hey mensen. kan je ook 3 xboxen aan elkaar linken en dan op xbox connect spelen? en zo ja. hoe moet je dat aansluiten? dubbele hub/switch maybe?
wie kan me helpen ik heb verbinding met xbconnect maar als er bij ping WF kan ik het spel niet spellen alleen als er bij ping eenlaag getal staat dan lukt het wel???
je moet een game spelen met een lage ping ... een hoge ping = lag .... WF betekend zeer hoge ping = veel lag dus niet speelbaar
Ik denk toch dat hij eerder FW bedoelt ipv WF . Ik speel elke dag op XBConnect en heb nog nooit WF bij een Server gezien . FW staat voor Firewall , dan kun je de ping dus niet zien . De server die je wil joinen heeft dus een Firewall aan staan .
Foutje Fardo? Het is namenlijk geen WF maar FW Dat betekent idd dat de host een enorm hoge ping heeft, maar het kan ook zijn dat de host een Fire Wall heeft en dat je er daarom niet in komt.
hoe kan het dat ik de ene game een hoge ping heb en de andere game heb ik weer een abnormale lage ping....
Kan een heleboel verschillende redenen hebben (downloads, afstanden tot elkaar), maar als je zonder lag wilt spelen raad ik je de lage pings aan, en die zijn meestal van europese of zelfs nedelandse hosts.
Dus als er onder ping F/W staat kun je niet joinen oke nu ga ik een game hosten en dan staat er onder ping n/A kunnen anderen mij dan wel joinen????
Dat betekent Not/Avaible, omdat je zelf de host bent, dit heeft niks met joinen of wat dan ook te maken
Vraagje: Kan je, net zoals bij xlink, op je xbox alle games op een rijtje zien zodat je daaruit een game kan kiezen die je wilt gaan spelen? Of kan je alleen vanuit het programma een game joinen?
Ja dit kun je doen, je kunt in XBC kiezen tussen de "classic mode" en "neXBC Lan" als je de lan ingaat kun je ze op een rijtje kiezen, maar als je alleen van deze functie gebruik maakt raad ik je hiervoor Xlink aan.
Kan iemand alsjebelieft de handleiding vertalen, want ik snap er geen reet van en wat is een RJ-45 cable en waar kan je hem halen alvast bedankt
nee dat is een normale utp kabel ... een crossed rj-45 UTP is een "system link" kabel ... zie de begin post van alles over kabels voor een goede uitleg