1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Welk spel moet ik kopen?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Jort, 23 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor je reactie, maar Fable II heb ik al gespeeld en speel ik eigelijk nog steeds. :+ Machtige game trouwens...

2. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    welk spel raden jullie me aan die niet te lang geleden is uitgekomen ? ik zat te denken aan Left 4 dead maar ik twijfel heel erg omdat ik niet weet of het lang genoeg leuk blijft enzo..
    En heeft iemand betere suggesties ?
    Gears of war en fallout heb ik al.

Of zal ik mijn geld bewaren voor punten zodat ik DLC kan kopen van bv fallout??

Laatst bewerkt: 22 jan 2009
  3. Rebby

Rebby Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Fable 2, Mirriors Edge, Dead Space, Cod Waw.
    Allemaal goede spellen, ligt er dan alleen aan waar je van houdt.

4. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Hmm dead space die lijkt me wel interresant ja
    Fable 2 lijkt me ook leuk ( I hartje RPG's) alleen volgens velen te makkelijk?
    mirror's edge te kort en vond het niet heel leuk toen ik het bij een vriend speelde.
    Cod waw heb ik al op de pc gespeeld en vond het ook niet zo lekker spelen als deeltje 4

5. Rebby

Rebby Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Fable 2 vind ik persoonlijk erg leuk.
    Je kan er inderdaad snel door heen rushen, maar als je gewoon alle side quest, beetje exploren, baantjes etc er bij doet kom je toch wel snel op de 20, 30 uur sowieso.
    Het vechten is wel idd niet heel moeilijk, maar wel heel leuk ;)

6. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Midnight Club: LA, Star Wars: TFU? Niet echt recent maarjah.

7. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    hmm midnight club is ook vet ja :) Star wars vond ik daarentegen niets aan

8. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Midnight is vet, als je van snelle actie houd! Echt een top game, super vette soundtrack!

9. Austin Brouwers

Austin Brouwers Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat zijn nou echt lauwe offline multiplayer games op de xbox 360? Zelf heb ik al FIFA 09, COD 4en FIFA Street 3 als multiplayer games. Ik ga nl. deze krokusvakantie met paar vrienden een midweekje naar center parcs en de XBOX 360 gaat mee. Maarja wat zijn nou leuke offline (splitscreen) multiplayer games voor de XBOX 360? Het liefst voor 4 spelers. Ik heb ook nog PGR 4, maar dat kan je maar max. met zn tweeën spelen. Suggesties zijn zeer welkom!

10. Thomaaas

Thomaaas Kill or be killed

Leuk Bevonden:
    0
    Multiplayer ben ik een enorme fan van shooters maar dat is natuurlijk ook persoonlijk. Halo 3 vind ik geniaal om te spelen maar dat is eigenlijk het leukst voor meer dan 4 man.:p

11. FR-thaan

FR-thaan Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Halo 3 is idd erg leuk met 4 man (of meer). Campaign kan je met z'n 4en uitspelen en ook tegen elkaar gaat het zeker niet snel vervelen, altijd weer genoeg lachen als ik een paar uurtjes met maten offline Halo multiplayer speel.

12. Austin Brouwers

Leuk Bevonden:
    0
    Nja persoonlijk hou ik zelf niet zo heel veel van shooters. Maar er zijn toch wel goede multiplayer fighting/race/hack & slash multiplayer spellen voor de 360? Is bijv. Soul Calibur wat voor de 360?

13. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    SC IV is wel een goede fightinggame ja. Maar echte hack & slash als op de oude Xbox met Baldurs Gate(_O_) is er geloof ik nog niet =(

14. Rebby

Rebby Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan altijd nog Lips nemen ;)

15. Austin Brouwers

Leuk Bevonden:
    0
    Neuh. Lips lijkt me niet zo lauw, ik vind het jammer dat de xbox 360 niet zoiets heeft als Buzz. Scene it? is toch niet zo heel goed ofwel?

16. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Gears of War.

17. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
  18. elviroi

elviroi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik twijfel enorm tussen halo 3 en fable 2... ik zal ze waarschijnlijk ooit wel eens alle2 in huis halen maar momenteel wil ik dus 1 van deze twee...
    kan iemand mij helpen? ik kan echt niet kiezen. heb van beide de vorige delen gespeeld en vond ze alle2 zo enorm prachtig...

19. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ze alle2 gehad, en ik vond Halo 3 een beetje minder, maar dat komt omdat ik ook de nieuwste schietspellen heb, en ik heb hem daarom een beetje links laten liggen.

Fable II daarentegen was echt een hele mooie ervaring _O_ Misschien zijn de main quests wat aan de korte kant, maar met de side quests kun je je ook nog prima vermaken _O_

Ik zou dus voor Fable II gaan ;)

20. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik zou voor Halo 3 zijn, mocht je van online gamen houden. Dan ben je er ook veel langer zoet mee t.o.v. Fable II.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina