als je router hebt kan je cable daarin en als je pc ook met cable in router zit zijn die al met elkaar verbonden dus dan XBC downen en spelen
Yo! ik heb nou ook XBC geprobeerd, en opeens staat de tekst op het main l!ve menu in een andere taal (ik gok op deens..) iemand enig idee wat er is en hoe ik dit kan oplossen?
Hallo, Ik heb een vraag over xbox connect Wij hebben hier een huis met router,daaraan zit een kabel die naar boven gaat voor internet.Als ik die achter in me xbox doe en de nodige software download kan ik dan spelen? Ik heb het net gedaan,de software staat op de pc geinstalleerd maar wat moet ik verder doen? Bedankt!
bij Xbox Dashboard eerst je netwerk configureren, XBC je console laten vinden, eerst op je xbox bij het spel dat je wilt met system link, naar t system link menu, dan op Xbc in een room gaan en als het goed is kun je dan gamen
wat moet ik invullen bij: Force local IP? Http Proxy server? Http Proxy port? en dan staat er aan de zijkant bij general configure: Public Adresses wat moet ik daar invullen?? Bedankt alvast*)
Ik had een vraag hoe moet je zo'n plaatje krijgen voor je naam ( als je in een game zit ). Je moet een jpg file hebben maar als ik upload met imageshack.us krijg ik een png file. Hij doet het dus niet, wie kan mij helpen.
Heey mensen ik probeer ook op Xconnect te komen en ik wil die RJ45 kabel direct vanaf mijn xbox nara mijn pc laten lopen, maar het probleem is ik kan hem nergens in stoppen behalve in die plek waar die modem kabel zit wat meot ik doen?? En ze zeggen ook dat je het spel dat je wilt spelen in een systemlink nog wat iets moet doen maar welk scherm is dat bij halo?? En wat moet je invullen bij Force local IP HttP Proxy server HTTP Proxy port En wat meot je veranderen in je Dashboard? En bij: neXBC will use: Local IP adress
Hallo ik heb een verbindingsprobleem met mijn xbox. Ik heb deze setup: En de volgende instellingen: IP Router = 192.168.0.1 (Sitecom WL 522 Anex ( A )) IP Laptop = 192.168.0.3 IP Xbox = 192.168.0.4 Op mijn xbox heb ik de volgende instellingen: Setup Network = Yes Use Static IP = Yes IP = 192.168.0.4 Subnetmask = 255.255.255.0 Default Gateway = 192.168.0.1 DNS = DNS = Op mijn laptop heb ik de volgende instellingen: Alles automatisch geconfigureerd! Ik heb dus draadloos internet en mijn Xbox is verbonden via mijn laptop. Mijn probleem is het volgende: Zodra ik mijn xbox probeer te verbinden met mijn laptop krijg ik de meldingen dat ik een beperkte of geen verbinding heb met mijn xbox. Als probleem geeft windows vaker op dat mijn ip-adres niet goed geconfigureerd is. Ook valt mijn internet verbinding geregeld wel. Mijn ping op XBConnect ligt tussen de 500-1000 terwijl ik als ik geen verbinding met mijn Xbox hebt een normale ping heb van rond de 40ms. Iemand die kan helpen? Alvast bedankt.
@ Xenon: euhm, geen draadloos gebruiken, dat lijkt me de makkelijkste oplossing @Xbox_Player: probeer hem eens automatisch te laten configureren. @ The Fox: zie advies bij Xbox_Player. @ BadmutSz: probeer t is met www.wmyh.com @ ThomasZ007: ja dat kan, je moet gewoon bij connected Xboxes 2 invullen, tenminste denk ik... nog nooit geprobeert
Bedankt voor de hele leuke oplossing, maar je begrijpt natuurlijk wel dat als ik dat wou dat ik dat al lang had gedaan. Had wel nog graag een reactie gehad op mijn probleem.
Als je de 2e xbox aansluit via router/hub/3e netwerkkaart en daarna xbc opstart en hem 1 van de 2 xboxen laat vinden kan je met de 2e xbox normaal joinen via system link bij de andere xbox.
Je kan nergens invullen dat je 2xboxen hebt alleen dat je meerdere spelers hebt en dat heeft geen enkele invloed.
yoo.. ik speel XBC halo 2 en halo 1 ookwel eens,, en ik zoek nog een nl clan heeft er iemand 1tje ? voeg me anders ff toe ofz,, afwasmiddel is me acc