1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [centraal] X-link (Messenger/Kai)

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 18 apr 2003.

1. mirel

mirel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik word hier gek van, ik heb vroeger heel vaak gespeeld op Kai en XB, maar sinds ik draadloos heb lukt het niet meer..

Wat ik heb:
    Experia Box
    Laptop
    Xbox

De xbox heeft een kabel die loopt naar de modem, de laptop niet (heb het wel geprobeerd maar werkte ook niet)

Netwerk ip is ingevuld op de pc, en ik zie dus de pings in xbconnect, ipv FW. De xbox kan gevonden worden, maar als ik in een gameroom of arena ga dan verschijnt er nog steeds niks op het systemlink scherm van halo 2

2. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    574
    Ik doe altijd internet kabel van de xbox360 naar de pc en dan een usb stick via de pc connectie krijgen met de router beneden en dan doet ie het :)

3. KillerMJ

KillerMJ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is jouw naam daar ? Kan ik je daar toevoegen....
    Zoek nog een game partner en niet alleen voor halo2 :p

4. neoranger158

neoranger158 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    vraagje ik heb sinds een week mn 360 met voorlopig alleen halo 3
    weet iemand of ik dit op xlink online kan spelen?

5. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    574
    Dat kan als je een ping hebt van 30ms of lager dacht ik.

6. dyderik

dyderik Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  7. KillerMJ

KillerMJ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    -delete-

8. Michael_T

Michael_T XLink KaI: Michael_T

Leuk Bevonden:
    0
    Nieuwe versie van Xlink Kai beschikbaar

Jullie zullen nu wel denken wat de fook is Xlink Kai?? Dit is een heel erg handig programma waarmee je met de Xbox, Xbox360, PS3, PS2 en de PSP GRATIS online kan spelen. Het werkt heel simpel je instaleerd dit programma, maak een account aan en log in. Kwestie van console/handheld kiezen en vervolgens spelen maar.

Waar het op neer komt is dat je speelt via de in bijna elk spel aanwezige systeem link lan optie, en Xlink Kai laat je console denken dat hij in een netwerk zit, terwijl je dus gewoon speel via het internet. Mischien is dit geschikt voor een video item hier op Gamekings, laat hier onder even weten of je dit zou willen zien.

Source : http://www.gamekings.tv/index/nieuws/nieuwe-versie-van-xlink-kai-beschikbaar/

Edit :

13,000 And counting

Edit 2 :

Laatst bewerkt: 18 mei 2008
  9. dudeer82

dudeer82 Hit-Girl

Leuk Bevonden:
    0
    omdat de startpost er al heel lang staat, zou ik even willen vragen of deze nog steeds van toepassing is, want die van UnitedJunk(http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?threadid=122147) staat er nog maar sinds gisteren dus is al up to date, wat van deze niet gezegd kan worden, maar desondanks wou ik dat even vragen.

ps: (bij sign-up page) als ik een console wil aankruisen staat de xbox360 daar niet bij of moet je gwn de microsoft xbox aankruisen

edit: kan je dit zelfs met xbox 360?

Laatst bewerkt: 2 dec 2008
  10. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    aangepast .. ja dit kan met de 360 :)

Laatst bewerkt: 2 dec 2008
  11. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij werkt het niet echt. Hij ziet geen enkel server, maarr:

Zullen we dit eens met alle Xbox Live Silver leden doen? Is wel zo beter :)

12. UnitedJunk

UnitedJunk Roflcopter! "SOI"

Leuk Bevonden:
    0
    Goed idee! Daarom heb ik ook die site aangemaakt, voor NL/BE die gebruik hier van maken en tegen elkaar willen spelen!

13. ExtraBB

ExtraBB Bruno

Leuk Bevonden:
    0
  14. Steel Dogg

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dus zowel XLink Kai als Xboxconnect even geinstalleerd, en dus even gekeken of er veel Xbox 360 games gespeeld werden ofzo...

Niet dus.. Zowel ontzettend weinig, als slechte games. Ja, laat dan maar :+

15. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vroeger was dit echt heilig om Halo 2 customs op te spelen! Maar waarom zou je er nu nog op kijken? Je hebt nu toch geen creditcard meer nodig voor live ofzo?

16. Steel Dogg

Leuk Bevonden:
    0
    Dit ondersteund de Xbox 1 meer dan de Xbox 360. Vandaar dat het eigenlijk ook niet nuttig is voor ons, Xbox 360 Gamers :p

17. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    My thoughts exactly. Vroeger uren Halo1/2 gedaan. Nu is het een overbodig programma. :+

18. Michael_T

Leuk Bevonden:
    0
    Nou , het klopt niet meer .
    Xlink Kai heeft nu alle 360 games toegevoegd die system link hebben .
    Tevens is de live service van Xbox 1 Games opgehouden . Dus mocht je nog Xbox 1 games online willen spelen zoals Halo 2 , Doom 3 ... Dan kan dat op Xlink . Ook is het al wat drukker geworden op de Xbox 360 Arena's . Sinds de vorige Ban Wave en het feit dat Modern Warfare 2 zo'n goede system link heeft , is het al wat drukker geworden . Dat er een ping limit is , dat is een feit . Maar in de benelux is dat geen probleem want iedereen heeft tegenwordig een goede verbinding .

19. Steel Dogg

Leuk Bevonden:
    0
    Idd. Maar er is geen ping limit voor Xbox 1. En nu, zeker nu de Xbox 1 service is gestopt, zijn veel mensen overgestapt op XLink Kai :)

En idd ook voor MW2, maar goed. Heel veel mensen zijn ook gewoon overgestapt van een banned Xbox naar unbanned. ;)

20. Michael_T

Leuk Bevonden:
    0
    Als er nog mensen zijn die niet op Xbox Live kunnen of XBL silver hebben, dan kan ik wel wat games hosten op XLink .

PM me maar als je intresse hebt .

Deel Deze Pagina