1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Welk spel moet ik kopen?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Jort, 23 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ik ben op zoek naar een RPG op de 360 die hetzelfde speelt als Kingdom Hearts op de PS2. Gewoon real time dus, is er zo'n soort titel al uit op de 360 of komt er zo'n soort RPG uit op de 360 binnenkort ?

2. bram1805

bram1805 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Fable 2, the orange box of fallout 3 ?

3. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Poeh, moeilijk. Aangezien Kingdom Hearts een unieke titel was en nauwelijks te evenaren :)

Maar wellicht Star Ocean 4? Of Eternal Sonata?

Ik weet niet zo goed, ben tot nu toe nog geen rpg tegengekomen op de 360 die de rpg's op de ps2 evenaart, laat staan overtreft :)

@ bram1805:

Ooit Kingdom Hearts gespeeld? :+

4. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Alle 3 al gespeeld maar die lijken echt totaal niet op Kingdom Hearts

Even wat gekeken over Eternal Sonata maar dat vind ik ook niet echt tof, het moet gewoon echt zo als Kingdom Hearts zijn. Zal wel even wat dingen bekijken over Star Ocean 4. Bedankt voor je reactie in ieder geval.

Die Final Fantasy Versus 13 lijkt me dan wel echt vet, maar die is dan weer helaas PS3 only volgens mij. Shit, waarom komen ze niet gewoon met Kingdom Hearts 3, al zal dat dan ook PS3 only zijn. :{

5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Jongens moet een keuze maken.

Last Remnant?
    of
    Lost Oddessy?

6. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lost Oddessy

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Heb je nog een reden? :)

8. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Ik zou persoonlijk voor The Last Remnant gaan. Maar dat is echt persoonlijk.

Lost Odyssey heeft het betere verhaal maar TLR de betere gameplay. Al moet je dan wel door de technische foutjes (die overigens wel meevallen) kunnen kijken.

Verder volgt Lost Odyssey wel heel erg het verhaal en valt daar verder niet echt van af te wijken. Maar als je het uitspeelt kun je staan waar je wilt.

TLR heeft daarbij leuke features, zoals wapens maken of beter maken. Zelf vind ik het fijn dat je je groepen (je unions) zelf kan indelen. Ook kun je zelf mannetjes rekruteren, wat ik zelf vet vind :)

Nogmaals, het is heel persoonlijk :)

9. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lost Oddessy is technisch beter. Het krijgt gemiddeld ook 1.2 punten hoger bij reviews dan The Lost Remnant.
    Het is inderdaad persoonlijk, maar als je vraagt welke game echt beter in elkaar zit, dan is het Lost Oddessy.

10. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Ja maar het is welke game je beter ligt. Lost Odyssey mag dan wel beter zijn (reviews zeggen tegenwoordig niet veel meer), ik heb me meer vermaakt met TLR.

Dat neemt niet weg dat ik me met LO heb vermaakt, en dat ook een aanrader is :)

11. jesseke

jesseke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Man, ik weet echt niet wat er scheelt. Ik heb al lang geen echte game meer aangeraakt buiten Fifa 09 en Fm 09. Vorige week dan toch maar eens Gears of war 2 gekocht maar het lukt me gewoon niet om hem te spelen, ik vind er gewoon niets aan :mad:. Hebben jullie misschien aanraders om me toch terug aan het gamen te krijgen ?

12. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Call of Duty? Halo? Wat vond je leuk?

13. jesseke

jesseke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Goh, ja, Call of Duty 4 heb ik wel veel gespeeld online. Maar ik zoek eigenlijk een gewoon leuke, niet te moeilijke shooters of een paar goeie sportgames buiten fifa 09

14. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Naja, misschien Call of Duty : World at War die is niet zo moeilijk en wel leuk. Halo 3 is ook niet echt moeilijk en ook leuk. Misschien Guitar Hero iets?

15. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Dan speelt ie straks niks anders dan Guitar Hero, en dan komt hij ons weer vragen:+

16. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Naja uiteindelijk is hij dan toch weer aan het gamen geslagen. Dat is toch de bedoeling :+ Misschien vind je Forza Motorsport 2 ook wel leuk. Anders moet je even in het "Welke game heb je langer dan 100 uur gespeeld" topic kijken. Staan veel verslavende games tussen ;)

17. jesseke

jesseke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ok bedankt, het is wel niet de bedoeling dat ik aan een of andere game echt verslaafd raak maar ik wil gewoon terug wat fun beleven aan een game. Ik ga zeker eens COD 5 checken en verder toch eens kijken naar misschien de andere sportgames zoals NBA 2K9 en Madden 09. En wie weet begin ik wel eens aan Guitar Hero

18. lightchaser

lightchaser Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nu heel erg te twijfelen tussen een paar spellen8)
    COD:WAW
    GOW2
    fallout3

Ik heb wel een paar voorwaarde. met het spel moet je wel wat langer bezig zijn en niet dat je het al na 2 weken zat bent.
    Ik heb live dus ik wil ook wel graag een goede multiplayer ik weet wel dat COD dit heeft.
    dus iemand advies???:D

19. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Call of Duty is online gewoon goed en heeft een aardige singleplayer. Gears of War is online niet altijd goed, en heeft een fantastische singleplayer en binnenkort een update voor de online problemen. Fallout 3 is een echte singleplayer game die je er echt in kan trekken en waar je ook tijden mee bezig kan zijn.

20. lightchaser

lightchaser Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dan dat gow2 al afvalt want ik ken iemand die heeft hem gekocht en die vind de multiplayer niks aan en die van gow1 wel dus, ik denk dat de voorkeur nu op COD ligt want, ik heb de beta ook al gespeeld en die was echt heel vet
    maar ik denk ook dat je met fallout 3 langer bezig bent en dat het ook een goede replay waarde heeft. nu weet ik het eigenlijk nog steeds niet8)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina