1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Welk spel moet ik kopen?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Jort, 23 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Ik ben jarig geweest (hiep hoi :+), dus is er weer wat geld :9

Nu wil ik een spel voor een klein prijsje, wat wel nog steeds een klasse spel is.

Genre heb ik niet echt een idee, als het maar geen sportgame is ;)

2. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Je wilt natuurlijk een game die een beetje lang mee gaat,met zijn houdbaarheids datum?

Houd je van racen,probeer GRID of PGR4 eens.
    Natuurlijk Mass Effect,als je die nog niet hebt zeker proberen als je van Sci Fi niet vies bent.

Soulcaliber 4,zeker de fightergame van het moment.Wil je het meer serieus,kies je Virtua fighter.

3. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    Oblivion?

4. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Oblivion en Mass Effect heb ik al.

Soul Calibur 4 vond ik niks aan, en andere fighters eigenlijk ook niet.

5. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Mirror's Edge of The Simpsons Game

6. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Geen battlefield: BC maar Call of Duty: World at War :cool:

7. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Mirror's Edge had ik al een tijd willen kopen, maar de speelduur weerhoud me er steeds van ;)

The Simpsons Game, is die echt leuk? Ben namelijk een groot fan van The Simpsons dus daar wil ik wel wat meer over weten.

8. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.857
    Simpsons game is echt geniaal. Speelt lekker, en is enorm tof. Elke keer worden er grapjes over andere games gemaakt, zo speel je een level wat doet lijken op Grand Theft Auto San Andreas en zal je later ook moeten dansen en dat doe je net als Guitar Hero. Vond hem erg tof, leuk verhaal en leuke humor. Als fan moet je hem zeker kopen in ieder geval. :D

9. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Okey :)

En de speelduur?

10. Diikoeneke

Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

Leuk Bevonden:
    12
    is cod waw beter als cod 4 heb cod 4 maar vind er niks meer aan zal ik dan cod waw kopen?

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Imo. Nee

12. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.857
    Game uitspelen in een uurtje of 8 moet wel lukken, daarna kan je time trials doen/offline co-op.

13. Tript

Tript Levensgenieter

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zoek: een game met een goede online ervaring. ik dacht aan een leuke shooter of racegame..

14. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Zeker CoD World at War :D Je kunt de game online en Co-Op spelen, en alletwee zijn geweldig.

Dus voor de Shooter moet je zeker voor CoD World at War gaan :D

CoD WaW lijkt eigenlijk best veel op CoD 4, op de setting na (CoD 5 is weer de WO II). Maar vele mensen denken dat dit hetzelfde is als CoD 2 en 3... Dus niet :D

CoD WaW is een mix van CoD 4 en 3, en ook nog wat vernieuwing :D

Dus als je CoD 4 leuk vond, maar liever de WO II Sfeer had, is dit zeker wat voor jou ;)

Laatst bewerkt: 11 jan 2009
  15. Diikoeneke

Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

Leuk Bevonden:
    12
    ok dankjewel :thumbs:_O_

16. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Zeker CoD als shooter (of Gears2 als de patch er is:+), en wil je een leuke racegame kan je Pure proberen.

17. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Cod4 beste online tittel op 360
    Hou je liever van wo II dan koop je beter cod waw
    Voor te racen pure en pgr4,die zijn wel goed en misschien grid maar dat weet ik niet zeker

18. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    Ik zoek een leuke sports/shooter/adventure game om offline multiplayer te spelen. [EDIT]of de games al wat ouder zijn [/EDIT]maakt mij niet zoveel uit aangezien ik mn box pas sinds kort heb(en dus nog niet zoveel games).

Laatst bewerkt: 12 jan 2009
  19. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    sports: Fifa 2009
    shooter: COD4/5 of halo 3 of Gears of war 2 van deze 4 heeft alleen Call of Duty 4 geen co-op , voor de rest zijn t allemaal heel complete shooters
    adventure: Fable II ( die heeft offline co-op toch?)

20. Dribble

Dribble Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Dit is idd eigenlijk de lijst die we het meest kunnen aanraden.

COD 4/5 zal ik je 5 aanraden wegens offline SP co-op mode. 4 is ook goed maar kan alleen met zijn 2en tegen elkaar, en met schermpje kijken en tegen elkaar gaat dit redelijk snel vervelen. Je moet maar kijken wat je meer aantrekt. Gow 2 of COD5. Halo 3 zal ik je zeker niet aanraden. De SP stelt niet zoveel voor. MP is het voor fans leuk (alhoewel ik 2 wel leuk vond, maar deze was gewoon ronduit kut) maar aangezien je daar niet voor gaat zal ik halo 3 lekker laten liggen.

Fable II is gewoon echt een top game voor SP, er zit wel een multiplayer mode in, maar het is niet echt speciaal en zelfs een beetje vervelend om met zijn 2en te spelen. Desalniettemin (pff) zeker een leuk om te kopen. :thumbs:
    Fifa 09 is gewoon een must buy :p tenzei je voetbal echt poep vind natuurlijk.
    Voor sports zou ik je ook ook nog Top Spin 3 aan kunnen raden _O_ geweldige game, zelfs als je alleen vrouwen tennis leuk vind om naar te kijken. :+ Fight Night Round 3 is ook goed en leuk met zijn 2en en kost bijna niks meer. (denk nog maar 10 euro als je goed zoekt) , maar je moet wel beetje van boksen houden.

Laatst bewerkt: 12 jan 2009
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina