Ik wil graag weer op XBC, met mijn nieuwe 2600+athlon.Vroeger heb ik altijd mijn 166 mhz gebruikt voor xbc,ik gebruik setup C met de 2de netwerkkaart.Ik heb de 2de netwerkkaart in een slot in me gedaan,En een cross-over cable van de xbox naar de 2de netwerkaart(voor de rest niks..).Ik heb xbc geinstaleerd en hem naar mijn xbox laten zoeken maar hij vind hem maar niet,ook licht System link play bij halo of andere games niet op.Nou had iemand vertelt dat de nieuwe kaart met met xp of mijn nieuwe pc zou werken,maar het heeft dezelfde aansluiting en paste er perfect in.Ik start mijn pc op en merk geen verschil ook niet van Nieuwe hardware gevonden etc, en vanachter in mijn pc staan 3 leds,maar geen van alle brand.En ook niet de achterkant van mijn xbox.
Provider:Zeelandnet,ik zit muurvast en weet niet wat te doen..,heb een nieuwe netwerkkaart gekocht die in me pc gedaan en dan die proberen te gebruiken maar dan zegt hij:This is a PCI version RSET. It doens't support NON_PCI System !!!<-- dus denk dat ik een verkeerde heb gekocht?
Alvast bedankt..
Laatst bewerkt: 11 mei 2004