1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Centraal] Xbconnect

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 21 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Michael_T

Michael_T XLink KaI: Michael_T

Leuk Bevonden:
    0
    Zo kwaad was het eigenlijk niet bedoeld , maar een hoop mensen spreken zo negatief over XBConnect ! :'-(

2. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Nou ja, laten we eerlijk zijn. Xbconnect is een oplossing voor mensen die online willen Halo-en en voor mensen die geen geld hebben voor Xbox Live (of het er niet voor over hebben). Voor de tweede categorie is XBC dus eigenlijk een "cheaperlive" oplossing en daar kijken de gebruikers met "da reel thang" dan logischerwijs een beetje op neer...

3. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    idd, vergeleken met Live vind ik XBC echt niks, maakt verder niks uit voor de mensen die wel XBC gebruiken en het fijn vinden is dat toch mooi. alleen als je gewend bent om zonder lag (of delay, wat je ma wil;)) te spelen, dan valt XBC toch zwaar tegen.

jammer, maar misschien wordt het ooit nog wel beter.

4. Michael_T

Leuk Bevonden:
    0
    Nou , mijn probleem met Live is dat ik een Creditkaart moet neemen om er op te komen .Ik zoek eigenlijk iemand die voor mij een Xbox Live Abo neemt & dat ik hem per maand kan terug betalen !
    Er zouden toch ook van die Kraskaartjes komen ? :confused:

Er zijn trouwens nog meer oplossingen als je geen Live hebt :

Gamespy Xbox Tunnel ,
    Xlink kai ,
    Aladin of zo ,
    XBConnect ,
    Zelf een system link maken via het internet ( ben nog bezig hoe dat in zijn werk gaat ) !

Laatst bewerkt: 2 jul 2004
  5. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    kraskaartjes komen niet hier in europa...
    probeer de CC van je oom of buren, kennissen te gebruiken...
    betaal 1x €60 euro en verzeker hem dat M$ nx met de gegevens doet.

6. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    En bedankt |:-
    Ik heb gewoon het geld en ik heb het er voor over, ik heb het alleen tig mensen gevraagt of ik hun cc mocht gebruiken en van allemaal mocht het niet. Geloof me, als ik de kans heb om op live te gaan neem ik die met bijde handen aan.

7. Michael_T

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dus precies hetzelde probleem ! :'-(

8. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5

Ja hoor en het zit vol noobs, hoop onzin in mijn mening.
    Ken genoeg mensen die meer uitgegeven hebben aan netwerkkaarten voor xbc en routers en hubs dan het geld voor een starterspakket.Heeft halo 1 xbox live?Nee, en ik hoef niet perse zo'n headphone op en ik kan als ik wil dan ook op me gemakje unreal spelen op xbc..

9. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    met lag ja...of delay, hoe je het ook wil noemen

:confused:

edit: hij zegt trouwens helemala niet dat het vol noobs zit. hij zegt gewoon dat mensen met live neerkijken op de mensen met XBC, is ook zo. live is echt 10x btr dan XBC, maar das mijn mening:)
    hij zegt btw ook dat het cheaperlive is, wat je niet kunt ontkennen

Laatst bewerkt: 3 jul 2004
  10. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Maar nu worden wij wel bestempelt als de sukkels van xbc, waar ik het dus niet mee eens ben. Voel je je nou echt zoveel beter als mensen die op xbc spelen? Wat een onzin. Ik heb gewoon nog geen credit card kunnen nemen, ik zelf ben te jong en moet wachten tot februari 2005.

11. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    neej, ik voel me niet beter omdat ik Live heb, het is mijn mening dat ik zeg dat XBC minder is dan Live. geloof me, als je Live hebt...zul je alleen maar voor halo nog op XBC zitten, de rest van de keren dat je online speelt ben je lol aant trappen met engelsen of amerikanen via je communicator.

en het is een feit dat er op XBC lag is, in bijna alle servers. op Live ( met de goede instellingen) niet.

12. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Dat er lag is ligt niet aan Xboxconnect maar aan het spel Halo, dat spel is gewoon niet gemaakt voor een 1024k verbinding, maar gewoon voor 10mbit lan. Ik zit nu ook alleen maar op xbc voor Halo, de rest kan me voorlopig niet echt schelen, tsjah soms host ik met een clanmaatje weleens pgr2 maar dat komt lange niet bij de verslaving van Halo online.

Ik geloof ook wel dat Live beter is als Xboxconnect, maar ik vind dat Pejannl het wel een beetje raar post, alsof wij maar de sukkels zijn die niet op live kunnen, beetje flauw.

Laatst bewerkt: 3 jul 2004
  13. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Ja hij zegt het ook wel wat raar maar hij bedoelt gewoon mensen die niet op Live kunnen dmv geldgebrek (zal wel niet zijn) maar meestal door geen credit card ofzo.

Ik vind het jammer dat bij Halo veel lag is want dit is natuurlijk wel een erg leuk spel om te spelen.

14. Tijmen

Tijmen Master Chief

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb beide.
    Eerst live en nu xbc erbij.
    Wilde graag Halo ook met meer dan 2 spelen zonder met xboxen te slepen :)

15. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Doed, ik zeg niet dat het zo ís, maar ik zegschrijf dat er een aantal mensen zo over denken.

Ik speel zelf regelmatig Halo op XBC en ben in het geheel niet denigrerend over XBC. Maar feit is dat het een lapmiddel is en dat sommigen daarom een beetje flauw doen tegen XBC-ers.

Don't shoot the messenger.

16. venom

venom Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    hey mense ik krijg connect niet aangeslote
    Ik heb wireless van KPN SPeedtouch
    ik heb al L!VE
    maar hij kan mijn Xbox nie vinde??
    wie kan me helpe!

17. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Geen firewall aanstaan? Die wil Xbox Connect namelijk nog wel eens blokkeren.

18. venom

venom Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ja maar ik heb zo'n modem/router ineen!
    Maar hoe kan ik firewall checke dan??
    Ik krijg een foutmelding als ik die usb adapter check!
    Blauw scherm

19. sargeant swift

sargeant swift geen titel

Leuk Bevonden:
    0
    bij mij is juist andersom, wel xbc geen l!ve :'-(

20. Devil 6x6

Devil 6x6 Down-Under-Crew.com

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ook speedtouch wireless van kpn. Leg het probleem wat uitgebreider uit, zodat ik je kan helpen. Het je wireless je xbox verbonden? of via een utp kabel, dat soort dingentjes!!!:D

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina