[XOne] [Centraal] XBConnect [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Pim, 29 jan 2005.

  1. xplayer

    xplayer Active Member

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    1
    Mensen zonder headset is idd irritant. Niet dat ik nou zo'n tactische teamplayer ben maar tis gewoon gezellig om een btje te babbelen met de rest om je heen. Maar ja, je ken natuurlijk niet iedereen verplichten om een headset te dragen.
     
  2. hemster

    hemster Active Member

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    k heb zo iets als je in een clan zit moet je er 1 hebben voor het communiceren
     
  3. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.272
    Leuk Bevonden:
    2.945
    was even leuk gister avond... voor het eerst even gejoint bij Michael_T... met me vliegende warthog _O_
     
  4. Michael_T

    Michael_T XLink KaI: Michael_T

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja man , dat was wel effe grappig wat je deed ! _O_
     
  5. Michael_T

    Michael_T XLink KaI: Michael_T

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij weeten een hoop mensen nog niet dat de headset ook werkt op XBConnect & Xlink . :confused:
     
  6. hemster

    hemster Active Member

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    weten ze wel maar ik denk dat ze niet apart een headset kopen alleen als er live bij zit
     
  7. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.272
    Leuk Bevonden:
    2.945
    Inderdaad.. ik had nooit een headset gekocht.. maar ik kreeg er 1 van een vriend die een tweede live kit kocht en dus een dubbele had... En toen gingen ook al mijn vrienden er 1 kopen... :cool:
     
  8. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn ik MOEST dus die nieuwe versie van xbc downen en dat ging 3 dagen goed maar sinds vandaag krijg ik een foutmelding als ik er op zit :{.
     
  9. unXist

    unXist F5 hoer

    Berichten:
    707
    Leuk Bevonden:
    0
    Tsja en nu ...... Als je nou ook nog even beschrijft wat nou precies het probleem is; krijg je een foutmelding, zo ja: welke.

    Met die informatie kunnen we je misschien verder helpen ;)
     
  10. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm ik kan er nu weer in raar dan hoef ik dus ook niet te posten wat het probleem is :).
     
  11. hemster

    hemster Active Member

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    dat heb je heel soms wel met xbconnect is wel jammer dat je er niet in kan komen :'-(
     
  12. unXist

    unXist F5 hoer

    Berichten:
    707
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je er niet inkomt (hij blijft gewoon laden tijdens het aanmelden) dan is dit meestal een teken dat XBC downtime heeft, meestal is dit binnen een hald uurtje, maximaal een dag, weer opgelost
     
  13. Michael_T

    Michael_T XLink KaI: Michael_T

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    0
    XBConnect Pro

    Yes , eindelijk heb ik XBConnect Pro . _O_

    Wat beter is , is dat je compression nu kan aan zetten , dat houd in dat alle info die je xbox verstuurd kleiner gemaakt worden . Dus ook wat minder lag .
    Ik kan nu ook eindelijk mensen bannen van mijn server .
    Gisteren waren er een paar mensen die een trainer gebruikten . Ik waarschuwde ze , maar ze wouden niet luisteren . Niet luisteren = ban .
    Af & toe zijn er ook mensen die heel vervelend zijn , die kan ik dus nu ook bannen . Iemand die mij uitscheld krijgt dus gelijk een ban .
    Bij de buddy list kun je nu ook zelf mappen maken . Dus heb ik van mijn Clan een aparte map gemaakt . Ik heb ook een map gemaakt van mensen die ik via hier ken .

    Als je trouwens een server joint , is het ook mogelijk om op multicompress te drukken , dat is eigentlijk alleen maar als je merdere xboxen aangesloten heb .
    Maar wat ik merk is , is dat het ook met een xbox werkt en je minder snel een hoge ping krijgt ! _O_
    Ik zal nog even kijken wat er nog meer mogelijk is . Als ik er achter ben post ik het wel hier .

    Edit :
    Zijn er nog trouwens meer pro users op xboxworld ? :confused:
     
    Laatst bewerkt: 24 mrt 2005
  14. hemster

    hemster Active Member

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is wel chill ja micheal dat je nu pro hebt :cool: ik join je server wel ff binnekort ofzo wanneer je er weer bent :D
     
  15. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dus XboxLive en een paar vrienden van mij hebben weer XBC en ik heb soms wel 's zin om ff een potje Halo 2 met hun doen. Maar altijd als ik op XBC wil moet ik eerst alle Saves van Halo 2 verwijderen en daarna een nieuw profiel aanmaken voordat ik er weer op kan. Dus het heeft ermee te maken: Ik kan er alleen op als ik via diezelfde Profiel nog NIET op Live ben geweest. Misschien lukt het als ik gewoon een Aparte Profiel aanmaak ervoor ? :eek:
     
  16. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    ik moet al die draden nog aansluiten enal...(of laat ik me pa wle doen ;)) en dan kan ik ook op connect :)
    maar eehm...vrienden zeggen dat er altijd veel lag is, klopt dat?
     
  17. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.272
    Leuk Bevonden:
    2.945
    ik zelf heb nooit zo veel last van lag.. maar als er een iemand in komt met hele hoge ping krijg je al snel lag
     
  18. unXist

    unXist F5 hoer

    Berichten:
    707
    Leuk Bevonden:
    0
    Doen je vrienden toch echt iets verkeerd, je moet gewoon een server zoeken met lage pings (meestal nederlandse hosts met weinig mensen erin)
     
  19. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Krijg ik nog antwoord ? O-)
     
  20. hemster

    hemster Active Member

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    kun je proberen dat je een aparte profiel hebt waar je nog geen updates voor hebt want ik denk dat het komt door die updates
     

Deel Deze Pagina