maar als je xlink wil moet je toch een xbox hebben met xboxmediacenter ? dit las ik net op een site. dan kan je gewoon op je xbox uit verschillende lobbys kiezen.
Xlink werkt ook zonder XBMC ! Alleen is het makkelijker om hem met XBMC , want dan heb je geen pc meer nodig !
ik heb hem al weet ik niet hoe lang zonder dat ie op media center zit hoor. maar mijn nieuwe xbox heeft het wel ingebouwd in de media center. maar je hebt nog steeds je pc/laptop nodig. want alleen het chatten en de kamers worden gedaan op je xbox. de tunneling software draait nog steeds vrolijk mee op je pc/laptop. althans, dat is bij mij zo als ik via mijn nieuwe xbox online gaat.
Doen we weer lief tegen elkaar? Ruzies doe je via PM/real life; niet hier. XBMC kan wel op een xbox, maar dit is vooralsnog alleen te krijgen voor NTSC xboxen. Voor de rest kan het alleen op een omgebouwde, en daar praten we niet over op dit forum .
Hebben wij ruzie? Nee tog Michael? Back ontopic: Halo 2 kan je het best met Xlink spelen? Minder lag?
Het programma Xlink werkt idd beter dan Xboxconnect alleen heb je het probleem dat er op xlink zo,n beetje alleen maar n00bs spelen met n00bgametypes (rockets, swords, random weapons) ik hou hier persoonlijk van iets meer niveau, daarom speel ik niet meer op Xlink, en wel veel op XBC.
Tuurlijk kan het met die livebox, de ethernetkaart zit immers in je pc en vanuit je pc ga je pas naar die livebox op internet, je verbind je xdoos aan je pc.
Nou speel ik met 4 vrienden over xlink.. 2 gaat alles goed.. en de andere twee zien geen game ?? .... sodar sij xbconnect installeren sien se wel een game.. egt alles geprobeert maar via xlink lukt het hen niet ..
Blijkt maar weer dat Xbox connect beter is, maar als je je probleem/verhaal iets duidelijker zou formuleren kan ik je misschien helpen.
Nou.. het word weer is wat anders... mijn vriend heeft nu wireless alleen xbconnect vind zijn xbox wel alleen hij ziet nog geen games... kan het igg wel met wireless en wat is er dan anders aan ??... en is het nou zo dat je met een cross cable.. direct van xbox naar pc kunt linken voor xbc ? :{
Ja dat kan, kijk op de beginpost eens in alle plaatjes/opstellingen dan zie je hoe het allemaal aangesloten kan worden en wat voor kabels (crossover/patch) je nodig hebt voor die opstelling. Edit: post je antwoord maar in de centrale xbox connect thread, deze is voor Xlink
hoi, ik heb xbc en ik heb kai ik kan de game niet zien op kai ik heb de poorten open staan die op dit forum staat vermeld maar dat heeft geen zin ik kan nog steeds niks zien. Als u veel van router>en met die Kai vanaf weet is dit mijn msn: omdat dat makkelijker is:ferryXX@hotmail.com GRT>Ferry