1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Centraal] Xbconnect

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 21 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hiny

hiny Master of Battle

Leuk Bevonden:
    0
    ey, ik wil xbox connect nemen, alleen ik heb een probleem.
    ik heb hem hier even geschetst:

[Plaatje lukt niet, kan alleen binnen ml |:- ]

iig:
    ik heb op dit moment de pc aangesloten op het internet, en de laptop is verbonden met de computer. Nu wil ik de xbox er bij aansluiten, en hoe kan ik dat het best doen?. Ik zat te denken aan dit:
    Hub tussen de comp en pc, en dan verbinden met zowel xbox als laptop.

Kan ik het op de nieuwe manier aansluiten, en gaat dit grapje me veel geld kosten?
    of zijn er betere/goedkopere manieren.

Laatst bewerkt: 18 nov 2004
  2. indokatro

indokatro Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mensen! Help me ff...Weet je wat het is? Ik vind XBC dus echt dope! Echt vet...Ipv in je eentje spelen, met meerdere mensen is tog gewoon de bomb.
    Dus luister dan, degene die een beetje geinteresseerd is in mijn probleem en het ook nog es kan oplossen krijg van me 25 euro!!!
    Dat krijg je dus als je mij de opstelling kan geven van mijn xbox/pc/hub met de daarbijbehorende instellingen en alles prima werkt waardoor XBC mijn xbox detecteert.
    Dus een advies om mee te beginnen is: Zet je xbox in je netwerk met exact dezelfde onderdelen als ik en krijg em aan de praat.
    Dus mijn configuratie is als volgt:
    1 pc
    1 xbox
    1 hub
    2 cat kabels
    2 NICs

Een van de NIC kaarten van de PC gaat naar de muur waar ik internet uit de LAN verbinding met de flat haal. De andere NIC kaart gaat naar de uplink van de hub mbv cat kabel 1. cat kabel 2 gaat van hub naar xbox.
    Vervolgens zijn de instellingen van de IP:
    PC:
    IP: 192.168.1.4
    SUB: 255.255.255.0
    GATEWAY: 192.168.0.1
    Xbox:
    IP: 192.168.1.5
    SUB: 255.255.255.0
    GATEWAY: 192.168.0.1
    Met deze instellingen werkt het prima. Dat wil zeggen ik kan FTP'en van mijn xbox naar pc, vice versa.
    Nu ga ik ervan uit dan kan je daarmee dus ook XBC'en. Niets van waar...
    XBC detect mijn xbox niet!

Als je twijfelt aan de netwerk hardware opzet, is hier nog een informatie.
    In het verleden, tentijde van XBC3 werkte het prima, alleen had ik toen hoogstwaarschijlijk andere IP instellingen. Ik kan me zelfs nog herinneren dat ik met die IP instellingen niet kon FTP'en!!!!

Help me, en verdien die 25 euro!!!

3. indokatro

indokatro Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo laat die 25 euro maar zitten! Die XBC heb ik nu niet meer zo hard nodig. Met name omdat ik nu tog al mijn pleziertje heb met Xlink!!!
    Maar voor diegene die het nog allemaal voor me wil uitzoeken, joh, dan worden we dikke maatjes en trek je misschien tog nog die 25 euries uit me... O-)

4. TheWalrus

TheWalrus Guest

In vergelijking met live is XBoxconnect wle hele erg laggy. Het valt me op dat ik op live veel minder vaka verlies omdat de host voordeel heeft. Maar dat geldt eigenlijk alleen in halo 2.

5. laurensversluis

laurensversluis Ooohjax!

Leuk Bevonden:
    0
    Zodra je lag hebt stop je gewoon en pak je een andere server... simpel toch? ;)

6. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    In halo2 is er vooral(zeker op 1 on1) geen noemenswaardige lag, dus dat is onzin.Zijn gewoon gasten die hosten zonder te weten wat hun eigen host aankan, dat ligt aan de host niet aan xbc..

7. DuttY_r0cks

DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

Leuk Bevonden:
    0
    jongens kan iemand me helpen :confused:

8. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Mischien heb je hier wat aan?

