1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [centraal] X-link (Messenger/Kai)

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 18 apr 2003.

1. L.B.

L.B. Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jazeker kan het met een router

Forward dan de poorts op je router.

34518 en 34519 beide op udp

meer info

www.xboxlink.co.uk

Als je wil kunnen we even testen...

2. UglyUgs

UglyUgs Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm ok en kan je me dan vertellen hoe dat moet? ;) ben nl. een n00b als het om routers enzo gaat.. Ik kan nl. die hele router verbinding niet vinden op mijn comp :confused:

Laatst bewerkt: 21 jan 2004
  3. L.B.

L.B. Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    gewoon naar je router settings gaan,
    dit gaat meestal via de i.explorer
    adress van de router intikken en evt paswoord
    zodat je in het router config scherm bent
    dan vind je het meestal bij advanced / geavanceerde opties
    Kijk anders eens in de handleiding van je router of op de website van je producent.
    het is iig niet moeilijk je moet t alleen ff weten te vinden

4. UglyUgs

UglyUgs Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt ik heb m'n router gevonden moet alleen ff het passwoord weten.. moet ik een kennis bellen die heeft het met mijn pa geregeld en waarschijnlijk de info ook weer meegenomen :confused: ik spreek je vanavond.. heb je trouwens X-link messenger.. dan spreek ik je daar als ik alle info heb kunnen we gelijk ff gaan oefenen.. heb Amped 2 en Brute Force..

Grtzz Ugs

5. UglyUgs

UglyUgs Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oh dom geen w8woord.. ga wel ff kijken waar het zit thnx voor de info..

6. L.B.

L.B. Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja xlink rc2,
    en voor de Beta test Kai
    http://www.xboxlink.co.uk/download.php

eerst de gewone install en dan de .exe updaten met de update

Mijn xlink tag is : L.B.

ben voor bijna elk spel wel te vinden :)

btw heb je een communicator? die werkt ook bij sommige games

voor een overzichtje

http://forums.spam.com/

Grtz

/Mod Spam link verwijderd. PJ

Laatst bewerkt door een moderator: 23 mei 2004
  7. UglyUgs

UglyUgs Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee heb geen communicator heb ook nog nooit live gehad en geen Rainbow Six met Comm. maar ik heb nu versie 2.2.4 is dat de goed of moet er nog meer gebeuren??

Grtzz Ugs

8. Dokter Gonzo

Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

Leuk Bevonden:
    0
    als je de update hebt gedownload en je router goed hebt ingesteld en je krijgt nog steeds een foutmelding, wat kan er dan aan de hand zijn. ik weet btw ook dat mijn XTag is aangemaakt dus daar kan het niet aan liggen. hij geeft altijd eenzelfde foutmelding voor router niet gevonden of wachtwoord niet correct

9. L.B.

L.B. Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet wel de default firewall van xp uitschaken/
    en op de firewall die je evt gebruikt (zone alarm , Norton, Macafee) de poorten ook openen op UDP 34518 en 34519 , anders kan je de firewall ook uitschaken

PS ik ben de hele avond online

-Edit Xtag = LB -

10. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    he kan iemand mij helpen met xlink.. ik krijg een foutmelding dat ie niet kan connecten.. kan iemand mij hiermee helpen??

11. vimfuego

vimfuego heavy metal hero

Leuk Bevonden:
    0
    Net de nieuwe engine van Xlink Kai 7 uitgeprobeerd (hele mond vol)
    en moet zeggen dat het prima werkte, geen lag, de messenger heeft een leuk uiterlijk en er waren veel mensen online (wat wel eens anders was bij xlink).
    Een hele verbetering wat mij betreft, en ook (maar das mijn mening) prettiger als xbconnect.....

12. Michael_T

Michael_T XLink KaI: Michael_T

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn xTag is : Michael_T !
    Jullie mogen mij gerust toevoegen in Messenger Mode ! *)

Laatst bewerkt: 31 mei 2004
  13. Xelif

Xelif I'm born to be me

Leuk Bevonden:
    0
    he vraagje me pc zit achter een router en ik heb 2 ethernet poorten in me computer kan ik dan ook gewoon de xbox op me ethernet poort aansluiten en me computer op de router zo dus

internet -> router -> computer -> xbox

14. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Ja, dat kan wel, maar daardoor belast je de computer onnodig extra en bovendien maak je je setup onnodig ingewikkeld. Het is (technisch gezien) veel beter om je Xbox rechtstreeks op je router aan te sluiten, omdat je dan evt ook zonder al te veel problemen Xbox Live kunt gebruiken.

Maar ik kan me voorstellen dat je, alsbijv je PC en je Xbox naast elkaar staan, op een afstand van de router, liever die Xbox met een kort draadje aan de PC hangt.

Voor Xbconnect, Xlink en Gamespy werkt overigens prima.

NB: ALs je de Xbox aan je PC hangt om een van deze drie programma's te gebruikken dan hoef je géén ICS in te stellen. Als je de 2e netwerkkaart gewoon een IP adres geeft, bijv 192.168.150.1, dan gaat het al werken.

Welk IP adres te kiezen?

1: Kies een adres dat begint met 192.168 en vul dat aan met twee andere getallen groter dan 0 en kleiner dan 254.

2: Als je andere netwerkkaart ook al een adres heeft dat begint met 192.168 dan moet je zorgen dat je op de 2e netwerkkaart een afwijkend derde getal kiest.

SoHo routers kiezen meestal IP adres 192.168.0.1 of 192.168.1.1, dus het IP adres van je 2e netwerkkaart zou dan bijvoorbeeld 192.168.150.1 kunnen zijn (het derde getal is niet hetzelfde als dat van je thuisnetwerk).

Laatst bewerkt: 24 mei 2004
  15. Xelif

Xelif I'm born to be me

Leuk Bevonden:
    0
    ja anders moet ik 15 meter draad extra naar boven trekken en me pc kan wel wat hebben.

16. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Xlink Kai is nu echt buggy, veel lag met Halo. Ik blijf voorlopig nog even bij XBC totdat ze die problemen grotendeels hebben opgelost.

17. Michael_T

Leuk Bevonden:
    0
    Nou , nu niet meer !
    Er zijn een paar updates geweest & het is nu ook mogelijk om Private Arena's te maken . Dus een soort kamer met wachtwoord , zodat er alleen maar spelers in kunnen komen , die je uitgenodigt hebt ! _O_

Zoek ook nog spelers om Halo online te spelen !

Laatst bewerkt: 1 jun 2004
  18. E-unit

E-unit Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    k kom er vandaag niet meer op, net de updates gedownload (ging vanzelf) maaruh nu wil hij niet meer inlogge?????Weet iemand wat k moet doen?????

19. Michael_T

Leuk Bevonden:
    0
    Hey op xlink Kai zijn nu ook Toernooien !!!:

Hey,

I've just opened Kai ladders for TopSpin and PGR2. Go to the arenas and read the welcome messages. The ladders are very simple, but also pretty flexible.

This stuff is pretty new, so any suggestions on it are very welcome. If you want a ladder created for a game, you need to post in the forum, and give me 1.) The ladder name 2.) A brief description and 3.) A 256 x 164 PNG image for it.

Source : http://www.teamxlink.co.uk/

Er zijn ook nog meer dingen die verandert zijn op Xlink Kai :

- PC Headset werkt op alle spellen ,
    - Chatvensters kun je open zetten tijdens het spelen .
    - Minder lag ( ook met Halo , bij mij totaal geen lag meer ) .
    - en nog veel meer updates , maar het is nu echt wel de moeite waard ! _O_

20. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95

Pfff geen halo toernooi? Its a shame!!
    Laatst met headset geprobeert te werken maar het zorgde bij halo toch voor stukken meer lag/delay dan zonder, nogal zonde. Het was op een 10mbit host dus daar kan het niet aan liggen, puur nog de software. Verder ziet het er wat beter uit en minder lag. Eindelijk ook wat PGR2 games, alleen vallen de halo rooms nog wel tegen, de mensen die er zijn zijn bijna allemaal spaans :eek:

Deel Deze Pagina