1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Centraal] Xbconnect

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 21 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nicotjeh.

    Nicotjeh. Guest

    is dit goed,slecht,geweldig,

    Download
    119.9 KByte/sec

    Upload
    29.1 KByte/sec

    Connection
    176.0 Conn/min

    Ping test Nederland
    32.0 ms

    nog een vraagje hoeveel xboxén kannen er maximale joinen zonder lag te hebben als ik een host maak?

    Heb ik een goeie verbinding?
    en is het goed genoeg om een host te maken?
    want ik ging daarnet een host maken met 3 xboxén en de mensen hadden lag kwam dat nou door mij of iemand anders

    alvast bedankt voor de reaktie!
     
  2. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Je verbinding is niet geweldig ... maar je kan wel redelijk met xbconnect spelen .. echter zou ik geen game hosten .. omdat jouw upload speed niet snel genoeg is. ik denk dat jij maximaal voor 1 xbox kan hosten ... maar ook dan heeft hij/zij lag :'-( omdat system link niet echt voor on-line gaming is gemaakt
     
  3. Nicotjeh.

    Nicotjeh. Guest

    Ik heb kabel weet jij meschien hoe ik mij upload enzo verhoog?
     
  4. twist

    twist Guest

    Dat kan niet :+ Of je belt naar je provider en vraagt of ze jou bandbreedte verhogen ;)
     
  5. 100%Jean

    100%Jean Guest

    He Nico, je upload is zeker voldoende om te hosten bij xbconnect. Je hebt 256 up zo te zien, daar moet je zeker 2 xboxen mee kunnen hosten. Alleen je connections zijn erg matig, nu weet ik niet of dat erg nadelig voor je is. De ping is niet super, maar genoeg om fatsoenlijk mee te spelen.
     
  6. GameCrasher

    GameCrasher Halo 2

    Berichten:
    284
    Leuk Bevonden:
    0
    XBConnect werkt niet

    Ik heb een probleem. Ik heb gister een Router gekocht, en het internet en alles werkt goed. Maar toen ik vanmorgen wou gaan XBConnecten kon de PC mijn Xbox niet vinden.

    Er staat alleen: We detected that the computer running XBConnect does not have the detected public IP address. This usually means you are behind a NAT or using a Router. You may need to forward packets from your public IP adres to one of the local IP adresses.

    Ik heb een Chello verbinding, en gebruik een Sitecom Broadban 4s Router.

    Kan iemand me helpen, want ik snap niet wat ik moet doen. :'-(

    edit: het lampje van de 2e LAN poort op de router brand ook niet. (daar zit de xbox op aangesloten)
     
    Laatst bewerkt: 5 apr 2003
  7. GameCrasher

    GameCrasher Halo 2

    Berichten:
    284
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand toevallig ook een Chello verbinding en een Sitecom router? :cool:
     
  8. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Re: XBConnect werkt niet

    Hmm heb je wel de juiste kabel in je router gedaan ... dan bedoel ik een normale UTP kabel inplaats van een cross cable?
     
  9. Nicotjeh.

    Nicotjeh. Guest

    Ik heb een probleem.
    als ik in een host ga kan je normaal praten tegen de mensen die er in zitten alleen ik kan dat nu niet meer.
    dus als ik hallo schrijf en op enter druk kom het niet in het vakje van de chat en ik zie trouwens ook niets van de andere mensen die gejoind hebben hoe komt dat?

    Edit:
    Is al verholpen
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 5 apr 2003
  10. Dokter Gonzo

    Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand hoeveel dataverkeer xbconnect per minuut (of uur) verbruikt/in beslag neemt

    omdat deze thread gedelete was, kon ik het hier niet vinden :)
     
  11. GameCrasher

    GameCrasher Halo 2

    Berichten:
    284
    Leuk Bevonden:
    0
    Re: Re: XBConnect werkt niet

    ja, een UTP calbe. Weet iemand toevallig ik dit moet doen:
    You may need to forward packets from your public IP adres to one of the local IP adresses.
     
  12. NatureGoneWild

    NatureGoneWild Nuub on steriods!

    Berichten:
    1.578
    Leuk Bevonden:
    5
    Hehe rumble zeg maar gerust;zeker desje is altijd van de partij :)
     
  13. RumbleBumble

    RumbleBumble Active Member

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry dat ik er zaterdag avond niet was. Ik weet niet wanneer ik weer online kom. Ik laat het je nog wel horen.
     
  14. Nicotjeh.

    Nicotjeh. Guest

    Destrukt-DCF(d1
    Was gister strak he op xboxconect wij 2en:cool:
     
  15. johnno

    johnno Active Member

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    heb gisteravond met dumeter ernaast gezeten.. ik hoste het spel, had 2 andere xboxen aangesloten. Voorzover ik opgelet heb was het ongeveer zo'n 4mb per uur

    Speelde overigens halo..
    maar mensen even iets anders, kreeg vanochtend deze url in mn mail:

    http://www.gameswine.com/

    Daar zou je dus een programma a la xbconnect moeten kunnen downloaden enzo.. maar dat is verder niet zo spannend, wat mijn aandacht pakte was : VOICE ENABLED

    ?? jaja dat dacht ik dus ook, heb ze gelijk een email gestuurd. Wil namelijk weten of dat met de live headset is of dat je met een microfoontje aan je pc moet gaan zitten

    Tot nu toe nog niks terug gekregen, maar misschien weet iemand het hier (programma al geprobeerd misschien).
     
  16. RumbleBumble

    RumbleBumble Active Member

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik me niet vergis kan je met XBconnect ook praten onder het game. Ik dacht dat een keer ergens te hebben gehoord iig. :)
     
  17. MrJoinT

    MrJoinT -=SMILE=-

    Berichten:
    138
    Leuk Bevonden:
    0
    Re: Re: Re: XBConnect werkt niet

    Dan moet je in de NAT tabel van je router(welke een public(naar internet toe)ip heeft), bepaalde poorten forwarden naar het lokale ip van je pc.
     
  18. johnno

    johnno Active Member

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0

    ja ok via de console van xbconnect... Want via de live headset werkt het niet.
     
  19. Nicotjeh.

    Nicotjeh. Guest

    Hoe?
    ik weet wel dat het met Ghost Recon kan.
    maar hoe werkt het dan bijv met Halo?
     
  20. NatureGoneWild

    NatureGoneWild Nuub on steriods!

    Berichten:
    1.578
    Leuk Bevonden:
    5
    halo ondersteunt geen "voice" de games van XBL die je ook op XBC kan spelen werken wel met de communicator(ghost recon unreal etc,mechassault etc.)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina