Ja zeker !! maakt het hele clangebeuren op connect veel duidelijker, alleen ben ik bang dat nu ze er steeds meer moeite voor doen toch geld gaan vragen. Laten we hopen van niet
Ja precies, ze zouden samen met MS een alternatief LIVE van kunnen maken, speciaal voor de mensen die niet geinteresseerd zijn in Downloadable Contents, Scoreboards enz. Laten we het hopen van niet
Tjonge ,tjonge , de nieuwe Versie van XBConnect doet het op mijn Computer nog steeds niet . Hopelijk maken ze nu eens een nieuwe versie die wel werkt !!!
Als ik de nieuwe versie aan heb en ik laat hem naar de xbox zoeken , dan vind hij hem niet ! Dan is er nog de mogelijkheid om Wincap aan te zetten . Als ik dat dan doe , ziet hij niet eens mijn netwerkaart !!! Als ik de oude Versie van XBC gebruik ( Versie 4.1.3.394 ) is er niets aan de hand , en vind ie telkens weer mijn xbox .
Hij vraagt het nog een keer extra als je wilt zoeken naar je xbox . Maar ik druk dan elke keer op no , want ik heb geen draadloos netwerk !
Wincap is een probleemveroorzaker in de nieuwere versie, ik geloof dat xbc hier wel een gratis alternatief voor aanbied.
ik zit met een probleem. ik heb 2 netwerkaansluitingen op mijn moederbord. nu wil ik weer op xbc zoals ik dat ook deed voordat ik een eigen pc had. Nu heb ik alles aangesloten maar hij vind mijn xbox niet. nu heb ik iets gelezen over ICS maar ik weet niet precies wat dat is.. kan iemand mij helpen. Oja mijn setup is: router--->switch--->1e netwerkkaart-----2e netwerkkaart---> xbox
ruk die kabel van je xbox eens uit je 2e netwerkkaart, plug dat uiteinde in de switch en kijk of t dan werkt. ik heb router-->4 port switch--> een kabel naar pc en een naar xbox en een naar mn zusje. Werkt perfect, en hij vindt m in de LAN, en als ik ooit een andere pc er nog op aan zou sluiten aan de LAN en een nieuwe op mn kamer zet, en de oude eraf gooi dan hoef ik alleen maar xbc te installeren en ik kan weer..geen 2e netwerkkaart nodig..
hij kan mijn xbox niet vinden hoi nexbc kan mijn xbox niet vinden ik heb wel een netwerkverbinding en ftp werkt perfect
nog een switch kopen kan je ook weer een tijdje vooruit altijd alles bijpluggen etc.. en je kunt hem gebruiken voor een LAN, zo'n switch