1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Welk spel moet ik kopen?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Jort, 23 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dribble

Dribble Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Zelf heb ik Splinter Cell Double Agent volledig uitgespeeld op 100% expert en vond de game echt geweldig. De game zit geweldig in elkaar, zitten niet zoveel bugs in. Je moet natuurlijk wel van het genre houden, want als je er doorheen wil rushen kan je het beter niet ruilen.

Saints Row heb ik 2 maanden geleden gekocht toen ik hem voor 10 euro zag liggen, heb de game 15 minuten in me xbox gehad en toen er weer uitgehaald. De game is opzich wel leuk toen ik hem 2 jaar geleden speelde, maar omdat er nu betere games in dat genre zijn (GTA 4 en Saints Row 2) is het zo veroudert dat het bijna niet leuk meer is. Als je geen van beide hebt zou je hem kunnen aanschaffen, maar het zou kunnen dat die ontzettend snel gaat vervelen, omdat je beter dan dat gewent bent (ontzettend veel bugs, lelijke graphics, enz)

Ik heb jaren lang de Smackdown serie gespeeld en vond dat elk jaar weer een hele leuke game. TNA impact heb ik nog nooit gespeeld maar krijgt qua cijfers minder hoog. Was zelf ook geïnteresseerd maar toen bleek dat het spel niet helemaal goed in elkaar zat, verschillende bugs enzo heb ik er toch maar van afgezien. Je kunt beter Smackdown VS Raw 2009 halen, omdat die game qua verhaallijn, minder bugs en moves en dergelijke beter in elkaar zit. :) Alhoewel de game in de loop der jaren wel minder is geworden, is het nog steeds de beste in zijn genre. :thumbs:

Ik hoop dat ik jullie hiermee heb kunnen helpen :b:

2. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zoek een leuke actiegame. Het liefst 3rd person omdat ik dat wat fijner vind spelen op de 360. Maar als het echt een goede fps is mag dat ook wel :9. Moet wel een goede singleplayer hebben ( dus geen 10 uur campaign ) aangezien ik geen gold wil/heb.

Van de 2008 release heb ik alleen Fable 2, Fallout en Soul calibur IV

Laatst bewerkt: 28 jan 2009
  3. Rebby

Rebby Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hmm, normaal gesproken zou ik gelijk gears of war zeggen. Maar dat is ongeveer 10 uur;)
    Je kan wel multiplayer doen met bots en split screen en die replay value daarmee is nog aardig hoog.

Daarnaast zou je nog fable 2 en star wars tfu proberen? Die laatste duurt ook niet bepaald lang maar is ook een stuk goedkoper.

4. luigy

luigy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat ik maar voor splintercell ga, ik heb me met het eerste spel uit deze serie ook heel goed vermaakt. maar is dubbel agent ook leuk om alleen te spelen? want ik heb geen gold en ben niet van plan om dat binnenkort aan te schaffen

5. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Create a character is niet extreem groot, als je het vergelijkt met skate 2 oid. Van die laadschermen had ik persoonlijk niet echt last van, tuurlijk heb je wel naar elk gevecht een laadscherm maar dat is opzich ook wel logisch...

Ik kan er verder niet veel van vertellen omdat ik de game gewoon echt ruk vond, het is niet mijn game dus kan er geen oordeel van geven. Je zou anders even op IGN een review moeten lezen over de verschillende worstel games, of TNA of WWE beter is :)

6. Nick.Hoeven

Nick.Hoeven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is het laatste deel uit de Burnout serie ? Is dat Burnout: Revenge ?

7. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Burnout Paradise. ;)

8. Dribble

Dribble Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Splinter Cell moet je juist in je eentje spelen :) het kan niet eens met zijn 2en, ja het kan online, maar dat is niet zo heel erg leuk. :+ Gewoon een super goede sp game.

9. Symbiote RX

Symbiote RX New Member

Leuk Bevonden:
    0
    kan iemand mij vertellen welke van deze rpg's het beste is

Infinite Undiscovery
    Eternal Sonata
    The Last Remnant

10. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik heb Infinite Undiscovery en The Last Remnant niet gespeeld.. Ik zou voor Eternal Sonata gaan, echt een erg leuke RPG. Het lijkt net alsof je een sprookje speelt. ;)
    Er staat een demo hiervan op de Marketplace.

11. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Ik heb gister Super Street Fighter II Turbo HD Remix gekocht en heb nu nog 900 points over. Weet er iemand een leuke arcade game ( of iets anders ) wat ik er mee zou kunnen kopen ? ;)

12. Kiss of Fire

Kiss of Fire Kiss of Fire

Leuk Bevonden:
    40
    Portal of Banjo Kazooie zijn musthaves!

13. TopRowhide

TopRowhide Careless.

Leuk Bevonden:
    28
    Hallo, Uuhm Ik Weet niet welke ik moet kiesen! :mad:

Left 4 dead
    Lotr Conquest..

Plz Antwoord en ook waarom dat antwoord ;)

14. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik denk Left 4 Dead, de game scoort ook veel beter dan LoTR: Conquest. Je kunt nog de demo van Conquest downloaden op XBL. Check anders even wat reviews of ingame materiaal. ;)

15. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    ik heb lotr conquest niet maar l4d wel en kan deze van harte aanbevelen.

Vooral als je van co-op of multiplayer spellen houdt

16. TopRowhide

TopRowhide Careless.

Leuk Bevonden:
    28
    Oke, Ik Denk dat ik left 4 dead dan haal maar als ie me niet Bevalt Gewoon inruil ;)

Stuur me een message Dan kunnen we Maybe XBL left 4 dead doen :)?

17. zaangamer

zaangamer Guest

Ik zoek een leuke game waarin het niet alleen om schieten of dingen opblazen gaat. Iemand een aanrader ?

18. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Dan moet je naar andere genre's kijken, wat zoek je op dit moment qua genre?
    Sport, Racing, Adventure, Hack 'n Slash, RPG? etc.

19. zaangamer

zaangamer Guest

Weet ik dus niet. Ben gewoon ff op zoek naar een non-shooter.

Sports en racing iig niet.

20. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    • Ninja Gaiden II
    • GTA IV
    • Banjo Kazooie: Nuts and Bolts
    • Command and Conquer 3
    • Burnout Paradise
    • Forza Motorsport 2
    • Naruto 2: Broken Bond
    • Fifa 09
    • Fable II
    • Assassin's Creed
    • Guitar Hero's
    • Crackdown
    • Bully
    • Star Wars: The Force Unleashed

Om maar enkelen te noemen die ik de moeite waard vind. ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina