1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Centraal] Xbconnect

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 21 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pro Maniac

    Pro Maniac Live Fast, Die Young

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    Bijvoorbeeld?
    Wat is het beste?
    Ik speel trouwens momenteel vanuit een laptop.
    Goed of slecht?
     
    Laatst bewerkt: 20 dec 2004
  2. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    andere provider ... meer bandbreedte nemen ... maakt niet uit of het een laptop of een pc is ... en de hoge ping word ook veroorzaakt tegen wie je speelt ... speel je tegen amerikanen heb je een hoge ping ... speel je tegen een vriendje bij jou om de hoek heb je een lage ping ... een ping kan je alleen verbeteren door meer geld te gaan uitgeven aan je verbinding ... heb je een lite abo .. dan kan je het beste een stapje hoger gaan
     
  3. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Het heeft ook te maken met de connectie van de host. Zweden is nou niet echt dichtbij maar met een upload van 10mbit kan je wel gewoon tegen ze spelen. En als het viendje om de hoek een connectie heeft van niets, kan je bij hem ook niet joinen zonder lag. Klopt toch?
     
  4. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    jeb je hebt het helemaal gesnapt ;)

    Al heeft de ping daadwerkelijk met de afstand te maken ... wij hebben bijna allemaal een hoge ping op xbox live ... omdat we pingen naar de server in amerika
     
    Laatst bewerkt: 20 dec 2004
  5. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0


    iemand?
     
  6. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Dat begreep ik idd al ja :) Afstand is kut als de host op afstand geen dikke (upload) verbinding heeft.
     
  7. HIM

    HIM Active Member

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    stuur me een pm als je wilt PGR2 met me via XBC wilt spelen kunnen
    we een keer afspreken om tegamen _0/

    /Mod Als je wil afspreken om te gamen, doe dat dan in deze thread . Dit is een thread voor problemen met Xboxconnect, bedankt. - !SIC!
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 22 dec 2004
  8. Michael_T

    Michael_T XLink KaI: Michael_T

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    0
    NeXBC doet het bij mij nog steeds niet ! :mad:
    Hopelijk gaan ze dat nog fixen !!!

    Ik gebruik nu nog steeds de oude Versie van XBConnect , die met Wincap erin .

    Voor mensen die mij willen helpen met NeXBC , hier is hoe ik mijn Computer heb aangesloten op mijn Xbox .

    Cable Modem ->UTP Cable->Nic Card -> Computer -> Nic Card ->Cross kabel-> Xbox .

    Ik gebruik Windows XP Pro zonder Service Pack 2 ( veel probleemen ermee gehad en ga ik dus niet meer erop zetten ) .
    Norton Antivirus Pro 2003 , Zone Alarm personel use .

    Als ik dan NeXBC ga opstarten , dan vind hij mijn Xbox niet !
    Nou heb ik gelezen dat het door de Firewall kan komen , maar welke Firewall moet ik dan gebruiken ? Want Zone Alarm is gratis en ik heb geen zin om voor een nieuwe Firewall te betalen ! De oude Versie van XBC doet het bij mij nog steeds perfect , maar ik vrees dat ze die binnenkort af gaan sluiten en dat je verplicht bent om NeXBC te gebruiken . :'-(
     
  9. seymore butts

    seymore butts XBW MeGa_PaNty

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    hee micheal ik gebruik HELAAAS xp sp 2 ik was er optegen maar me werd geadviseerd om er eentje te downloaden. nah achteraf meer nadelen dan voordelen ik gebruik nu gewoon de firewal van xp en die doet het tot mijn verbazing goed. je moet bij zonealarm eff kijken of hij ne xbc toelaat. ;) ik download hem wel even en kijk hoe het werkt en dan vertel ik je dat nog wel :)

    trouwens mijn xbox vind hij ook niet maar hij doet het wel 8) :confused: en probeer eens ne xbc lan die nieuwe functie laatst ook geprobeert en dan doet ie het ook *)
     
  10. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kom dr neit helemaal uit: Ik probeer te spelen via halo 2, maar het lukt niet. xbconnect vindt mn xbox wel gewoon, maar halo vindt geen games om te spelen. Wie weet er een oplossing?
     
  11. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga binnekort naar iemand een kleine lan houden en wij willen 4-5 xboxen aan elkaar sluiten en daarmee over xbc spelen kan dat?
    zo ja, hoe?
     
  12. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Waarom gebruiken jullie in hemelsnaam nog XBC?

    Xlink Kai is 100 keer beter....

    (of mis ik iets :p )
     
  13. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Nee dat kan niet .... waarom zou je dat willen? XBC en Xlink zijn ontwikkeld om een LAN na te apen. Volkomen overbodig als je al je LAN lokaal hebt
     
  14. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    nee we zijn met 7-8 personen
    kunne we dan niet uit de pcnaar een router dan naardat groepje xboxen laten gaan
     
  15. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    nee dat kan niet .... gewoon de system link optie gebruiken
     
  16. HIM

    HIM Active Member

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had nog een oude uplink kastje liggen heb ik vervolgens aan gesloten

    en dus zonder mijn router tegebruiken kan ik nu gewoon gamen op mijn eigen kamer
    zonder dat ik er voor naar de computer kamer voor moet

    ps dit werkt niet bij allen maar hij geeft ook aan dat ik kan LAN'en heeft iemand dit ooit als een uitgevoerd of is dit gewoon het zelfde als bij een PC ??
     
  17. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Is xlink echt zo veel beter dan xboxconnect?
     
  18. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    ik zou zeggen; Probeer het.
     
  19. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ja... dat zeg ik al sinds versie 1
     
  20. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    XBC is veel gebruiksvriendelijker. Ik heb 1x geprobeert met Xlin maar kon geen game vinden :confused::confused: Minder lag enzo weet ik niets van (aangezien ik nooit gespeelt heb :9)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina