1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Centraal] XBConnect [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Pim, 29 jan 2005.

  1. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Halo 1 is regio gebonden ... kan je dus alleen spelen tegen Pal UK vs Pal UK ..tegen andere Pal duitsland, spanje, US of japan kan je niet spelen
     
  2. SplinterCell

    SplinterCell Guest

    frankrijk italie :D
     
  3. daveke

    daveke Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Xbox connect

    Wie helpt?

    Ben nu al een half jaar aan het klooien om op xbc te spelen.
    Xbc vind mijn xbox en op de xbox zie ik een spel dat ik wil joinen, tot dusver geen probleem dus!
    Maar als ik dan wil joinen krijg ik de melding "Unaible to join" You can`t join this party. Please wait a moment and try again later.
    Maar dat heb ik dus al 100 erden keren geprobeerd maar zonder succes.
    Mijn opstelling is: Sitecom wireless router naar pc, xbox met straight cable naar router.
    Alle instellingen zijn naar mijn weten goed (ip`s en port forwarding van router)
    Als je meer info wilt hebben om me te kunnen helpen voeg me toe op msn: daveke72@hotmail.com

    BVD
     
  4. daveke

    daveke Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Xbox connect probleem

    Wie helpt?

    Ben nu al een half jaar aan het klooien om op xbc te spelen.
    Xbc vind mijn xbox en op de xbox zie ik een spel dat ik wil joinen, tot dusver geen probleem dus!
    Maar als ik dan wil joinen krijg ik de melding "Unaible to join" You can`t join this party. Please wait a moment and try again later.
    Maar dat heb ik dus al 100 erden keren geprobeerd maar zonder succes.
    Mijn opstelling is: Sitecom wireless router naar pc, xbox met straight cable naar router.
    Alle instellingen zijn naar mijn weten goed (ip`s en port forwarding van router)
    Als je meer info wilt hebben om me te kunnen helpen voeg me toe op msn: daveke72@hotmail.com

    BVD
     
    Laatst bewerkt: 10 feb 2006
  5. xboxgangsta

    xboxgangsta Reƫel

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    2
    Moet je even voor zorgen dat je in bijv. een NL server zit, zonder een slotje erop.
     
  6. unXist

    unXist F5 hoer

    Berichten:
    707
    Leuk Bevonden:
    0
    SJaak hij zit al in een server, hij ziet de game maar komt daar vervolgens niet in, dikke kans dat het aan je gare sitecom router ligt, ik heb een bedraadde sitecom router en die loopt ook enorm te hoeren op XBC, XLink KAI werkt bij mij een stuk beter.
     
  7. Robinsky009

    Robinsky009 Active Member

    Berichten:
    564
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb net xbconnect geinstalleert op me pc.
    Heb de xbox met een telefoon kabel verbonde met me latop en me laptop staat verbonden met de router en die weer met de kabel kastje.
    Bij xbconnect doe ik find my consele maar hij geeft telkens aan dat die hem niet vind wat moet ik doen?
     
  8. Nozzman

    Nozzman Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen telefoonkabel gebruiken maar een UTP kabel !
     
  9. Robinsky009

    Robinsky009 Active Member

    Berichten:
    564
    Leuk Bevonden:
    7
    waar kan je die halen?
     
  10. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    Kan ik ook gewoon een cross over kabel (Cat5) gebruiken om mijn xbox met mijn pc te verbinden, want ik gebruik er nu zon 1 ook voor system link..
     
  11. daveke

    daveke Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk

    Bedankt allemaal

    Vandaag maar even cross-over kabel gekocht, in netwerkkaart van pc gestoken en hupakee: ik kan eindelijk xbox-connect online spelen.
    Waarschijnlijk dus inderdaad een rotte router die sitecom van me.
    _0/
     
  12. Michael_T

    Michael_T XLink KaI: Michael_T

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey , have fun op XBC .
    Daar zitten een heele hoop goede nederlandse spelers . _O_
     
  13. Nozzman

    Nozzman Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    @Ryan , Ja je moet zelfs zo'n kabel gebruiken tussen pc en xbox.

    @Robinsky, Jij hebt dus ook zo'n crosskabel nodig. Deze kan je halen bij bijna elke electronica winkel, b.v. microelektro oid
     
  14. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    ik heb een vraag over xbc, ik heb mijn xbox met mijn pc verbonden en ze zien elkaar.. maar xbc ziet mijn xbox niet..(?) Ik kan wel system-link kiezen, maar ik krijg bij windows tezien: Beperkte of Geen VerbindingsMogelijkheid..
    Er staat de IP-Adres: 169.254.96.192 , maar xbc ziet mijn xbox mar niet en vreemd dat het beperkte of geen verbindingsmogelijkheden is.. wie kan mij helpen..? :'-( :confused:

    edit// dit staat er bij verbindingsstatus: Beperkte of geen verbindingstatus: U heeft mogelijk geen toegang tot het internet of sommige netwerkbronnen. Dit probleem is opgetreden omdat het netwerk geen netwerkadres aan de computer heeft toegewezen. (ik heb geen router..)

    Wat nu?? :'-(
     
    Laatst bewerkt: 18 feb 2006
  15. daveke

    daveke Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0

    Beperkte of geen verbindingstatus gaf hij bij mij ook eerst aan, je moet je internetverbinding delen met de xbox; dit doe je in het configuratiescherm en dan netwerk instellen. Suc6
     
  16. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    en wat moet je verder doen daar :eek: :confused:
     
  17. daveke

    daveke Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Netwerk instellen

    Ryan

    Je gaat naar wizzard netwerk instellen en volgt de stappen, je voegt de xbox toe in je netwerk (je kiest dus de netwerkkaart waar de xbox ingestoken zit) Dan gaat windows het netwerk instellen en als het goed is hoppa...... het werkt. Als het niet lukt post je maar weer.

    Groeten
     
  18. Nozzman

    Nozzman Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan ook een netwerkbrug maken door je internet verbinding en die naar je xbox te selecteren en aan brug toevoegen kiezen via rechtermuis knop
    ( ik had een probleem met dat internet connection sharing vandaar)
     
  19. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    het is al gelukt, me naam is: Spartan23R. voeg me toe en we spelen Halo2 :D ;)
     
  20. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    vandaag lukt het (weer) niet, als ik me xbox aan doe doet mijn internet het niet, maar xbc vind me xbox wel maar alle servers staan op FW, terwijl me firewall uitstaat?!? :confused:
     

Deel Deze Pagina