1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Centraal] XBConnect [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Pim, 29 jan 2005.

1. Michael_T

Michael_T XLink KaI: Michael_T

Leuk Bevonden:
    0
    Een maat van mij speelt ook op Xbox Live , maar heeft geen probleemen .
    Wat je moet doen als je op XBConnect wil spelen is je niet aanmelden bij xbox Live. Dus : do not sign in indrukken als je het start scherm heb ! _O_

2. herrmichael

herrmichael Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoi, ik heb nu een wanadoo livebox en ik vroeg me af wat de setup moet zijn om xbconnect te gebruiken.

3. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    OFFTOPIC: Micheal_T leef jij in dit draadje ofzo? Elke bladzijde sta je weer :eek:. Niet dat het geeft hoor.

Pas nog tegen jullie gespeeld XBW, Ging alleen nogal kut dus ik kapte er na 1 potje mee zodat jullie 6-6 konden doen. Mijn naam is TSS PIMP

4. Kimi

Kimi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil XbC spelen via Setup C maar ik snap een paar dingen niet.
    Ik heb geen tweede NIC kaart dus moet ik nog ene gaan halen, weet iemand hoeveel zon kaart kost?
    En wat moet je doen met WinICS, is dat een programma die ik moet downlaoden ofzo?

5. unXist

unXist F5 hoer

Leuk Bevonden:
    0
    2e NIC kaart kost meestal rond de 10 euro, dat winICS ofiets dergelijks hoef je niet apart te downloaden, dit zit al in XBC

6. Kimi

Kimi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan je via XbC ook downen?

7. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
  8. Kimi

Kimi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij Halo 2, waar moet je zijn om ervoor te zorgen dat XbC je Xbox detect, moet je bij Live zijn of op Splitscreen of op System Link?

9. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    System link. :) Want live heb je live nodig en splitscreen is met een paar mensen naast je.

10. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Hey,
    Wij thuis hebben geen ADSL. Als ik nu (via CaiW) via een router een internetverbinding op mijn kamer regel, kan ik dan gewoon xboxconnect op? Kost dit Dataverbruik? We hebben namelijk een limiet van 5Gig per maand en een snelheid van 80Kb/s. Hoe zit die met Live? Alvast bedankt!

11. Warrior X

Warrior X Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    2
    iemand zin in thug 1 op xbc nu ??

pro skills :p

12. unXist

unXist F5 hoer

Leuk Bevonden:
    0

Ja dat kan, en het kost dataverbruik. Met je internet zal het echter niet meewerken, er word een minimale snelheid van 128 kb/s (down geloof ik) verwacht (bij Live is dit verplicht geloof ik), games joinen kan misschien nog wel maar zelf een game hosten zal met jou verbinding niet lukken.

13. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Hm o oke, jammer ;) Dat word wachten op ADSL :eek:

14. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    @blanqua: Is dat de snelheid die je op je abbopage heb staan of die je hebt gemeten als je download? Als dit de snelheid is die op je abbonoment staat lukt het niet maar als je ong 80 kb per seconde download dan zit je goed.

15. unXist

unXist F5 hoer

Leuk Bevonden:
    0
    Hij zegt dat ie geen ADSL heeft, dan moet ie wel een goede provider hebben wil ie toch nog gewoon 80 kb/s halen :+ T zou kunnen hoor, maar lijkt me hoogst onwaarschijnlijk

16. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    FR@: je verwart Kbyte/sec met Kbit/sec. Een Kilobyte is 8x zo groot als een Kilobit.

Voor Live heb je een Upstream van 128Kbit/sec (16Kilobyte/sec) nodig, dit zal vergelijkbaar zijn op Connect.

17. unXist

unXist F5 hoer

Leuk Bevonden:
    0
    Foutje, sorry :+ Maar het komt er nog steeds op neer dat hij met zijn huidige verbinding niet op Live/Connect zal kunnen spelen. (geen ADSL/breedband)

18. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Nogmaals bedankt heren!

19. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    Ik denk dat hij wel een breedband heeft hoor! Hij heeft een datalimiet. Wat moet hij anders hebben?

20. Kimi

Kimi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraagje,
    Ik heb net een PCI Netwerkkaart gehaald maar de PC kan dat ding niet vinden kan iemand me helpen om een netwerkverbinding te maken.

Deel Deze Pagina