[XOne] [Centraal] Xbconnect

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 21 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MisterJ

    MisterJ Girls Lover

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    kan je ook online op xbconnect zonder een omgebouwde xbox? een maat zegt van niet
     
  2. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    tuurlijk kan dat, het is gewoon system link in het groot *)
    Ik heb toevallig exact die Linksys Game Adapter : Perfect! Is echt geen verschil met een draadje... Ik heb nooit lag *)
     
    Laatst bewerkt: 14 nov 2004
  3. MisterJ

    MisterJ Girls Lover

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    wat heb je ervoor nodig, behalve die progamma heb geen router maar is het ook mogelijk direct connect
     
  4. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    je moet je xbox aansluiten op je netwerk met een (utp) kabel (of draadloos)en vanaf je pc xbxonnect draaien basicly.
     
  5. MisterJ

    MisterJ Girls Lover

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    hoeveel kost een utp kabel, heb chello heb geen andere comp en wil via direct connect dus aansluiten aan me modem zonder router voor te kopen, en hoe zit het met de lag?
     
  6. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    UTP kabel is verschillend per lengte, ik heb een 10 meter voor €10,nog iets gekocht
    Direct via je pc kan alleen OF: je hebt 2 netwerk kaarten OF je hebt een USB modem(dan heb je nog een netwerk stekkertje over) OF: (maar werkt volgens mij niet) je hebt een multi PC modem,
    ik hoop je hiermee genoeg te hebbe geholpen

    EDIT: Lag ligt eraan hoeveel je connectie snelheid met je tegenspeler is
     
    Laatst bewerkt: 14 nov 2004
  7. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Ok thx!! Ga ik hem een deze dagen even bestellen :9
     
  8. laurensversluis

    laurensversluis Ooohjax!

    Berichten:
    416
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar kan je de Linksys Wireless-B Game Adapter het voordeligst krijgen en waar kan ik meer informatie krijgen?
     
  9. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    routershop Weet niet waar je hem nog meer/voordeliger kan krijgen.
    Edit: Als ik dat zo zie, is ie daar het goedkoopst. tweakers is offline... zo daar straks nog even de pricewatch checken.
     
    Laatst bewerkt: 15 nov 2004
  10. laurensversluis

    laurensversluis Ooohjax!

    Berichten:
    416
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn pc heb ik direct aangesloten op een adsl modem -> ik gebruik dus nu geen router... is dit een probleem? Is de Linksys Wireless-B Game Adapter een soort router of is het er gewoon 1. :confused:
     
  11. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Dat werkt net zo als een kabel, maar dan is de kabel weg :cool: Dus draadloos. Je moet dan nog wel een draadloze router erbij hebben.
     
  12. Robbertus

    Robbertus X B O X

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    11
    hallo mensen k heb een dell router (2300) en ik heb mn xbox aangesloten op mn pc die verbonden is met de router.

    k heb port 8602 enzo opengezet en geforward enz. maar toch kan nexbc mn xbox niet vinden voorheen zonder de router had ik geen problemen. Ik snap echt niet hoe dit kan zou iemand zo vriendelijk willen zijn om mij te helpen?
     
  13. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    heb je een firewall op je pc draaien?
     
  14. DuttY_r0cks

    DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

    Berichten:
    1.162
    Leuk Bevonden:
    0
    he ik ga morgen een router kopen en heb een vraagje ik ga het dus zo instaleren
    1. kabel gaat van me modem naar de router
    2. kabel gaat van me pc naar de router
    3. kabel gaat van xbox naar de router

    als ik dat heb gedaan moet ik de router nog instaleren
    en hierna moet ik de software van xbconnect downloaden en instaleren ( nadat je de software hebt geinstaleert hoef je dan verder ook geen aanpassingen op je pc te maken ..?? want heb geen verstand van die moeilijke shit )

    is dat het dan kan ik dan gelyk online spelen of heb ik het helemaal fout ..??
     
  15. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    waarschijnlijk kun je meteen online spelen.
    mocht het niet zo zijn; zet de juiste poort(en?) poort open en het zou wel moeten werken.:)
     
  16. DuttY_r0cks

    DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

    Berichten:
    1.162
    Leuk Bevonden:
    0
    ok bedankt en die poorten open je toch met die instalatie cdtje die je samen met de router krygt ..??
     
  17. MisterJ

    MisterJ Girls Lover

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    kan je ook met een chello motorola surfboard online gamen op xbxconnect, zonder router dus direct op internet aangesloten
     
  18. seymore butts

    seymore butts XBW MeGa_PaNty

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    ja denk het wel :confused: probeer maar even ik denk het wel hea! :+

    kun je trouwens op xbconnect met 2 xboxxen tegelijk of heb je daar xbconnect pro voor nodig??
     
    Laatst bewerkt: 16 nov 2004
  19. DuttY_r0cks

    DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

    Berichten:
    1.162
    Leuk Bevonden:
    0
    he heb net router alles aangesloten heb die software gedownload van xbc nu wil ik een halo 2 spelen maar dan kryg ik opeens een bericht dat xbc nu me xbox verbinding gaat checken maar het duurt al 10 min dat het me xbox zoekt hoor dat zo of is er iets fout ..??
     
  20. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Start je xbox + halo2. Ga naar system-link games en net zo ver tot ie naar hosts zoekt, of waar je zelf een spel kan hosten. Ren als een wilde naar je pc, en laat XBC naar je xbox zoeken. Dan zou hij hem (direct) moeten vinden :)

    *600 posts *)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina