1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Centraal] XBConnect [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Pim, 29 jan 2005.

  1. Madoperator

    Madoperator Rape

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    0
    bedankt, als je tog zoveel weet over zulke dingen kun jij mij dan alsjebelieft de handleiding voor xbconnect vertalen en uitleggen


    alvast bedankt
     
  2. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
  3. bolle

    bolle Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had een hub gekocht om te met meerdere xboxen te linken, en dat ging goed :),
    en toen kwam ik op de site van xbox connect en toen dacht ik dat ik dat ook wel eens kon proberen, nou dat ging inderdaad ook prima,
    maar toen kwam savonds een maat van mij en hij nam ook zijn xbox mee, en toen probeerde ik zijn xbox en die van mij tegelijkertijd online te krijgen via xbox connect.
    maar steeds als ik een game wou starten kreeg ik een vage mededeling dat hij op adapters moest gan zoeken naar mijn gameconsole en dan moest ik van hem in de lijst aangeven welke adapters hij niet hoefde te zoeken. maar er staan geen adapters in de lijst???
    toen heb ik mijn account gewist en toen weer opnieuw aangemaakt en toen konden we beginnen op xbox connect,

    maar nu is mijn vraag dus wat moet ik doen bij dat vage scherm, van de adapters?
     
  4. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ik heb geen idee waar je het over hebt :+ ... maar xbconnect heeft wel een problemen met meerdere xbox'en
     
  5. snakex08

    snakex08 Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraagje over xbconnect en de 1.1 update van Halo 2,
    kun je als je de patch niet hebt met mensen spelen die het wel hebben?

    Ik heb de patch niet maar ik zat laatst in een halo 2 room, en na een paar potjes gespeeld te hebben zei die gast ineens "als je de nieuwe maps niet hebt moet je weggaan". Maar je kunt toch niet de nieuwe maps wel hebben en de 1.1 update niet?
     
  6. unXist

    unXist F5 hoer

    Berichten:
    707
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee je kunt idd de nieuwe maps niet hebben zonder de versie 1.1 te hebben echter als je bijvoorbeeld in lockout speelt gelden er andere regels, ik weet alleen niet zeker of jij dat ook met update speelt omdat hij: de host dat ook heeft of dat de persoon met de update dan weer volgens de oude normen speelt, het kan iig wel.
     
  7. Michael_T

    Michael_T XLink KaI: Michael_T

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    0
    Als dat gebeurd moet je de Wincap driver aan zetten en alle xboxen opnieuw laten zoeken . O-)
     
  8. laurensversluis

    laurensversluis Ooohjax!

    Berichten:
    416
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kon toch altijd al bannen?

    En werkt NExbc trouwens een beetje fijn?
     
  9. NatureGoneWild

    NatureGoneWild Nuub on steriods!

    Berichten:
    1.578
    Leuk Bevonden:
    5
    Denk dat hij eindelijk heeft uitgevonden hoe hij iemand op zen banlist zet.. En neXBC gebruikt niemand, iedereen gebruikt nog gewoon de XBC versie, van lijstjes met rooms/severs, daarin en gamen maar..
     
  10. Michael_T

    Michael_T XLink KaI: Michael_T

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad , als je XBC Pro heb , dan kun je mensen voor goed bannen .
    Dat houd dus in dat ze niet meer in je Server kunnen ( voor goed ) .

    Oh , er komt trouwens binnenkort een update . In die update kun je Country ban aan zetten . MAW , je kan XBC zo instellen dat geen USA meer op je Server komt . _O_
     
  11. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    een vriend van me is hier met zn xbox, nu wil ik graag splinter cell: ct over xbc spelen met iemand, maar het probleem: hoe kan ik 2 xboxen op 1 xbc account( of ik maak desnoods er 1 bij) aansluiten?
    ik heb een hubje en 3 goede kabels maar hij detect ze niet als hij aan het zoeken is.

    plzzzzzz help
     
  12. J-Jonny

    J-Jonny limit-breaker

    Berichten:
    219
    Leuk Bevonden:
    0
    waarom als ik mn IP-adress in de explorer balk intype vindt ie mijn router(acces point) niet???! Ik moet hier nl namelijk toegang toe hebben om XBconnect gegevens in te vullen, zodat ik wireless kan XBconnecten. Klinkt stom maar ik krijg er gewoon geen toegang toe. Iemand een verklaring??
     
  13. Michael_T

    Michael_T XLink KaI: Michael_T

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    0
    Speelt er nou nog iemand op Connect ? :confused:
     
  14. PureMaximus

    PureMaximus Guest

    ik snapo nie hoe ik een game join. ik join via me pc maar hoe begin ik om me pc te spele. hij ziet niet eens dat ik iemand gejoint heb
     
  15. Michael_T

    Michael_T XLink KaI: Michael_T

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    0
    Halo 2 spelen op XBConnect is nu egt niet meer leuk .
    Je word alleen nog maar uitgescholden en als je pro hebt en iemand band , dan word je alleen nog meer uitgescholden ! :mad:
     
  16. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik join een lobby op connect maar hij vind geen game op de xbox, wat kan ik hieraan doen?
     
  17. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    poorten open gooien of dat spel word niet gespeeld
     
  18. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    De game was er wel maar ik kon hem niet vinden. Kun je een linkje geven?
     
  19. xboxgangsta

    xboxgangsta Reƫel

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind het een beetje tegenvallen met het aantal hosts. Ik heb gisteren voor het eerst even XBC gedaan, wat trouwens wel chill was:D

    Ik heb nu bijv. 12 europese hosts voor Halo 2, klopt dit wel? Dit lijkt me dus wel aardig weinig. En in totaal zijn er 19 europese hosts voor alle games op XBC, hebben jullie ook ongeveer dit aantal?
     
  20. zillela

    zillela Active Member

    Berichten:
    185
    Leuk Bevonden:
    0
    heb je zeker smiddags ge gamed savonds zijn er een stuk of 100
     

Deel Deze Pagina