het toffe van xlink kai vind ik de community, er worden regelmatig spellen georganiseerd (alsin, een dag lang alleen maar 1 spel spelen voor alle geinteresseerden) wat ervoor zorgt dat er niet alleen maar Halo en RB6 wordt gespeeld (met alle respect voor die spellen...) Zo hebben we eens een UC dag georganiseerd met 2 dedicated servers, en toen waren er best veel spelers, goeie shit
spelen er eigenlijk nog mensen met X-link of heeft xbconnect de slag gewonnen ... persoonlijk vind ik X-link stabieler
Ik snap totaal niks van dit proggie, je kan niks downloaden alleen maar via die site? en hoe moetr je joinen? ERG ONOVERZICHTELIJK
Yo, die site werkt nog steeds niet.. :{ Wat is dan de url van x-link, of is ie deze zaterdag pas online? En ik ben toch wel erg benieuwd naar x-link.. Klopt het trouwens dat je met x-link ook spellen kunt joinen die gehost worden via Xboxconnect?
Deze kan je toch op je xbox zetten ofzo en daarvanaf dingen joinen of heb ik dat nu fout? Zal wel! Want bij xboxconnect moet ik steeds naar beneden lopen, das vreselijk irritant! Is dit trouwens de centrale topic, want ik wil straks of morgen wel is met mensen van hier Black Arrow spelen. Ik krijg morgen dat spel van een vriend te leen dus ik zal er niet goed in zijn, maar het gaat om de lol *)
Nee dat kan niet.. Je kan niets op je Xbox zetten, want een xbox kan je niet benaderen via het netwerk. Als dat wel kan ... zie de FAQ, want dan heb je het beleid nog niet goed gelezen ... maar ja dit is de centrale topic
Staat ergens uitgelegt hoe je een game kan joinen want ik heb versie 7 van vandaag gedownload maar ik weet niet hoe je kan joinen komt niks in het beeld bij mijn spel @ de xbox.