Uit je eerdere post begreep ik dat je geen router had. Als je de router functie wel gebruikt, moet je dus poort 8602 naar de PC met xbconnect forwarden.
die poorten zijn al geforward Jaw-001. Dus daar kan het niet aan liggen. Net zoals ik eerder heb verteld, alles wat ik volgens de site moet doen om te kunnen hosten heb ik gedaan, het werkt alleen niet
Ik wil graag xboxconnect maar mijn verstand van computers ed. is nul. Ik wil niet dat ik mijn tv naast mijn computer staat maar dat ik gewoon op mijn kamer kan gamen. Dan denk ik dat ik opstelling 2 moet hebben. Maar hoe moet dat met aansluiten? en hoeveel kost alles bij elkaar? Is dit ongeveer hetzelfde als ps2 aansluiting? Kortom need help!
110 euro excl BTW bij Routershop Stap 1: Sluit de DLAN adapter aan op je Xbox. Stap 2: Stok de stekker in het stopkontakt. Stap 3: Sluit de andere DLAN adapter aan op een USB poort van je PC en stop de stekker in het stopkontakt. Klaar ben je. Dit is de eenvoudigste oplossing, en mogelijk ook de goedkoopste. De beste oplossing (ik ga er van uit dat je een breedband aansluiting hebt)... - Als je een USB modem hebt, pleur die dan weg en koop een ethernet modem. - Koop een wireless router en sluit hem aan op je ethernet modem en je PC. - Koop een wireless ethernet bridge (wie thread over Xbox Live en wireless als je wilt lezen welke soorten er zijn) en sluit deze aan op je Xbox. Klaar ben je. Met deze opstelling kun je Xbconnect doen en ben je ook al klaar voor evt Xbox Live. Het is een tikje ingewikkelder, maar wel een stuk beter en veel universeler. Als je ooit een extra computer koopt, of iets wireless wilt gaan doen dan heb je de spullen al in huis. Vraagje: Wat voor internet aansluiting heb je? Wat voor een modem heb je?
Modem is een alcatel Speed touch USB. We hebben ADSL dus volgens mij is dat geen probleem alleen ik weet niet hoe snel mijn computer is. Kan je ook terwijl je aan het xboxen bent ook nog iemand op internet zitten? En zoniet, moet je dan altijd de computer aan hebben staan met de software van xboxconnect als je wilt gamen? Het liefst wil ik gamen en dat iemand ook nog op de computer kan zitten of gaat adsl daar te sloom voor? Heb je trouwens perse zo'n andere modem nodig? Mijn internet provider is trouwens van wanadoo.
Een hele bende vragen... 1: Ja, PC gebruik en xbconnect gebruik kan tegelijkertijd. 2: Normaliter is een breedband verbinding voldoende om tegelijkertijd op xbconnect te zitten en op een pc wat op intewrnet te browsen. Ga je met die pc intensief zitten downloaden dan blijft er uiteraard minder (en mogelijk te weinig) bandbreedte over voor je xbconnect verbinding. E.e.a. is sterk afhankelijk van de bandbreedte uit je abonnement en de hoeveelheid aktiviteit die de pc gebruiker veroorzaakt. 3: Je hebt niet persé een ander modem nodig - Ik zou het echter wel aanraden (maar dan moet je ook een ethernetkaart in je PC stoppen). Lees mijn aansluitverhaal hierboven maar eens goed door.
Als ik het dus goed begrijp maakt het niet uit welke opstelling je nodig hebt als je beneden je comp. hebt staan en boven je xbox. Maar als je te gelijk op de pc wil en xboxen moet je voor opstelling 1 kiezen met de hub/switch of met de router. Hoeveel kost een cross kabel (dit is toch gewoon een systemlink kabel), een hub/switch, een router, een extra netwerkkaart?
1) ICS 2) Router Nee, dat is niet waar beide kan je gebruiken om tegelijk te computeren (als je gaat xbox'en vooral met xbconnect en xbox live is het aan te raden om je computer alleen te gebruiken voor xbconnect als je gaat live'en niet) Voor Xbconnect moet je computer aan staan ... omdat deze system link gaat simuleren. Je xbox denkt dat de andere xbox'en op je netwerk zit.
Heb net even deze thread doorgelezen, was al een tijdje van plan om XboxConnect uit te proberen (voornamelijk voor HALO). Ik maak ook gebruik van XboxLive en splits de verbinding via een Linksys BEFSR41 router. Ik heb ook een 2e netwerkkaart in de pc. Als ik het allemaal goed gelezen heb is het dus een kwestie van XboxConnect downloaden, een crossover kabeltje van mn pc naar xbox en gamen maar? Kan iemand me vertellen of ik dit goed begrepen heb.... ? Alvast bedankt!
Volgens mij heb je het wel goed begerepen, en volgens mij kun je zoiezo op xbconnect als je ook op xblive kunt.
je hebt geen eens een crossover nodig ... je router regelt het verkeer van je netwerk ... xbconnect denkt dat hij de packetjes direkt van je pc krijgt Deze setup kan je dus gebruiken bron: www.xbchelp.com
Ik krijg binnen een paar weken sneller internet (ADSL) en ik neem dan Xbox live. Maar ik wil dit ook wel eens proberen. Bij het ADSL pakket krijg ik een multi pc modem (modem + router in 1), kan ik daarmee ook via setup 2 verbinding maken?