Probleempje met Xlink: Als ik bij Halo 2 xlink op het schermpje zet dat je alle hostgames kan zien en dat ze dus ook alleemaal op de xbox moeten verschijnen, gebeurt er iets heel raars. De games worden gewoon onder elkaar gezet, maar je moet heel snel zijn met drukken omdat ze steeds weer verdweinen. Ze komen wel steeds weer terug, en als ik op zo'n game druk kan ik ook gewoon normaal spelen zonder problemen, maar waarom verdweinen die games steeds en komen ze na een paar seconden weer terug? Heeft iemand hetzelfde probleem of weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
Die games hebben een slechte verbinding dacht ik. De games die blijven staan moet je nemen, die hebben een goede verbinding.
Ja of je moet gewoon een room binnengaan, dan heb je dit probleem veel minder. De games die telkens verdwijnen hebben idd een slechte verbinding met jou, daarom kun je er ook vaak niet inkomen ook al heb je snel geklikt.
Jawel, ik kan er wel gewoon spelen als ik erop heb geklikt. Er zijn dan verder geen problemen meer. Enne, ze verdwijnen allemaal, waarna ze weer gewoon terugkomen en weer verdwijnen en weer terugkomen en weer verdwijnen en weer...(ga zo maar door).
Graag gedaan Maar ff serieus, ik heb ook wel op Xlink gespeeld maar ik vond dat zo onoverzichtelijk, de manier waarop jij het doet is nog wel te doen maar dan is het weer irritant om op het juiste moment te klikken. Ik speel nu op XBC daar staan alle servers iets (lees: veel) geordender op je beeld.
Inderdaad,Xlink is vrij onoverzichtelijk,ik hoop dat er nog ooit eens een nieuwe skin komt ofzo,want ik vindt die kleine venstertjes met arena's niks.
Staan bij XBC dan wel gewoon alle schermpjes op je xbox onder elkaar zodat je RUSTIG kan kiezen, of moet dat ook vanuit het programma gebeuren. Dat is me nl niet helemaal duidelijk, ook niet na het lezen van de starterspost. Ik heb XBC nl een keer gebruikt, maar ik snapte toen niet echt hoe het werkte of het lukte gewoon niet. En als je vanuit de computer een game moet kiezen is het niet zo handig voor mij, want de computer staat op de 1ste etage en m'n xbox op de 2de.
Ja dat kan je bij XBC wel doen (geen aanrader) maar wat XBC beter maakt is dat alle servers en informatie veel duidelijker staat weergegeven
Nah, onoverzichtelijk, ik denk dat het gewoon moet wennen. Veel betere methodes om al die info te weergeven bestaan denk ik niet.
De volgende versie van Kai zit er aan te komen. Ik heb TheDaddy in Amsterdam gesproken en hij wist me te vertellen dat ergens in juli/augustus de nieuwe versie uitkomt. Persoonlijk vind ik Kai veel overzichtelijker en er wordt niet alleen Halo2 gespeeld zoals op XBC.
xlink werkt niet meer! als ik me wil registreren kom ik bij een vaag schermpje waar one op staat en een link naar click here voor old site