1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [centraal] X-link (Messenger/Kai)

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 18 apr 2003.

1. Jest3r-NL

Jest3r-NL Firefart

Leuk Bevonden:
    0
    Groot gelijk, het speelt voor geen meter op Xlink, maar goed, ff een vraag:

Dat Mimesis Content, da's een nieuwe Arena voor Halo 2. Daar schijn je extra content voor Halo 2 te kunnen downloaden, maar ik vat er geen hol van, kan iemand mij dit uitleggen?

Dank u,
    Hoi

2. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik heb het nu ook het is echt vette shit:D Je kunt met dit programmaatje nieuwe halo 2 maps downloaden, die ook nieuwe wapens hebben enzo:D Het is alleen zwaar illegaal dus ik weet niet of het handig is om er hier naar te vragen... Voor de rest van de info dus: www.projectmimesis.com

3. Michael_T

Michael_T XLink KaI: Michael_T

Leuk Bevonden:
    0
    Fardo , ik speel hem toch wel vaak op xlink en het werkt wel goed .
    Het enige waar je op moet letten is dat je ping onder de 50 ms blijft . _O_

4. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    heb je een gemodde box nodig om die maps van http://www.projectmimesis.com/ te spelen want dat heb ik namelijk niet..
    en hoe moet Xlink ingodsnaam je xbox zien?!? XBC ziet mijn box wel maar hoe werkt dit bij Xlink?!? ty

5. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dan heb je het blijkbaar over een ander spel, want ik zat toch echt in een potje met alleen maar ping 30 a 40, en die poppetjes liepen nog steeds belachelijk over de grond te vliegen... Bovendien kun je op sommige plekken door hout heenschieten, zodat je daar achter gewoon kan gaan liggen snipen, er is toch niemand die je daar ziet, en er komen geen rookpluimen uit je sniper zoals bij halo 2, dus ben je op die plekken gewoon uber.

Ja je hebt een gemodde xbox nodig om het te spelen. Bij xlink moet je gewoon op je pc een arena joinen, en vervolgens kijken bij je looking for games schermpie;) Ik kan nu zelfs een host maken zodat er mensen van xbc en xlink in 1 host joinen*) . Je kan echter wel problemen krijgen als je ze tegelijkertijd afspeelt... Het zijn concurrenten, en volgens mij doen ze er vanalles aan om elkaars programma te blocken}:]

6. unXist

unXist F5 hoer

Leuk Bevonden:
    0
    voor Mimesis word ook aan een versie gewerkt waarvoor je geen gemodde Xbox nodig hebt.

7. Michael_T

Leuk Bevonden:
    0
    Nou , we waren toen met 8 mensen en geen last van vliegende poppetjes .

8. Morninglight

Morninglight RB6

Leuk Bevonden:
    0
    Word KAI/XBC geblocked door de 360?

tot ongeveer 2 weken geleden kon ik nog gewoon op kai Rainbow Six 3 BA spelen maar volgens mij sinds een of andere update niet meer :mad:

Als ik de game wil joinen hangt het laadbalkje bij de L van loading... zo ongeveer de hele 360 hangt dan (dash komt ook niet meer snel up)

9. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hm, het kan aan je Rainbow Six liggen, maar ik denk inderdaad dat het door je live update komt. Ik wilde een keer kijken hoe ik xbox live moest installeren, begon die ineens (zonder te vragen) een of andere live update te downloaden, waarna mijn XBC opeens niet meer werkte:confused: Je kun gelukkig gewoon naar je savegames gaan en daar de savegame LIVEUPDATE of AUTOUPDATE ofzoiets deleten.

10. LBK_Funkadelic

LBK_Funkadelic Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zover ik tot nu toe gelezen heb zijn er nogal wat meningen over Xlink.
    Ikzelf moet zeggen dat als je de pings in de gaten houdt en de game op tijd sluit (bij Halo en HAlo2) dan is er geen enkel probleem...het hangt natuurlijk ook heel erg af van de verbinding van diegene die het spel host..als je een dikke verbinding hebt (ikzelf heb een 4Mbit down/512Kbps up) dan kan je al heel aardig met 16 man gaan gamen...als je host en iemand joint die boven de 100ms zit, eruit gooien en probleem is opgelost :)

Och ja...het zal voor iedereen wel wat anders zijn neem ik aan..de een vindt het een goed (gratis) alternatief,de ander wilt dan weer wat meer..

btw: als je het een keertje wilt opnemen tegen me op XLink: game-tag: LBK_Funkadelic..zit meestal wel erg laat online te gamen ivm mijn werkuren..

Als je het met een clan wilt aangaan tegen ons (lowbudgetkillers) laat dan even iets weten via onze site: www.lowbudgetkillers.com_0/

11. Michael_T

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad , het komt door de live update . =(

12. Michael_T

Leuk Bevonden:
    0
    Comming soon : Xlink one

Ok , er komt straks weer een vernieuwde versie van Xlink genaamd Xlink One .

Hier nog wat screenshots van Xlink one :

Ondertussen is ook bekend gemaakt dat Xlink One ook Windows XP 64 bit ondersteunt .

Wat ook is bekend geworden is dat je niet zo maar op Xlink One komt , je moet van iemand een uitnodeging krijgen ( wegens Cheaters ) .

Cheaters ?

Ja , je leest het goed . Want stel je nodigt iemand uit en die cheat op xlink one . Wat gebeurd er dan ? Nou , die gene die Cheat word tijdelijk gebaned en die gene die hem uit genodigt heb ook . Gebeurd het daarna nog een keer , dan krijgen alle 2 een volledige ban .

Oh , er komt nog iets nieuws op Xlink one : File Sharing zoals Gamesaves .

Als ik weer meer weet , laat ik het Jullie weeten ...

13. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er wel vet uit:) En die nieuwe functies zijn ook echt dingen die handig zijn :) Ik ga zeker wel zo'n invite proberen te regelen...

14. Michael_T

Leuk Bevonden:
    0
    Xlink Kai heeft een update gehad met het volgende :

Kai Client Update: Version 7.1.7.5

Tonight's update addresses some usability and security issues. In Arena Chat, KaiTags are now bold and user, moderator, and administrator text appears in different colours to help better differentiate who is writing. As well, the linebreak bug has been fixed.

PSP players will now find better support for WIFI Max/Zydas USB adapters. We have also added auto PSP SSID detection to simplify connecting your PSP to Kai.

The status of friends in your Contact List has been enhanced to detail the current Arena a given friend is in. Now instead of following each of your friends to find out what games are going on, you will now be able to see at a glance and follow them accordingly.

Lastly, this latest build is 64bit compatible (Windows XP 64bit and Vista).

15. Michael_T

Leuk Bevonden:
    0
    Team XLink Expansion in Asia

Laatste nieuws bij Xlink :

Quote by : http://www.teamxlink.co.uk/

Edit :

Oh , even dit nog mede delen . Ik ben nu ook met mijn PS2 online op Xlink . _O_

Laatst bewerkt: 4 nov 2006
  16. Michael_T

Leuk Bevonden:
    0
    Hey , zijn er nog nederlanders die spelen op Xlink ? :confused:

17. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    574
    ja, ik doe het nu, maar me xbox 360 is nou net weer kapot dus weer 2 weken w8ten voordat ik weer een nieuwe xbox 360 krijgt van microsoft :mad:. Ik heet op xlink: janter

18. Michael_T

Leuk Bevonden:
    0
    Ok , ik heb je even toe gevoegd . :thumbs:

19. sylber

sylber Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kom ik te weten wat mijn DNS is?

20. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    je hebt toch een router .. dan moet je niet met ics gaan werken!

Deel Deze Pagina