1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Centraal] Xbconnect

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 21 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pobo

    pobo Ganja User

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    0
    weet eimand meschien hoeveel een RJ-45 crossover cable ongveer kost en of ze allemaal het zelfde zijn of moet ik op sommige dingen leten.
    want ik wou setup D maken
     
    Laatst bewerkt: 23 mei 2004
  2. fisher

    fisher Freestyler

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    een gewone RJ-45 kabel van 1,5 meter koste bij dixons iets van 7 euro. Zal wel in de buurt liggen.
     
  3. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    IK heb xbox live, ik wil ook xbx connect, wordt ik niet geband als ik xbx connect neem van live, want live wil ik niej kwijt
     
  4. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    nee je word niet gebanned ... kan niet ... xbconnect = system link play
     
  5. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    ok bedankt, dan kan ik zonder hartaanval normaal installen
     
  6. PoX^

    PoX^ Guest

    We verzoeken u ook dan om even naar onze site te kijken www.spam.tk

    /Mod Niet spammen svp! PJ
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 23 mei 2004
  7. pobo

    pobo Ganja User

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    0
    hoi
    xbc is nu gelukt bij mij maar krijg ik het fout bericht van windows xp:dat de internet een ip conflikt heeft als ik join en dan kan ik niet meer op de internet. aleen pas als ik de pc opnieuw start.
    kan iemand mijn helpen
     
  8. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    Schrijf de foutmelding hier eens op. (of is het bedoeld als kwisvraag?)
     
  9. Devil 6x6

    Devil 6x6 Down-Under-Crew.com

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    Help

    ik heb een brandende vraag!!!

    Ik heb dus xbconnect via mijn router->comp->xbox (mijn routr is draadloos)en hij vindt daarbiji mijn xbox ook! Nu kan ik gewoon lekker spelen, geen lag ofzo, maar als ik wil hosten, komt niemand in mijn kamer. Bij mijn ping staat FW, maar forwarding staat aan,firewalls staan uit. Eventueel alle porten open gezet 8603 tcp/udp en nog wat meer, maar hij vertikt het om te hosten.

    Wie kan miji hierbij helpen, want ik wil zo graag kunnen hosten!!!!
     
  10. gizmozz

    gizmozz Bierdoos

    Berichten:
    217
    Leuk Bevonden:
    1
    Aangezien mijn vorige Thread bruut gesloten is ga ik hier maar verder. Ik heb een probleem om Halo te spelen via XBC Mijn XBC werkt voor de rest prima: hij vind mn xbox, programma werkt lekker en ik zie de game in mijn tv scherm. Maar nu komt het probleem. Ik kan de game niet joinen op mn xbox terwijl ik op de Pc er wel in zit. Ik krijg het bericht "Failure to connect to System Link game" op mn tv scherm te zien. Wie kan me helpen?!
     
  11. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    Heb je die Xbc poorten wel naar je PC geforward? Je kunt eenvoudig testen of dat je probleem is: Zet het IP adres van je PC in de DMZ van je router. Als je dan kunt hosten weet je dus dat je port-forwarding niet goed was. (Wel daarna de PC weer uit de DMZ halen, hè?)
     
  12. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    Heel goed; het was ook de bedoeling dat je hier verder zou gaan. ;)

    Heb je dat met alle games? Merk op dat er op Xbc een mengelmoesje van PAL en NTSC games is en je kunt met een PAL Xbox nou eenmaal geen NTSC games linken.
     
  13. gizmozz

    gizmozz Bierdoos

    Berichten:
    217
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik wil alleen halo spelen want ik ben in bezit van Xbox live. Ik heb ook gehoord dat het aan het besturings programma van je pc kan liggen. Bij Xp(wat ik heb) zal die niet werken.
     
  14. Michael_T

    Michael_T XLink KaI: Michael_T

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee man .
    Ik heb nu alles start klaar voor xbox Live : 2de netwerkkaart , crosskabel doorgetrokken naar mijn xbox . De xbox maakt ook al contact met xbox Live , alleen moet ik nog wachten op de credietcard ! En ik draai ook op XP !!!
    Bij mij werken XBConnect & Xlink Kai perfect ! _O_
     
  15. Trossarms

    Trossarms Guest

  16. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
  17. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Sterker nog, als je in bezit bent van een PAL Halo zie je de ntsc servers nieteens. Dus daar kan het niet aan liggen.
     
  18. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    Ow, dat is nieuw, dan. Ik heb lang geleden ooit xbconnect gebruikt en toen zag je alles door elkaar.
     
  19. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Met halo zijn ntsc en pal versies totaal verschillend, ntcs is sneller. Ze kunnen elkaar simpelweg niet zien, ook heb je met PAL ook verschillende regio's, iets waar je ook weer op moet letten :)
     
  20. Michael_T

    Michael_T XLink KaI: Michael_T

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet de xbox Filter in XBConnect op Pal of NTSC zetten . Maar je kunt hem ook op all zetten , maar dan zie je alles door elkaar !
    Wat wel zo is , is dat Halo Pal spellen niet werken met NTSC spellen .
    Waarom weet ik niet & het is alleen met Halo zo !
    Vorige keer was ik Splinter Cell Pandora met iemand aan het spelen die de NTSC versie had .
    Bij Xlink Kai heb je trouwens ook een Menu waar je moet kiezen tussen Pal of NTSC bij Halo .

    PS. : Ik zoek ook nog spelers om Online te spelen !!!
     
    Laatst bewerkt: 1 jun 2004
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina