1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Centraal] Xbconnect

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 21 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. truSteh

    truSteh Active Member

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok ik heb nu XBconnect geinstaleerd, kabeltje in me xbox gepropt. Probeer naar een game te connecten, lukt iig niet :p Mijn naam daar is iig: truSteh , dus misschien ligt het wel aan de server, of aan mij natuurlijk :) Nog ff uitzoeken hoe ik kan connecten :D Ohja, ik speel Halo :)
     
  2. truSteh

    truSteh Active Member

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    sorry voor dubbelpost maar het moet maar ff ;x

    vr44g

    Ik heb dus XBConnect gedownload. De netwerkkabel die normaal in me PC zit heb ik ff in me xbox gedaan (jah zit nu op andere pc :p) , bij netwerk opties staat vanalles al ingesteld (op de xbox, ip enzo allemaal al, denk dat de router dat automatisch heeft gedaan)

    Nu wil ik via XBConnect naar een server connecten, dan zegt ie daaronder dit:

    Connecting to host....

    Trying alternate method of connection...

    Waarna hij niks meer doet :mad:

    Wat doe ik fout ? Moet ik nog wat doen? Ik zit iig achter een router.

    Als ik wat vergeten ben moeten jullie het ook wel ff zeggen he, snap er namelijk niks van |:-
     
  3. Genassix

    Genassix Endless Challenge

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    3
    http://www.xbchelp.com/ Check dat eens, waarschijnlijk instellingen in je router. Ligt er ook aan of je een beetje goede router hebt die makkelijke te resetten en te installeren is. Suc6 ermee.
     
  4. truSteh

    truSteh Active Member

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij ziet het er dus zo uit als Setup B. Alleen voor de router die ik heb is er natuurlijk weer geen configration plaatje :mad: Weet ook het pw van de router niet :p Ook lekker slim |:- Mja word ff boekje zoeken :D Dan ff poorten openzetten. Ty
     
  5. DonScorpion

    DonScorpion Guest

    Voeg me toe in buddy's: Don|Nitrate, ik speel halo en pgr2.
     
  6. tjaap

    tjaap Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb sinds vandaag ook XBconnect maar heb het zelfde probleem als truSteh. Ook heb ik nog een vraagje. Waar moet je je ip adres wijzigen. Deze is toch 0.0.0.7?

    jaap
     
  7. tjaap

    tjaap Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    nog steeds wil het niet lukken. Ik heb Setup B. En een sweex modum. Ze zeggen dat ik mn firewall instellingen moet veranderen. maar ik heb geen id waar en hoe ik dat moet doen. Kan iem. me misschien helpen??
     
  8. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    toeval ik heb dezelfde Live games....PGR2 rulez...tjaap ik weet het niet...
     
  9. cortana

    cortana A.I

    Berichten:
    167
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben bezig ( 14-02-04 met crimson skies, please iedereen joinen bij mendoza 1989.
     
  10. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    ik heb ook een hele tijd xbx gebruikt, maar omdat ik het niet zoveel meer gebruite heb ik het toen verwijdert.

    ik heb nu wel weer zin in halo via xbc, maar nu vind ik xbx mijn xbox niet meer :confused:

    voorheen zag ik ook als ik winipcfg deed (heb win 95) mijn gewone netwerkaart waar het internet over loopt en die 2de, nu zie ik die 2de niet meer

    iemand een idee wat er fout is en hoe ik het oplos?
     
  11. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    /Mod Deze thread verwordt zo langzamerhand in een contactadvertentierubriek van eenzame xbconnecters die kennismaking zoeken. Dat is niet de bedoeling.

    Dus ophouden met het plaatsen van "Wie wil met me spelen?" berichten. Deze thread is om ondersteuning te bieden aan mensen die Xbconnect (willen) gebruiken.


    Als je blond, vrouwelijk, tussen 25 en 45, en supersexy bent, maak ik een uitzondering voor je... :+ :)
    - - - Just kidding - - -
     
  12. cortana

    cortana A.I

    Berichten:
    167
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, zal voortaan niet meer doen, even een vraagje over hosting: als ik host wat is er dan slimmer, eerst de game aanmaken op xbc of eerst de game aanmaken op mijn xbox?? Ik hoor namelijk dat het beter is eerst op je xbox te doen.
     
  13. knut120

    knut120 so far so Good

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo ik heb een vraag: als ik met xboxconnect wil joinen dan staat er "Trying alternate method of connection..." en dan doet ie het niet meer. Weet iemand hoe je dit probleem kan oplossen alvast bedankt
     
  14. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Heb je een firewall ... of een router? met deze informatie is het zoeken naar een speld in een hooiberg ....
     
  15. truSteh

    truSteh Active Member

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Had ik ook. Kwestie van poorten openzetten in je router setup. Welke poorten en hoe www.xbchelp.com
     
  16. knut120

    knut120 so far so Good

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik heb een firewall ik zal eens kijken of ik het heb als ik hem uitzet bedankt voor de tip alvast!

    edit/ ik heb zojuist gekeken en ik snap er niets van:confused:

    de modem/router die ik heb staat er niet bij

    ik heb even wat gegevens opgezocht over de modem/router

    Item Description

    Name SpeedTouch 510 (voor 5 computers)
    Region Netherlands
    Provider ADSL van KPN Telecom
    Service Name A. Router-modem (NAT/PAT)
    Planet internet 320up 1024down

    kan iemand mij aub vertellen hoe ik de poorten moet openzetten
    :)

    (boekje van de modem/router heb ik niet)

    edit/ ik heb er iemand naar laten kijken en xboxconnect doet het nu!8) maar uhmm kan iemand mij uitleggen waarom er nooit iemand met sof2 of met gohstrecon online is?
     
    Laatst bewerkt: 20 feb 2004
  17. CyriLLuZ

    CyriLLuZ Smoezta Anaznuzta

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet ik heb Xbox Live maar ik wou met een vriend zonder even gaan xboxconnect met rs3 .
    Dus ik zo een game joinen gaatie als hij op de helft van laden zit uitvallen gewoon en dan zwart beeld an dan zit ik weer in het hoofdmenu ELKE KEER. Ik heb al een game gehost op me xbox en dan pas joinen maar dit lijkt me iets anders.
    Lijkt wel alsof microsoft iets erop heeft gezet waardoor ik wel MOET liven hehe. Maar dat is het hopelijk niet.... Iemand???
     
  18. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Hij heeft waarschijnljk geen Live en heeft dan de essentiele RBS3 patches niet ... hierdoor kunnen jullie niet met elkaar spelen .. als je toch met elkaar wilt spelen dan moet je de patches van RBS3 verwijderen
     
  19. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    ik heb een vraagje over xboxconnect.. als ik een game host dan kan mijn vriend er nooit in komen.. er staat ook dat ik achter een firewall zit, maar ik heb de firewall van windows uitgeschakeld. verder weet ik echt geen andere firewall die het zou kunnen zijn..
    Ik heb ook gehoord dat ik 2 poorten van me modem/router moet forwarden, maar ik weet neit waar ik dat zou moeten doen.

    ik heb een alcaltel speedtouch 510 adsl modem met 4 netwerk uitgangen.. ik heb 1 straight tru cable in me pc gedaan en 1 straight tru cable in me xbox.. ik kan wel gewoon een spel joinen maar niet hosten kan iemand mij uitleg geven hoe ik die 2 poorten meot forwarden??
     
  20. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    Die foutmelding dat je achter een firewall zit ontstaat doordat je de Xbconnect poorten niet naar je PC hebt geforward.

    Open je browser en ga naar het IP adres van je Speedtouch. Log in en ga naar de advanced settings. Kies dan de NAT pagina.

    Klik op "New" om een nieuwe NAPT rule te maken.

    Bij "Inside IP" zet je het IP nummer van je PC (niet je Xbox).
    Bij "Inside Port" en "Outside Port" zet je het Xbconnect port nummer (staat elders in deze thread al diverse malen genoemd).
    Bij "Outside IP" laat je gewoon 0.0.0.0 staan.

    Klik op "Save" en klaar is kees.

    Het IP adres van je router is standaard 10.0.0.138. De default login naam en wachtwoord staat in je manual.

    Als je geen manual hebt klik je hier voor een PDF versie.

    Suc6
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina