1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Centraal] Xbconnect

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 21 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DuttY_r0cks

    DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

    Berichten:
    1.162
    Leuk Bevonden:
    0
    als ik een game wil hosten of zeg maar de room in wil gaan om te spelen word ik steeds uitgekickt by elke room ofsow ( ken die termen niet )

    nu zie ik het als ik room binnen ga en dan zie ik onder in xbox not found wat moet ik nu doen ..??
     
    Laatst bewerkt: 16 nov 2004
  2. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Room vol? Auto kick vanwege te hoge ping? Overigens zie je onderin een game room 2 kleine vierkantjes. Als die groen knipperen, heb je connectie met je xbox.
     
  3. DuttY_r0cks

    DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

    Berichten:
    1.162
    Leuk Bevonden:
    0
    dat zie ik niet maar ik denk dat het komt omdat xbc geen verbinding kan maken met xbox als ik naar general options ga en op find klik dan zoektie het heel lang maar vind nog steeds nix hoort dat zo dat het de eerste keer zo lang over doet of hoort het gelyk te connecten ..?? of moet ik poort openen zo dat me xbox verbinding kan maken via router naar me pc ..?? heb geen verstand van dat
     
  4. xbox_casemod

    xbox_casemod mn naam is gideon

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een vraagje wij krijgen als het goed is een nieuwe/snellere internet verbinding. :D (ik moet er wel zelf voor werken maarja dat heb ik er voor over :p
    maar nu is mn vraag:
    1. hoe snel moet je verbinding zijn om probleemloos te kunnen hosten en spelen
    2. welke verbinding is er precies goed geschikt voor(provider en snelheid)(en graag zo goedkoop moegelijk :p
    3. kan je ook met meerdere personen op 1 internet verbinding spelen(dus dat ik een xbox ernaast zet en ze via een router/hub aansluit op het internet)
    4. wat kost een router en moet ik er een speciaale voor hebben of werken ze allemaal)

    edit: wat is de pro versie :confused:
     
    Laatst bewerkt: 16 nov 2004
  5. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Poorten enzo weet ik ook niet :) Heb zelf een draadloze router, en alles deed het meteen. Als je system link doet, en je komt in het scherm waar hij naar games zoekt, dan kan XBC je xbox vinden. Poorten enzo, moet je niet bij mij zijn :)
     
  6. DuttY_r0cks

    DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

    Berichten:
    1.162
    Leuk Bevonden:
    0
    whehe ok , maar je bedoelt ik moet eerst system link drukken en dan paar menus later moet ik in het pregame lobby zyn en aan rechts boven zie je dan player 1 staan en de map bedoel je die scherm als dat het is heb ik het al gedaan
     
  7. Robbertus

    Robbertus X B O X

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    11
    sorrie voor de late reactie maar ik heb de standaard firewall van sp2 draaien en ik heb bij uitzonderingen xbc aangevinkt dus daar zou t ook niet aan liggen?

    ik zie trouwens wel bij de lan-verbinding naar mn xbox dat hij beperkte mogelijkheden heeft ligt t misschien hieraan
     
    Laatst bewerkt: 17 nov 2004
  8. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Ja.. als ik je goed begrijp, is dat het goede scherm :9 Dan ga je naar je pc met XBC en zoek je naar je xbox. Dan kan XBC hem snel vinden. Als ie dat niet doet, weet ik het ook niet.
     
  9. xbox_casemod

    xbox_casemod mn naam is gideon

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    niemand geeft antwoord dus ik raag het nog maar een keer\
    kijk hieronder




     
  10. Michael_T

    Michael_T XLink KaI: Michael_T

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor de Pro Versie moet je betalen en er zitten maar een paar kleine extra dingen aan vast .
    Zoals je buddy lijst kan groter als 30 man ,
    Costumize kicks ,
    Je kan meer text in je host venster verwerken ...
    dat soort dingen dus .

    Je kan goed hosten als je een upload heb van 384kbps of zo .
    Dat heb ik namelijk en ik heb afgelopen weekeinde een 10 man system link match goed kunnen hosten !
     
  11. xbox_casemod

    xbox_casemod mn naam is gideon

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    en wat voor download speed moet je hebben
     
    Laatst bewerkt: 17 nov 2004
  12. Michael_T

    Michael_T XLink KaI: Michael_T

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    0
    Om echt heel goed te hosten heb je toch wel zo'n 2,5 mbit download nodig en een upload van 1024kbps !
     
