1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Centraal] Xbconnect

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 21 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Volgens mij gaat de "normale" versie van XBC binnenkort offline, en moet je perse v 5.0.1.7 hebben. Weet niet of je dan nog op de "normale" versie kan, of dat je perse moet joinen via neXBC. Neem aan dat er over een tijdje iedereen host over neXBC en dan de "normale" versie gaat verdwijnen.
     
  2. laurensversluis

    laurensversluis Ooohjax!

    Berichten:
    416
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja idd maar de "classic XBC" kan je ook aanklikken IN neXBC ;)
    Het word dus een combo...dan kan je zelf kiezen..kortom-> TOP!
     
  3. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Gaat dus om de vorige versie van neXBC :) Niet goed gelezen |:-
     
  4. Michael_T

    Michael_T XLink KaI: Michael_T

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    0
    Als een Server aan het flikkeren is , dan is het spel bezig . Dan kunje dus beter niet joinen !!! Daarom flikkeren ze dus !!! 8)
     
  5. laurensversluis

    laurensversluis Ooohjax!

    Berichten:
    416
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nog nooit gehad dat een server "stil" bleef staan... :confused: ...toeval?
     
  6. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Dat dacht ik ook. Maar als ze de hele tijd flikkeren (zeg 10 a 15 keer) dan gaat ie dus 10 tot 15 online-offline-online-offline etc. Lijkt me sterk :) Daar komt nog bij, dat je wel games kan joinen die al bezig zijn ;) Je kan gelijk hebben, maar weet niet zeker of je dat ook hebt ;)
     
  7. Dwaalgast

    Dwaalgast FCB

    Berichten:
    180
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb helemaal geen verstand van XBConnect, dus het is misschien een domme vraag, maar moet ik een account aanmaken voor XBC of kan ik als ik het programma opstart zo spelen? En waar moet ik die account dan evt. aanmaken?

    Verder: kan ik XBC draaien op de volgende manier: modem-->router-->2pc's + 1xbox of moet ik een kabel van mijn pc naar mijn xbox hebben?

    Alvast bedankt.
     
  8. McGreen

    McGreen The Iceman

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    Zodra je het spel opstart dan moet je je inloggen, maar er staat ook een linkje, waar je je kan registreren, en dat moet je doen, maar je krijgt 1 malig een mail met je gegevens dat is alles

    nee dat hoeft niet, je moet gewoon je xbox in het netwerk hangen, dan vindt hij hem vanzelf, maar je moet dan wel een game in de xbox hebben zitten, en dan moet je naar system link en dan bij search game, anders ziet hij hem niet
     
    Laatst bewerkt: 14 nov 2004
  9. Dwaalgast

    Dwaalgast FCB

    Berichten:
    180
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke ik heb nu idd een account aangemaakt. En HALO1 opgestart. Wat moet ik nu doen?
     
  10. McGreen

    McGreen The Iceman

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    multplayer systemlink dan wachten bij het scherm serch for games, ddan moet je in xbc een halo game aan klikken, en dan connect hij, en als je er in zit verschijnt de game vanzelf

    als je een router/firewall hebt moet je wel port 8602 TCP open zetten, anders kan je niet connecten
     
  11. Dwaalgast

    Dwaalgast FCB

    Berichten:
    180
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik heb een router. hoe zet je die poort open dan? ik heb daar echt geen verstand van :)
     
  12. McGreen

    McGreen The Iceman

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    welke router heb je?

    kijk hier ffklik
     
  13. Dwaalgast

    Dwaalgast FCB

    Berichten:
    180
    Leuk Bevonden:
    0
    nee het ligt niet aan de router. ik heb net een game gejoined. dus dat lukt nu. maar als de host de game start, verschijnt er in mijn beeld dat mijn disc dirty or damaged is! ik had hier ergens iets over gelezen. wat moet ik hiertegen doen?
     
  14. McGreen

    McGreen The Iceman

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    port open zetten
     
  15. Dwaalgast

    Dwaalgast FCB

    Berichten:
    180
    Leuk Bevonden:
    0
    Is dit misschien de oplossing? En betekent dat dat je naar split-screen moet gaan, en dan in je eentje een game starten en dat kan dat niet en dan teruggaan en dan doet ie het?
     
  16. McGreen

    McGreen The Iceman

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    probeer het, ik heb het ook eens gehad, toen heb ik de xbox opnieuw opgestart en toen was alles goed
     
  17. Dwaalgast

    Dwaalgast FCB

    Berichten:
    180
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke, nog een keer: je doet je xbox (HALO) aan en gaat naar system-link, daar selecteer je je profiel en dan komt er een scherm: LOOKING FOR GAMES. DAN PAS join je een game op xbc? Daarnet lukte dat, en toen kreeg ik dus dat zogenaamde probleem met me disc. Nu doe ik dat ook, maar verschijnt er nog steeds dat LOOKING FOR GAMES. Ik ben het ff kwijt.
     
  18. McGreen

    McGreen The Iceman

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    dan moet je weer een game joinen in xbc, soms zit je in xbc in de game, maar dan moet de host nog een game maken
     
  19. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Deze draad leeft meer dan de draadloze live draad :) Dus bij deze nog eens mij vraag hier:

    Deze router :
    [​IMG]
    Linksys wireless AP + cable/ DSL router + 4-poort switch BEFW11S4

    4 poorts 10/100 Switch
    Roaming
    Best Accesspoint
    Load balacing
    Wi-Fi standaard
    Netwerk verkeer filter
    RP-TNC antenne aansluiting


    BEFW11S4


    met deze ontvanger:
    [​IMG]

    Linksys Wireless-B Game Adapter Euro 41,65incl Euro 35,00 excl

    Zonder Lag draadloos gamen
    Geschikt voor PlayStation®2, Xbox™, and GameCube™
    Easy setup


    WGA11B


    Gaat dit lukken? En ga ik echt geen lag krijgen zoals dat daar staat? Gebruik hem alleen voor XBC. En wat raden jullie mij anders aan? Ben al in het bezit van deze router, dus graag daar een oplossing bij :) BVD
     
  20. Dwaalgast

    Dwaalgast FCB

    Berichten:
    180
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke, ik heb XBC nu een beetje door en speel HALO2! Egt vet, had niet gedacht dat het zo makkelijk zou zijn!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina