1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Centraal] XBConnect [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Pim, 29 jan 2005.

  1. Gerard Way

    Gerard Way Guest

    Dudes, mijn 360 is net kapot en heb weer de oude xbox aangesloten. Op de 360 had ik gewoon live zonder problemen en nu heb ik dat kabeltje in de normale xbox gestopt.

    Moet ik nog wat met ports doen als ik xbc of xlink wil gaan spelen? Ik herinner me nog dat voor ik de 360 had ontzettend veel geklooid had hiermee en het nooit aan de praat heb gekregen. Ik heb trouwens ook xlink staan op xbmc, weet niet of dat handiger is
     
  2. SplinterCell

    SplinterCell Guest

    ja,, voor h2 moet je naar xbc ja
     
  3. Michael_T

    Michael_T XLink KaI: Michael_T

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    0
    XBC is bijna dood . Er zijn steeds minder hosts daar .
    Ik speel nu alleen nog maar op Xlink .
    Meer dan 5000 + hosts per dag ( alle Games ) .
     
  4. Gerard Way

    Gerard Way Guest

    Ik heb nu internet kunnen krijgen op de xbox, via xbmc kan ik nu YouTube en al dat gedoe bekijken, via xbc heb ik geprobeerd mijn console op te zoeken en die heeft die kunnen vinden.

    Maar alleen als ik in het system link menutje zat, als ik ergens anders zat bv in een lobby kon hij hem niet vinden, ik heb tot nu dus geen fatsoenlijk potje Forza kunnen spelen. Hij geeft ook steeds mijn MAC adres en die mag ik blijkbaar niet doorgeven?

    Ik heb ook via xlink geprobeerd alleen weet ik niet wanneer die nou servers tevoorschijn moet toveren, en wat ik op de pc en xbox aan moet hebben staan, iemand ideetjes?

    nvm het werkt allemaal al, dit houdt me wel lekker bezig tot mijn 360 terug is
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 15 apr 2007
  5. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik weet niet zo heel veel van xboxconnect, maar het lijkt een redelijke vervanging voor xbox live. Mijn vragen:
    1 Worden er scores bijgehouden op de xboxconnect site, of bij vergelijkbare programma's, of is dat niet mogelijk?

    2 Wanneer je bijvoorbeeld een halo 2 potje speelt en de host gaat weg, crasht de game dan, of neemt een andere speler het hosten dan over, vergelijkbaar met xbox live??

    Groet.
     
  6. Michael_T

    Michael_T XLink KaI: Michael_T

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraag 1 = Nee

    Vraag 2 = Dat is alleen bij xlink . Bij XBC stopt de game .
     

Deel Deze Pagina