  13. DuttY_r0cks

    DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

    Berichten:
    1.162
    Leuk Bevonden:
    0
    he ik kan geen game joinen kryg steeds time out ofsow wat doe ik verkeerd ..??
     
  14. xbox_casemod

    xbox_casemod mn naam is gideon

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    ja wet je hoe duur dat is, maar om normaal te hosten en geen lag te hebben(ik weet niet wat het beteken, denk stotteren ofzo) hoe snel moet je vebinding zijn en hoeveel kost het

    maar ik heb dan nog een probleem; wij heb nu de traagste verbinding van @home
    maar daar zit ik aan vast tot en met maart
    kan ik gewoon bellen en vragen of ze onze verbinding overzetten naar iets sneller(of er na toe gaan of wat dan ook

    edit: wat is mbit mega bite?
     
    Laatst bewerkt: 17 nov 2004
  15. NatureGoneWild

    NatureGoneWild Nuub on steriods!

    Berichten:
    1.578
    Leuk Bevonden:
    5
    xbox_casemod ga is naar www.speedtest.nl en schrijf de snelheiden van daar naar hier, kijk dan wel of het genoeg is..
     
  16. seymore butts

    seymore butts XBW MeGa_PaNty

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    even weer terug naar de vraag van dutty rocks--> ik had precies hetzelfde probleem ik weet niet precies hoe jouw opstelling is maar ik denk dat daar een fout in zit. ik had ook zoiets totdat ik er zo ziek van werd en maar gewoon op de hoofd pc heb aangesloten nu doet ie het maar ik moet steeds meters ver lopen om naar die pc te gaan :mad:
     
  17. DuttY_r0cks

    DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

    Berichten:
    1.162
    Leuk Bevonden:
    0
    hey heb het sow aangesloten

    1. kabel gaat van me modem naar de router
    2. kabel gaat van me pc naar de router
    3. kabel gaat van xbox naar de router

    is tog goed want als ik me wil aanmelden op live dan lukt het aleen lukt dit niet kan je me maybe helpen of iemand anders :'-(
     
  18. indokatro

    indokatro Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    XBC detect mijn xbox niet

    NExbc detect mijn xbox dus niet!
    Ik heb alle stappen doorlopen wat ze van me vragen.
    Dat is: clear list, en klik find...tut tut tut..niks gebeurt...
    Mijn netwerksetup is de configuratie met 2 NIC kaarten met een hub daartussen, dus niet veel bijzonders en al helemaal niet met routers ed.
    Dus wat is heel belangrijk om te weten om alles goed te laten werken binnen 1 netwerk? Precies, de instellingen van de IP, subnetmask en gateway...
    Nou goed, die heb ik dus ingesteld voor zowel PC als xbox, en dat gaat zelfs zo goed dat ik ook kan FTP'en.
    Nu, leek mij logisch dat als ik kan FTP'en dat dat het ultieme bewijs is dat mijn xbox aangesloten is opdezelfde netwerk als mijn computer.
    Kan iemand dit bevestigen?
    Maar goed de gasten bij xbc help kanaal van de chat konden mij ook niet veel meer helpen, ik zoek mijn heil dus bij jullie vriendelijke mensen...
    Misschien een history'tje erbij:
    Ten tijden van XBC3 werkte alles prima. Ik kan me ook nog herinneren dat ik toen een hele andere IP adres had, waarmee ik wel op XBC kon komen. En hier komt het vreemde: daar kon ik niet mee FTP'en.
    Jah ik weet het, wat moet je nou met zoiets..., maar je weet maar nooit...
    Heeellluuup me.....
     
  19. Samstradamus

    Samstradamus Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had gister voor t eerst xboxconnect op mijn pc gezet. Toen kon hij mij xbox wel vinden, wil ik het vandaag overnieuwe proberen vind hij mij xbox niet. Beetje raar?
     
  20. Bojazz

    Bojazz Miighty Thumbstiick

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik Heb precies hetzelfde probleem als Dutty...met sommige servers connect die wel..maar dit zijn er maar heeeel weinig meestal 1 van de 10 fzow..kan iemand uitlegguh wat ik moet doen.. heb ik miss iets over het hoofd gezien fzow..???? of een poort niej opengeset..??
     
    Laatst bewerkt: 18 nov 2004
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina