ik krijg hetzelfde bericht, heb ook een router en firewall is uit. Volgens mij moet je deze juist aan zetten en dan kun je dmz en port forwarding instellen
Hier staat een forumthread over het instellen van ports op de e-tech modem/router. Je kunt de router configureren door in je browser naar het adres 10.0.0.2 te gaan. Staat ook in je handleiding.
hmmmm, ik kan nu in de router configuratie scherm komen, maar daar blijft het dan ook bij. Hoe ik verder moet? geen idee. Kan iemand mij helpen!!!!
er gebruiken niet zoveel mensen xlink volgens mij je kan beter xbc gebruiken dat is een beter programma
wat is PAL? en wat is NTSC? dus het voordeel ten opzichte van xbconnect enne moet je hiervoor betalen? Wat zijn nadelen? garantie voor de xbox? Dus is het ilegaal? ik moet het ff weten want daarna ga ik cker brute force online spelen =dope
ik weet al wat Pal en dat andre is...?? ty rolling ego dacht ik toch...?? naja anders verander ik t ff want je weet...
Is dit compatible met alle spellen? Tag = Veggie-NL Voeg toe! *edit aww man, dit is echt irritant, k krijg deze error: Run-Time error '10057' Socket is not connected Dit komt meteen als ik op Log In druk ... Weet iemand hoe k dit moet fixen?