Ja , ze hebben een nieuwe Site en ik vind hem ook niet mooi . De vorige was beter met de Flash Banner . Hier kun je de nieuwe Versie downloaden , deze bevat Auto update . Dus na deze hoef je geen nieuwe versie meer downloaden ! Hier de link : http://www.xbconnect.com/index.php?topic=Downloads
BIATCH Nee, joinen is voor mij nooit een probleem alleen als ik host sta ik in de firewall-rij en dus komt er bijna nooit iemand, ik wil alleen mn poorten forwarden zodat ik gewoon met ping sta aangegeven. Soort van "luxeprobleem" dus
Wie vertelt mij precies stap voor stap hoe ik een game kan hosten Dus ook met poorten open gooien enzo. Ben niet zo'n computer expert, dus de geniale mensen zouden mij hiermee kunnen helpen. Ik vind mensen niet snel geniaal als ze met doorsturen naar de FAQ van XBC, want die heb ik doorgespit. Zou graag nederlandse uitleg willen krijgen edit:/ Het probleem is niet dat mijn XBC mijn Xbox niet kan vinden. Het probleem zit hem in de traffic die er niet is tussen mijn xbox en mijn pc. edit2:/ Misschien vinden jullie spec wel interessant opstelling: Alleen dan draadloos tussen xbox en router router: BEFW11S4 Versie 3 Reciever: WGA11B
Kan iemand mij een goede switch aanraden, kben namelijk ook van plan om XBC aan te schaffen. En waar kan ik die RJ-45 kabel vinden? Gewoon bij de dixons ofzo?
Ik wilde het met een switch doen, maar die hadden ze niet bij dixons. Weet iemand waar ik die wel kan vinden?
Heb ik geprobeerd, maar niet dus. Kzal nog ff verder zoeken, maar weet iemand nog een goeie, want dan kan ik daarnaar vragen en wat de prijs ongeveer is. Edit: Deze bijvoorbeeld: http://www.imha.nl/informatie.asp?productID=2451
Kan ik ook XBC draaien? Wij hebben een router die op de HUB is aangesloten met 3 poorten. 1 poort gaat rechstreeks naar de Xbox, zonder Router. Dus ik heb geen router en me Xbox is niet met de PC verbonden kan ik er dan nog op? Ik kan wel op internet en een FTP-verbinding met me omgebouwde Xbox
Goed nieuws !!! De Xbox 360 kan ook oude spellen afspelen , dus waarschijnlijk ook nog steeds system link . Dus we kunnen nog steeds gratis op XBConnect spelen . En in het weekeinde uitraad gratis op Live ( Xbox Live Silver ) !!!
Als je in het bezit bent van een CC uiteraard. Dat is hier het probleem. Die €60 voor een jaar L!VE kan ik echt wel missen
Is er ook een xbox connect zonder dat je je pc aan moet laten staan en toch gratis is. (En geen live)