1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Centraal] Xbconnect

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 21 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. steveshit

    steveshit Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    ok bedankt, tis gelukt nu nog ff uitvogelen hoet werkt en dan ben ik te vindne onder dezelfde naam als mn livetag
     
  2. gerjan

    gerjan Guest

    serial kan je kopen, dan heb je wat meer features/mogelijkheden en meerdere skins etc, ben je PRO zeg maar:p niets boeiends.

    volgens de site:

    If you want to get the most from XBC and you have been using XBC 3.4, upgrade to 3.4 Pro today! Go pro and get:

    Access to pre release versions and features that Non pro users don't receive.
    Tons of skins. (Create your own skins as well)
    Ability to host more than 10 Xboxes (including yourself).
    Lets you search for users that have a game you want to play.
    XBC Pro lets you apply ping filters to the game list.
    Chat logging.
    XBC Pro lets you find players near you. This helps setting up Lag free games.
    XBC Pro lets you search for players that have the same games as you.
    You also get that warm fuzzy feeling for supporting all our efforts.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 5 nov 2003
  3. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    Howdy,

    Hey ik probeer XBoxconnect alleen het lukt niet? kan iemand me het stap voor stap uitleggen? Ik heb xboxconnect al gedownload en ik heb m'n xboxaan alleen ik kan system link play niet aanklikken want dan zegt hij: ''You can't play system link without first connecting to an active network or xbox console''
    PLZ help me!
     
  4. Neverstop

    Neverstop Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Neem aan dat je een kabeltje tussen je pc en xbox hebt gelegd en dat dat de goede kabel is (1 op 1).

    Kijk ook ff bij de instellingen van het netwerk op je xbox, krijgt ie een IP adres enzo anders gaat t alsnog fout. suc6
     
  5. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    Hey ik heb een kabeltje tussen m'n xbox en router en pc en router dat is toch goed? Dat kabeltje was gewoon een kabeltje die ik thuis nog ergens in de kast had gevonden (wat bedoel je met 1 op 1?)
     
  6. Neverstop

    Neverstop Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Euhm, ik geloof dat ze op Xbox connect een beschrijving hebben van hoe t werkt met een router.

    Maar had je al gekeken bij de insellingen of je Xbox een IP krijgt? Weet je gelijk of t kabeltje goed is.
     
  7. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    wat bedoel je? hoe doe ik dat?
     
  8. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    HELP!!! how moet ik het aansluiten reageer plz!
     
  9. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    laat maar.

    nu heb ik een andere vraag namelijk... moet je je computer aanlaten als je met xbconnect aant spelen bent?
     
  10. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    ja, anders kan je xbox geen connectie met xbconnect maken :confused:
     
  11. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb nu zo'n kabeltje en ik zit in xbconnect, ik kan namelijk chatten in zo'n room en kan in zo'n game zitten maar m'n xbox wil de game niet joinen... hij blijft "looking for games'' zeggen
    help plz
     
  12. Zhin

    Zhin Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk ben je Halo aan't proberen.... als dit het geval is, moet je toevallig iemand hebben die GEEN Franse, Duitse, Spaanse en volgens my ook Italiaanse versie heeft. Die hebben namelijk een andere taalinstelling en die zijn niet 'compatible' met elkaar. Je kunt aleen met Nederlanders spelen 8) en met englishmen.

    Om te kijken of XBConnect werkt, kun je het beste Moto GP, Top Spin of Rainbow Six 3 proberen....
     
  13. LYNX

    LYNX easy to peel, sweet.

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe snel moet je pc zijn voor xboxconnect? M'n eigen pc is zelf maar 333mhz :{ , ik was wel benieuwd of dat draait.
     
  14. Craven

    Craven Active Member

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    mja kdenket wel want hij moet alleen maar internet hebbe toch?
    en voor de rest doet de xbox het werk? of heb ik dat mis?
     
  15. GAGGAG

    GAGGAG The Outsider

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb nu ook xbxconnect, heb alleen het spel halo. Als ik iemand join zegt die meestal join failed.

    Hoe komt dat.

    Mijn gamertag op xbconnect is GAGGAG.
    Iemand zin in halo?
     
  16. CHiLL@@P

    CHiLL@@P Gamer DeLuxe

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan niet hosten bij Xbconnect. Waarschijnlijk komt het doordat ik mn router niet goed heb ingesteld. Weet iemand hoe ik hem moet instellen? ik heb trouwens een Sitecom xDSL Broadband router. Die staat niet op Xbconnect help.
     
  17. GAGGAG

    GAGGAG The Outsider

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij werkt nu alles prima zonder maar iets in te stellen. Ik heb een pc met winxp aangesloten met een usb netwerk voor mijn xbox, het werkt prima. Halo online.
     
    Laatst bewerkt: 13 nov 2003
  18. LYNX

    LYNX easy to peel, sweet.

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey ik wil mijn xbox op de volgende manier aansluiten:

    modem-router-computer -(computer via netwerkkaart aan xbox verbonden)xbox

    is dit mogelijk?
     
  19. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Kan je xbox niet op je router of zit die vol? En ik weet niet of je via router inet verbinding kan maken en dan nog een verbinding vanaf de pc, waarschijnlijk gaat dat niet werken dus zal je xbox op de router moeten.
     
  20. LYNX

    LYNX easy to peel, sweet.

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    router zit vol jah, ik wil graag dat de pc op me eigen kamer tegelijk internet heeft met mijn xbox anders moet ik steeds naar een andere kamer om in een server te gaan..
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina