1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Centraal] XBConnect [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Pim, 29 jan 2005.

  1. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Nee, helaas. Je moet altijd pc aan laten. NeXBC betaat wel. Dan hoef je niet steeds naar je pc te switchen om een andere server te joinen. Maar pc moet altijd aanstaan tijdens het gamen
     
  2. Michael_T

    Michael_T XLink KaI: Michael_T

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    0
    Er bestaat ook nog een ander programma , daar kan het wel mee .
    Kijk maar op : http://www.teamxlink.co.uk/
     
  3. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar moet daar je pc voor AAN staan?
    Maar ik wil niet dat mijn pc onnodig lang aanstaat
     
  4. unXist

    unXist F5 hoer

    Berichten:
    707
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dan moet je PC nog steeds aanstaan omdat je daar dan de Kai-engine op hebt staan dus om antwoord te geven op je vraag: nee er bestaat naast Xbox Live niet waarvoor je je PC niet hoeft te gebruiken. Voor Xbox Connect, Xlink Kai en de Gamespy tunnel moet je PC altijd aanstaan.
     
  5. Michael_T

    Michael_T XLink KaI: Michael_T

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    0
    XBC 5.1 has been released as a mandatory update. What's new in XBC? Well, this version of XBC is using the newly designed tunnel. This tunnel is the highest performing tunnel anywhere.

    Since the beginning of tunnel software, there has been one inherit problem that has plagued them, overhead. All tunnels add overhead to every packet of data from the game console. Up until now, all tunnels added roughly 30 to 42 bytes of data to every packet of data coming from the console. XBC has changed this.

    XBC 5.1's new tunnel only adds 1 (one) byte of overhead. Well, what does this mean? No matter how you slice it, you are going to experience less lag in your games, period. Don't believe it? Visit our download page and try it for yourself.

    The new high performance tunnel is only available in classic mode (not neXBC lan) and is not yet built into the PSP code base yet. Are we stopping there, hell no. We are already working at making XBC’s data packets smaller than the Xbox’s packets! Stay tuned, we are just getting started ...


    Source

    Lekker hoor . Nog minder lag ! _O_
    Straks word XBC nog minder laggy als Xbox Live . |:-
     
  6. unXist

    unXist F5 hoer

    Berichten:
    707
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou microsoft wel hard in zn kontje gepakt worden :+
     
  7. sjaakie88

    sjaakie88 Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    hey,
    ff een vraagje, ik heb nu sinds een paar dagen xbox connect, alles werkt prima, maar als ik nu een bepaald persoon helemaal afknal in een halo 2 game. kan diegene uit frustratie mij dan gemakkelijker hacken? we staan toch een beetje in verbinding met elkaar doordat we samen een game joinen.

    weet iemand hier een antwoord op???

    Groeten,
    Robert.
     
  8. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Maak je maar geen zorgen, dat gebeurt echt niet :)

    XBC gebruikt maar een poort op het internet, als je verder een normale firewall hebt die up-to-date is, is het geen probleem.

    Game on :cool:
     
  9. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb geen lag op xbox live, volgens mij ligt het aan jouw internet 8)
     
  10. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Ga eens halo2 spelen. Dat is echt een lagfestijn.
     
  11. unXist

    unXist F5 hoer

    Berichten:
    707
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt bullshit dat er altijd maar gezegd word dat er op Live geen lag is, daar heb je het wel minder vaak dat komt doordat je verbinding daar automatisch gematcht wordt met iemand van een soortgelijke verbinding, op XBC moet je dit zelf doen en ja niet iedereen doet dat goed ...
     
  12. Newbie

    Newbie Xbox 360

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Op L!ve is veel minder lag dan op bijvoorbeeld XBconnect, dit komt deels door wat Fr@ zegt. Maar het is ook zo dat de L!ve games via l!ve minder bandbreedte gebruiken, daar zijn deze op aangepast. Via bijvoorbeeld xbconnect connect je door systemlinkmenu's te gebruiken, wat niet is aangepast om zo min morgelijk bandbreedte te gebruiken.
    Het is verder idd zo dat er op live óók lag is, maar wel veel minder!!
     
  13. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Ben ik helemaal met je eens. Daarbij weet je ook nog uit welk land dat je host komt, wat op Live niet het geval is. Bij Halo2 dan he :p. De rest van de spellen is beter geregeld :)

    Verder is Live wel fijner imo :cool:
     
  14. Michael_T

    Michael_T XLink KaI: Michael_T

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik al eerde zei . Er zijn gewoon te veel mensen met een lage verbinding .
    Die willen dan als nog een 16 player game hosten . Tja , dat gaat gewoon niet . Dat is zo wel op Live als op Xbconnect .
    Als je een 1024 + k lijn hebt is er niets aan de hand , ook niet op XBC .
     
  15. Xenon NL

    Xenon NL | XENON NL |

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik weet er wel een antwoord op :+
    Gwoon niemand afknallen _0/
     
  16. sjaakie88

    sjaakie88 Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Das grappig Xenon
     
  17. Xenon NL

    Xenon NL | XENON NL |

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    ey vind daar iemand mij grappig?:)
     
  18. sjaakie88

    sjaakie88 Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    ehm nee
     
  19. Xenon NL

    Xenon NL | XENON NL |

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    leuk ben jij...dacht ik net vrienden te hebben gemaakt op XBW...maar nee:mad:
     
  20. sjaakie88

    sjaakie88 Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0

Deel Deze Pagina