Xbconnect bestaad nog hoor ... dus de thread hoeft niet direct op slot ... maar er zijn gewoon wat minder xbconnect spelers dan live spelers
Inderdaad Fardo, en afwasmiddel, Meeste degelijke clans reageren niet op een post op een forum, hetgene wat jij het best zou kunnen doen is gamen op XBC totdat je een clan tegenkomt op jouw niveau, dan vragen of je mag joinen of een try out mag. Volgens mij heb ik al eens tegen jouw gespeeld, speel onder de naam 'Antisocial'
ej ik heb een probleem.. als ik een game host,, zit ik wel in de game op me pc,, maar niet op me xbox,,daar staat ie niet tussen hoe komt dat..? ps. FIREWALL staat UIT
Ik snap er niets meer van, eerst kon ik altijd vet hosten en in ene lukt het niet meer, nadat ik een internetsnelheid upgrade heb gehad Weet iemand welke porten ik misshcien moet forwarden, heb nu 8602 en dat zou goed moeten zijn. Het is ook niet zo dat ik FW aan heb staan. Maar niemand kan me meer joinen
Kan je met de 360 wel op xbc? Hij kan mij console wel vinden maar als ik dan in een game zit, zie ik niks bij system link en ik heb volgens mij ook geen internet traffic. Maar ik kan wel op live
Op XBC moet het geloof ik wel kunnen maar dat weer ik niet zeker, op XLink KAI werkt het zeker te weten omdat ik met mn oude xboxje al met mensen met een 360 gespeeld heb (al kan ik natuurlijk niet ruiken of zij niet gewoon ook nog achter een oude zitten)
Ja je kan gewoon met je 360 op xbconnect, en linksboven zie je 2 vensters: controle trafic en internet trafic, kijk maar of deze pinken...
Hallo Ik heb de laatste keer xbox connect gespeeld en kon halo 2 gewoon spelen op de xbox maar ik wou is een keer weer halo 1 spelen maar Alle servers die ik join daar komen niet tevoorschijn op mijn xbox ik vindh et heel raar heeft iemand dit ook ? ps: ik had een gerucht gehoord dat halo het niet doet maar wat doen die mensen dan die dan in een server zitten? vind het een beetje raar, als iemand mij hierbij kan helpen graag