1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Welk spel moet ik kopen?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Jort, 23 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    Ga ik doen. Ook al scheit ik erbij in mijn broek. Ik vind het wel geweldige games :thumbs:
     
  2. Kenman

    Kenman psn: oneshot1tkill

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik weet niet precies wat je genre is. Maar ik moet zeggen, hoe lang het ook geduurd heeft. Ik heb zeker een aantal weken plezier gehad van Crackdown. Weet niet waarom, maar die game had me gewoon. Ken je dat.... de pure funfactor zat er in. Lekker ontspannen knallen, je moet er van houden...... mijn ding!
     
  3. RuudW

    RuudW RuudW

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    Persoonlijk zou ik niet voor Crackdown gaan. Had de game in 2 dagen uitgespeeld en vond niet echt dat de game meerwaarde had om door te spelen. Het jumpen over gebouwen is daarentegen wel mooi om te doen.
     
  4. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is maar net waar je van houd , ik had hem ook in 2 รก 3 dagen uitgespeeld daarna beetje rond jumpen enzo maar na 3 weken heb ik hem het huis uit geschopt8)
     
  5. xbox360now

    xbox360now Active Member

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    k ben nog steeds bezig me crackdown. Wil namelijk al die agility- hiddenorbs hebben.
     
  6. Jort

    Jort Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga morgen waarschijnlijk een oude game inruilen, en verwacht er iets van 10 euro voor terug te krijgen ofzo. Weet iemand misschien een toffe 360 game die ook niet al te duur is, en waar ik dus mooi die 10 euro bij kan leggen? Denk aan een max van 30 euro totaal voor de game ofzo.

    Genre: Actie, avontuur enzo. Zat misschien te denken aan CoD3, maar is dat wel een leuk spel? Ooh, en de game moet zeker ook een leuke (en actieve) multiplayer via Live hebben :D.
     
  7. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Dan zou ik CoD 2 kopen. Die kan je voor ongeveer 15 euro al krijgen hier op xbazaar. Het is ook nog eens een beter spel als CoD3. De multiplayer is ook nog goed actief je vind altijd wel matches. De singleplayer is ook erg leuk.
     
  8. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    helemaal mee eens, ik heb ze allebij. CoD2 speel ik nogsteeds actief, maar cod3 vond ik al na een aantal weken saai.
    2 halen denk!!
     
  9. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    Jawel, maar nederlanders kom je niet tegen. Multi-p is trouwens wel erg vet vond ik !
     
  10. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108

    nou deel 2 is zeker leuker als deel 3 idd, dus zker deel 2 halen denk :)
     
  11. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Deel 2 heeft stomme achievements :mad:
     
  12. breakcore

    breakcore ----

    Berichten:
    203
    Leuk Bevonden:
    0
    Gister GRAW2 gekocht. Vandaag ruilen want niet mijn genre. Zoek geen shooter. Zit te twijfelen over PGR3 of VP. Maar goed PGR is al weer een tijdje uit en wanneer komt de volgende? Iemand tips?
     
  13. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    Quartaal 1 van 2008 komt pgr4 uit. Ik heb ook 3 en ik vind het echt een leuke game, ik heb hem ook pas een maand geleden gekocht ;)
     
  14. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Forza2 komt ook binnenkort uit, dus niet meteen PGR3 kopen. Als het goed is staat er nu ook een Forza2 demo op de marketplace, dus die kan je gaan downloaden! Ook de PGR3 demo staat op marketplace, dus kan je nog gaan vergelijken.

    Forza2 demo details: http://www.majornelson.com/archive/2007/05/10/forza-2-demo.aspx
     
  15. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar forza2 is wel echt een andere soort racegame als PGR 3. Forza is echt moeilijker
     
  16. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    daarom zei ik: download beide demo's kan je kijken welke je 't beste speelt :)
     
  17. Sandertje

    Sandertje Achievements

    Berichten:
    325
    Leuk Bevonden:
    0
    Shadowrun, kopen
     
  18. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik heb vp wel voor je :b:
     
  19. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Games in bezit: TDU, Saints Row, Worms, Hexic HD (Ook Burnout Revenge en PGR3 maar die ga ik binnenkort verkopen)

    Budget: 70 euro

    Genre: Racing

    Live Ja/Nee: Maakt niet uit zolang ie maar Single Player heeft

    Hoi, ik ben een aantal spullen tweedehands aan het verkopen en het totale geld wat ik ervoor zal krijgen is ongeveer 150-165 euro. Voor 100-120 euro ga ik een tweedehands Playseat kopen, en de rest wil ik aan een leuke racegame besteden.:) Idd, nog ff sparen maar er is dan zo'n enorm aanbod... Ik ben een echte racefan, en Forza 2 en CM: DIRT zijn bijna uit. Ik twijfel enorm tussen die 2 games, ze lijken mij allebei zeer leuk, hoewel is Forza 1 niet echt leuk vond. Of zal ik mijn geld besteden aan MS points zodat ik Bomberman kan downloaden? Die zou ik ook wel graag willen.

    Alvast bedankt,

    Porsche-fan.:)


    P.S.: @ breakcore, wat is VP?
     
    Laatst bewerkt: 23 mei 2007
  20. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Viva pinata. Import tuner challenge niks voor je?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina