1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Centraal] XBConnect [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Pim, 29 jan 2005.

  1. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    geeft ie dan geen moeilijkheden ofzo?? ik zat er zelf ook al aan te denken maar goed dan heb ik voor niks de deluxe versie van de ASUS A8N SLI gekocht. wel zonde maar ja als hij niet gaat werken..
     
  2. Genassix

    Genassix Endless Challenge

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik ben sinds vandaag overgestapt op Xlink Kai. Dat werkt echt veel fijner en beter dan xboxconnect! (http://www.teamxlink.co.uk/)

    Kheb er volgens mij wel nog steeds het probleem:
    Ik hoor sommige mensen niet. (headset)
    Ik kan niet hosten.

    Weet iemand hoe dit komt?
     
  3. Michael_T

    Michael_T XLink KaI: Michael_T

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind xlink maar niets , veel te weinig users .

    Heelemaal mee eens !!!
     
    Laatst bewerkt: 8 mrt 2005
  4. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Heb een probleem. Als ik de server van TSS wil joinen dan doet hij het meestal 3 games.
    Daarna staat hij heel lang op "Connecting to Server" en "Setting up game". Als ik hem reset en het nog een keer probeer staat er dat ik de game niet kan joinen.
    Heel raar dus... Volgens mij is het sinds ik 1 keer Xlink kai heb geprobeerd maar weet het niet zeker.

    Weten jullie wat het is en/of wat ik er aan kan doen?
     
  5. floris.sp

    floris.sp Active Member

    Berichten:
    198
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog wel denk ik. Dat veranderd over een tijdje ook wel.
     
  6. Genassix

    Genassix Endless Challenge

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    3
    Lol xlink te weinig users?

    Aan het eind van de middag/'s avonds speel ik wel eens en dan zijn er bijna 1000 users online aan het gamen met xlink.

    Kvind verder het programma professioneler en uitgebreider dan xboxconnect. Plus ik krijg geen problemen die ik wel xboxconnect wel kreeg. (kan soms niet joinen, ik kon niet hosten, ik kon vaak mensen niet horen, enz.)
     
  7. xplayer

    xplayer Active Member

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind xbc wat makkelijker werken, toen ik xlink had werkte het voor geen ene meter bij mij. Daarom heb ik het er maar weer afgegooid.
     
  8. hemster

    hemster Active Member

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    bij mij het zelfde maar heb binnenkort misschien xbox live dus _O_
     
  9. unXist

    unXist F5 hoer

    Berichten:
    707
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet om Xlink gelijk helemaal af te bashen hoor, maar connect heeft ongeveer 5x meer users. 1000 games online zegt bij Xlink niet zoveel, die kunnen ook met de PS2, Gamecube of PSP bezig zijn (al is dit meestal niet het geval)
    Het design van Xlink vind ik wel mooier dan XBC maar als je dan weer kijkt hoe het werkt, eer je bij Xlink in een game zit heb je al weer tig keer moeten klikken om er te komen, bij XBC ben je er (bijna) in een keer.
    Nee, ik blijf bij XBC mede doordat het niveau daar toch echt hoger is (niet continue rockets en swords)
     
    Laatst bewerkt: 17 mrt 2005
  10. Genassix

    Genassix Endless Challenge

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    3
    @ FR@: Grootste reden dat ik op xlink zit is omdat het bij mij perfect werkt. Bij xbc krijg ik om de een of andere reden allerlei problemen (kan niemand in het spel horen, met racespellen zie ik allee de host bijv.) Xlink bij mij dus veel beter.

    En de community op xlink is echt wel groter. Plus het toevoegen van friends enzo is beter uitgewerkt dan bij xbc.

