanraders, ik vind persoonlijk farcry niet zo goed om dat ik de speelwijze niet zo leuk vindt

greets:cool:

2. prozaxx

prozaxx Jeroen__W

Leuk Bevonden:
    0
    ja want grafisch is 2k9 veele beter, qua speelwijze is 2k9 vele soepeler en zal je nooit vervelen:thumbs:

3. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    bioshock is meer shooter, hou je van rpg koop van fallout :+

4. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    fallout kan je ook als shooter spelen :+ werkt nog best aardig.

5. Liné

Liné Dr. Freeman

Leuk Bevonden:
    0
    Bioshock heeft voor mij niet echt gewerkt, voor een spel dat natuurlijk een shooter is vond ik het echt bagger schieten. Far cry 2 is vet voor even, de single player is constant hetzelfde. je kunt echter wel veel lol beleven aan de map editor, die is heel uitebreid. online stelt niet veel voor. Fallout 3 is supervet, maar om hem nou alleen als shooter te benaderen? beetje vreemd, krijg je een beetje iets als Bioshock maar dan met een pip-boy.
    Ik zou de orangebox halen, speel half life al heel lang, en het verveelt me nogsteeds niet, maar je moet wel buiten het hokje denken. je krijgt natuurlijk ook Team Fortress ( super vet, maar duurt ff voor je er echt goed in bent) en Portal, een echte hersenkraker met een opvallend en comisch verhaal. half life heeft meer dan 40 game of the year awards gekregen in 2004, maar toch verdwijnt het spel bij de meeste videogamestores uit de rekken. natuurlijk zijn er nu mooiere spellen,dus mensen zijn er snel op uitgekeken omdat je het gevoel hebt dat je van het begin direct naar het einde loopt zonder dat je er iets van snapt. maar dat komt omdat het heel raar is wat de meeste spellen doen. Die gaan precies aan de speler uitleggen wat er allemaal aan de hand is, en wat je moet doen. in half life word ook verteld wat je moet doen, maar ze gaan je niet uitleggen wat er is gebeurd, omdat je het zelf op je geweten hebt, dus hoe raar is het dan als mensen in het spel aan jou uit gaan leggen hoe het zit? hetzelfde geld voor portal, omdat portal een hoop met half life te maken heef., in chapter 3 van hl (als ie ooit komt) ga je naar de borealis, een schip van aperture science (portal).Door in het spel niet alleen naar de vloer te staren maar om je heen te kijken, leer je wat er gaande is. Helaas kan niet iedereen dit waarderen.bij Left 4 dead ( Van Valve, De "makers" van half life) zie je precies hetzelfde, 5 verschillende scenario's met 4 mensen waar helemaal niks over verteld word. Je moet er zelf achterkomen, dus als je het prettig vind om alles in hapklare brokken gevoerd te krijgen, haal dan far cry 2, fallout 3 of bioshock. (stuk voor stuk waanzinnige spellen, daar niet van) maar ben je op zoek naar een niet average game, haal dan de orange box. 5 voor de prijs van 1.

6. Yuri_Ehv

Yuri_Ehv Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Wat is DE game om online te spelen op dit moment?

7. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
  8. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Zeker CoD 5!

9. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    hopelijk GOW 2 na de patch :D

10. Spartan B028

Spartan B028 Kamerikaan

Leuk Bevonden:
    0
    COD 5. Zelf heb ik m niet, maar belachelijk veel mensen spelen deze game. Hij schijnt best leuk te zijn :9

11. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Ga er maar vanuit: ALTIJD Halo3 (ODST), en elk jaar het nieuwe deel van COD:+

12. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
  13. KhaosFoShow

KhaosFoShow Ad Fundum!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga voor halo 3

14. kos5000

kos5000 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga voor de Orange Box, mede vanwege de prijs. HL1, episode 1,2 Team Fortress, Portal voor 40 euro :eek:.

15. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    31 euro sowieso.
    Misschien nog wel goedkoper.

16. Animal nl

Animal nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Orange box ongeveer 17 euro excl verzendkosten op amazon.co.uk

17. donfatos

donfatos Active Member

Leuk Bevonden:
    26

Ik zou voor Fallout 3 gaan:) heeeeeeel veel uren plezier aan beleefd!!

18. padeloco

padeloco Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dark Sector
    Gears Of War 2
    Fable II

19. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Wil je een van die 3 kopen? Ik zou voor Gears of War 2 gaan, Dark Sector is een redelijke imitatie van Gears of War met wat eigen elementen. Fable II is compleet ander genre en niks voor mij, dus ik zou voor Gears 2 gaan!

20. padeloco

padeloco Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dark sector is niet zoals Gears of War 2 hoor.Het zijn beiden shooters maar ze hebben een andere setting en enkel en alleen al die boomerang bij Dark Sector geeft een originele extra dimensie aan het spel!

Fable II is een RPG..maar een spel van de bovenste plank!!!
    Het is niet omdat jij niet graag RPG's speelt dat onze Jort dat niet graag zal spelen he.

Maar ondertussen zal hij wel al een paar spellen gespeeld hebben zeker!?:)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina