this weer 'n tijdje geleden dat iemand in deze thread weer wat gepost heeft..... M'n Xtag = TheWongAndOnly .... .... add me to your contactlist, please Het is me gelukt om Rainbow Six, Top Spin en Moto GP2 te spelen, Halo helaas nog niet Mocht iemand zin hebben om Halo uit te proberen lemme know! P.S. headset werkt ook
hmm, heb ut net gedownload, ga ut nu ff testen, tag = Slurpgeit (wat een verrassing..) heb alleen geen halo.. btw: ik zit zo een beetje in de instellingen te kutten, kom ik opeens een voicenogwa setup wizzard tegen, dus ik gok dat je gwoon via je headset moet praten die je op je pc hebt aangesloten..
ga het nu ook proberen. Xtag = Doerak NL. voeg me maar toe. ik krijg ook zo'n error van port 34518 en 34519. ik weet wel hoe je dit moet doen met mijn router maar nog steeds een error. Code: 8 Temp 10.0.0.154:34519 unspecified:34519 udp NONE 9 Temp 10.0.0.154:34518 unspecified:34518 udp NONE 10.0.0.154 is de IP van me computer, en NONE slaat op de "state". maar alle ports staan op NONE en die doen het wel. "unspecified" is de outside addres. De rest is ook unspecified en doen het ook.
Doerak, ik heb geprobeerd om je toe te voegen, maar kan Xlink kan je username niet vinden. Ik heb geprobeerd: - Doerak NL - Doerak NL.
Zijn er mensen die het met de Communicator van Live hebben geprobeerd? Ben wel eens nieuwsgierig of het werkt, en hoe het werkt, of je elkaar goed kunt verstaan zonder lag.
voorlopig kom ik nog niet eens in het programma. poorten doen het niet. omdat spaties niet kunnen heb ik deze Xtag: Doerak_NL edit: dit programma doet het niet bij mij. blijf denk gewoon bij Xbconnect. dan maar geen PAL met NTSC. daar is me tag DoerakNL. voeg me toe.
Hoezo doet ie 't niet? Gebruik je een router of heb je je Xbox aan direct aan je PC hangen...? Tussen Xlink en XBC vind ik Xlink toch veel fijner...
ik heb een speedtouch router. maar wat ik ook probeer, hij geeft steeds een error scherm. ik heb de poorten ingesteld. maar nog steeds een error. hij geeft btw krijg ik steeds hetzelfde scherm voor een verkeerd password en "geen poorten geopend". als je op de knop drukt voor automatisch poort instellen zegt dat mijn router geen UPnP ondersteund . dat heb ik ff nagekeken, maar dat doet ie wel.
Ivm de nieuwere versie van Xlink waar ook gamecube tunnel inzit , is de laatste paar dagen de xserver down geweest. Er word momenteel nog aan gewerkt dus toegang is beperkt beschikbaar. De melding daar is dus niks mee aan de hand. Get ready for the Next xlink
Xserver is nu Up dus hij zou t moeten doen Als je problemen hebt Join dan op irc #xbox-link-NL op efnet. grtz
Dagelijks heb ik een All dutch room lopen op xlink , Meestal geopend na 23.00, Zodra de vriendin in bed ligt en verder toch gemmideld 10 rooms van Rainbow Six PS. Zaterdag 18-10 om 22.00 Team tournement Rainbow six op Xlink Max team size 6 people Tevens ook tournementen in , Pgr2, Moto Gp2, Topspin, Halo Voor meer info join #xbox-link-NL op Efnet
Voor zaterdag is er een team gemaakt (dutch_rs en voor degene die mee willen spelen moeten een account aanmaken op http://www.myleague.com/teamrs3/ en dan ff je nickname / tag sturen naar xosd@quicknet.nl of pm ! Hoop op een leuk team dat van winnen houdt
Kleine Update aangezien er nog niet voldoende teams zijn word tournooi verschoven naar februari , Dus tijd genoeg om te oefenen C ya'll at the tournement
Hey peepz.. ik heb pas geleden gehoord van X-Link messenger.. nou heb ik een Router en probeer ik online te komen maar is alleen een router voldoende of moet je gelijk een netwerkje hebben?? Grtzz Ugs..
je moet een netwerkje hebben ... omdat de x-link software op je pc staat ... dus je pc moet aan staan om xlink te kunnen gebruiken