    Je moet bij xlink wel steeds aangeven of je joint of host, das soms wel irritant. Maar verder vind ik xlink supurieur. :)
     
  11. Michael_T

    Michael_T XLink KaI: Michael_T

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou , ik ga binnenkort XBC Pro kopen en heb tot nu toe geen probleemen met XBC gehad . Zelfs mijn server is nu approved bij XBC . Ik denk dat dat het grote verschill is : bij Xlink bestaat er geen pro versie & bij XBC wel !
    Wat ik wel moet toegeven is dat xlink een betere netwerkcode heeft , want met Halo 2 is er minder lag als je met USA gasten speeld . Bij XBC is het zo dat je alleen goed kan hosten als je aangeeft dat alleen mensen uit Europe kunnen meedoen . En ik heb een 1mb upload , maar als ik tegen USA gasten speel komt er meestal lag ! Bij xlink heb ik daar nooit probleemen mee .
    Toch vind ik XBC beter , want de interface is gewoon makkelijker .
    Nog belangrijker vind ik de Clan support , die heeft xlink ook wel , maar niet zo uitgebreid .

    Ik zal jullie binnenkort een review geven van XBC Pro , dan horen jullie wel wat de voordelen zijn !!! _O_
     
    Laatst bewerkt: 18 mrt 2005
  12. Caps13

    Caps13 Guest

    JONGENS HELP!!!
    ik wordt echt helemaal gek/stoned van xbc. Laat ik het uitleggen. Als ik games wil joinen(halo2) gaat alles prima, nergens problemen. Maar na een jaar xbc wil je toch meer; ik wil gaan hosten. Ik helemaal in m'n nopjes met het idee, maar ik stuitte op problemen. Het is eerste probleem is dat ik een leek ben in verbindingen etc. Maar als ik dus host krijg ik FW voor mijn naam en dat soort problemen. Ik heb een modem ( en denk ik ook een router) we zitten met 4 pc's op één verbinding. Wat moet ik nou doen/ veranderern om te kunnen hosten??

    BvD, wie met de goude tip komt, zal ik met goud belonen :p
     
  13. hemster

    hemster Active Member

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    dat met fw geeft aan dat je achter een firewall zit het kan zijn dat je een firewall op je computer aan hebt staan of de firewall in je router staan aan.
     
  14. Genassix

    Genassix Endless Challenge

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    3
    Kzal niets meer over zeggen in dit topic maar:
    Xlink! _O_

    Maar toch even als laatste: Met xlink kun je gewoon lekker hosten zonder dingen in te stellen of moeilijk te doen.. Xbc is daar wat irritanter in. _0/
     
  15. mars15

    mars15 Guest

    jammer dat bij xboxconnect alleen maar halo2 servers zijn en weinig anders
     
  16. hemster

    hemster Active Member

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dat is ook wel weer zo maar ik denk dat de meesten toch wel halo 2 spelen en dat er daardoor alleen maar halo 2 servers zijn
     
  17. Michael_T

    Michael_T XLink KaI: Michael_T

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    0
    Zet je filters eens op all , dan zul je zien dat er ook nog een hoop andere spellen gedaan worden !

    Zoals : Rainbow Six 3 ,
    Unreal Championship - Ook de Unreal Championship 2 Demo ,
    Splinter Cell Pandora ,
    Black Arrow ,
    Halo 1 ,
    Brothers in Arms ,
    Counter - Strike ,
    Ghost Recon 2 en nog veel meer .

    Het enige wat je dus moet doen is je Xbox Filters op All zetten , en dan zie je dus nog meer games als Halo 2 ! _O_
     
  18. unXist

    unXist F5 hoer

    Berichten:
    707
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja er zijn idd veruit de meeste halo2 servers op XBC maar je kan zelf ook gewoon een server aanmaken van een game die je wilt lannen, meestal joinen er dan binnen 10 minuten toch ook wel mensen.
     
  19. Michael_T

    Michael_T XLink KaI: Michael_T

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen , effe een vraagje :

    Waarom heeft niet iedereen een headset op XBC ?

    Het is zo irritant als we Halo 2 spelen , er zijn altijd mensen zonder headset ! :'-(
    Ook al speel je met z'n 2en op een xbox , alle 2 de Gamepads supporten headset met Halo 2 .
     
  20. hemster

    hemster Active Member

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    ze hosten ook wel andere games maar dat zijn der maar 1 tot ongeveer 5 per spel dat is wel weinig en ik heb altijd headset on ook als er iemand bij me is heeft die een headset bij zich :+
     

Deel Deze Pagina