Vraag het anders daar even op het forum. Denk dat je daar meer kans op hulp hebt :)

edit: heb je wel alle poorten opengezet? Anders is hier een draad met (wat ik denk) hetzelfde probleem. hier wordt gezegd, dat poorten opengooien het probleem moet oplossen :)

Laatst bewerkt: 19 nov 2004
  9. pobo

pobo Ganja User

Leuk Bevonden:
    0
    hoi
    ik ga morgen denk ik zoon nic card kopen maakt het niet uit welke ik koop of moet ik op bepaalde dingen letten,en moet ik zoon dure kopen of eentje rond de €15

10. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    Je kan eigenlijk in feite de goedkoopste nemen die je wilt zowat, mijne koste 5 euro en doet het perfect al 3 jaar lang :)

11. seymore butts

seymore butts XBW MeGa_PaNty

Leuk Bevonden:
    0
    dutty rock--> ik denk dat je de poorten even open moet zetten weet je hoe dit moet? nouja iig staat op die help site[met die set ups A,B,C,D,E ed.] daar staat dat je poort 8000 nog iets open moet zetten voor inkomend en uitgaand er staat ook een lijst bij hoe je dit doet bij verschillende routers suc6 en als het dan niet lukt dan moet je off even naar zón pc winkel gaan die weten meestal wel wat aardige dingetjes.
    ik weet hoe je je voelt ik had precies hetzelfde :mad: _O_ 8) :eek: O-)

hee dutty rocks jij hebt setup B van die help site ofniet?[http://www.xbchelp.com/network/]dan moet je dit doen _O_
    kijk; you will need to forward ports 8602 both incoming and outgoing to the internal ip address of your pc.
    dat zocht ik _O_

en voor iemand anders weet niet wie dat zei over dat 1 van de 10 keer inloggen dat komt omdat je een crossover kabel gebruikt lijkt me ;) je moet een straight hebben [terwijl bij mij een crossed utp kabel prima werkt 8) ]

en dan was er nog iemand die zij dat xbC zijn xbox niet kan vinden nou hij kan die van mij ook niet vinden maar hij doet het wel ja ik weet het erg vaag maar van dat zoeken moet je eigenlijk niets van antrekken ;)

Laatst bewerkt: 20 nov 2004
  12. DuttY_r0cks

Leuk Bevonden:
    0
    he thnx man jah heb setup b heel vaag eigenlijk als ik me op live wil melden lukt het wel mjah
    er staat op die site geen hulp hoe je poorten moet openen van een sitecom router das jammer want word er niet wyzer op heeft hier iemand een sitecom xDSL/cable router dc - 207 van 30 euro die me kan helpen om poorten te openen :'-(

13. Phantom X

Phantom X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    The next evolution of XBC is due out very soon. neXBC (next evolution XBC) will change the way you play system link games. You will no longer need to join rooms, or even be at your PC to play. neXBC is designed to let you play the games you want, with the people you want, for as long as you want without having to touch your PC. Fire up neXBC, set your game type filters, and relax in your recliner for a evening of non stop gaming.

Currently we are internal testing and tweaking our filters. Keeping our fingers crossed, we hope to have it in the hands of our Pro users by the weekend. Stay tuned!

Het lijkt me wel cool om op je xbox gewoon online te spelen zonder de pc
    net als op xbox live. Ik hoop dat ook de mensen die geen xboxconnect
    hebben gekocht dit ook kunnen.

14. McGreen

McGreen The Iceman

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan die neXBC al downen, maar dat is de alpha versie, ik ga hem vanavond, anders morgen testen

15. xbox_casemod

xbox_casemod mn naam is gideon

Leuk Bevonden:
    0

ik ga een nieuwe verbinding aan schaffen daarom moet ik het weten
    maar mijn verbinding kan dat niet
    i heb maar 8 kb sownload ofzo :$

16. McGreen

McGreen The Iceman

Leuk Bevonden:
    0
    wat voor internet verbinding heb je nu?
    ik denk dat je iets van 56k lijntje hebt liggen, als je echt online wilt gamen met xbconnect, dan moet je overstappen naar kabel of adsl, mijn voorkeur gaat uit naar adsl

17. DuttY_r0cks

Leuk Bevonden:
    0
    8 kb wow _O_ _O_ _O_ _O_

18. DuttY_r0cks

Leuk Bevonden:
    0

he jongens heeft een van julie een sitecom router en kan degene me helpen om een poort te openen ..?? :'-(

19. Phantom X

Phantom X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hmmzzz maar dan liegen ze wel hoor. Wat ik ervan begrepen heb is
    dat je online kon spelen met de xbox zonder de pc ervoor nodig te
    hebben net als xbox live maar je hebt dus blijkbaar toch nog wel
    pc voor nodig.Ben erg teleurgesteld in neXBC :mad: .

20. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Er wordt niet gezegd dat je je pc niet meer nodig hebt. Je hoeft nu alleen nog maar je game te kiezen bij neXBC, en dan krijg je de hosts op je scherm. Dat is al een hele vooruit gang. Helemaal als je xbox en pc op verschillende verdiepingen hebt staan.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina